Kodu korda 26

April 17, 2010

Täna käisin ja tellisin köögi ära :). Nüüd pole muud teha kui oodata. Ma vaatasin, et ma kogu jutu olen juba eelmine kord ära kirjutanud…. aga ma ikka eile õhtuni mõtlesin, et äkki ikka tuleb mõni parem idee pähe, aga noh nüüd meil tulebki ikka selline nunnu köök :)

Nii kaua kui eelmine klient oma tellimust arutas, ma siis sättisin meie ust ja tööpinda koos käepidemega nii ja naa. Ma usun, et tuleb selline ilus ja rahulik köök.

Söögilauale leidsin ühe laheda lahenduse. Mõni ikka torkab silma, kuigi ma päevas püüan umbes 20nel disainiblogil silma peal hoida ja enamasti läheb lahe idee juda järgmise postituse poole peal meelest. Aga jube palju väga lahedaid kööke olen küll näinud.

Tehnika tellisime ka ära. Kui algul tahtsin retrot, siis mida rohkem sa seda kuskil pärisköögis nägin, seda vähem see mulle meeldis. Kuidagi ikka oli liiga palju seda. Kõige vähem meeldis mulle õhupuhastaja. Kui me otsustasime lumivalgete uste kasuks, siis langesid ka kõik beezid pliidiplaadid ära.

Nii ma siis läksin e-luxi poodi ja näitasin näpuga, vot see pliit ja see ahi … ja jaaa pürolüüs peab olema :). Õhupuhastajal vaatasin kõige rohkem numbreid, et ikka imeks ja seda vaikselt. Pliidil tahtsin, et kõige suuremad augud ei oleks ainult taga.  Kaste on ju see, mida vaja segada ja mässata. Kartul keeb ju täitsa ise. Nüüd siis tulebki moodne ja heade funktsioonidega. Ok õhupuhastaja on ikka selline pooleldi klassikalise välimisega ja ma loodan, et sobib.

Külmutuskapiga oli hea lugu. Ükspäev jäi silm peale Upo punasele kasutatud külmikule ja seda kahjuks oksjonil. Ilusti ootasin ja vaatasin ja tegin isegi 2 pakkumist – noh esimene kord :). Viimase päeva hommikul oli hind veel täitsa mõistlik ja Kallega sai kokkulepitud ka meie piir. Öösel enne seda ei saanud rahulikult magadagi  ja hommikul läksin poodidesse alternatiive vaatama ja õigesti tegin.

Ma sellele oksjonile ei saanud hästi pihta, aga seda millegi pärast pikendati mitu korda ja inimesed läksid ikka täitsa lolliks seal. Kui see sama külmutuskapp oli seal kuu aega tagasi 5000.- müügis ja keegi ei tahtnud, siis nüüd kui alustati 1.- hinnaga, siis lõpuks müüdi ta maha 6300.- Vot see on see hasart :)

Ühesõnaga seda külmikut ma ei saanud, sest minu piir oli 4000.- :)

Smegi külmikule minu näpud ka taha ei mahu. Ma seal e-luxis ka uurisin, et kui ma võtan neilt kõik muu ka, et palju ma alla saan – 1000.- sain. No kuulge. sellelt 20 tonniselt külmikult tonn alla on ikka naljakas. Pool alla ja ma oleks selle silma pilgutamata enda kööki kaunistama võtnud.

Veel olen vaadanud Nardi retro külmikut. Kas keegi teab selle kohta midagi head öelda? Ükskord osta oksjonil müüdi seda, aga see oli katki ja parandamine oli kümnendik külmiku hinnast. Aga katki oli…äkki lähebki kergesti katki. Mulle ei meeldi kui asjad katki lähevad.

Lõpuks jätsin retro kõrvale ja mõtlesin,  et võtame siis täitsa tavalise valge…nagu ahi :). Esimesena jäi silma Snaige külmik. Ilus kandiline ja silmatorkamatu, polnudki nii väga külmiku moodi. Kallele nii väga jälle ei meeldinud ja siis valisime hinna järgi. Ühes poest leidsime hea hinnaga whirpooli.

Ja nüüd ma leidsin veel SELLISE lehekülje ja seal on snaige külmik ikka väga hea hinnaga

Nüüd ongi külmutuskapp ainuke köögimasin, mis veel otsustamata on :) …ega kellegil ei ole Upo üle ;)

siin on tööpind hästi näha. Ei ole minust mingit õlitajat ja lapsi ka kiusata ei viitsi. Nii et mida kergem puhastada, seda parem.


Sõbralill

April 17, 2010

Siis kui Kärt sündis kingiti mulle üks pisike põõsas. Juurde käis jutt, kuidas tõelistele sõpradele tuleb potilill kinkida…. ühes seriaalis oli sellest juttu, aga ma nüüd seda põhjust enam ei mäleta. Ühesõnaga see potilill siis kolis meiega siis ajutiselt kaasa.

Ma olen muidu küllaltki kehv lillekasvataja, aga vahel minus tärkab tõeline rohenäpp ja siis ma teen kõik nii nagu raamatus öeldakse. Näiteks nagu nüüdki, otsustasin, et kevadel tuleb hakata lilli väetama.

Tavaliselt kroonib minu selliseid ettevõtmisi edu. Nagu näiteks TOOKORD. (tõehuvides tuleb muidugi märkida, et need tookordsed orhideed on tänaseks taevasse läinud) Ja nüüd siis ka. Sellel imepisikesel põõsal on õis. See õis on peaaegu sama suur kui põõsaski. Teoorias peaks tegemist olema toavahtraga ja minu oma umbes 20cm kõrge :)

Nele – see on sinu kingitud põõsas ;)


Minu armsad tüdrukud

April 17, 2010

Kui ma täna hommikul asjaajamistele läksin, siis palus Ketlin, nagu tavaliselt, et talle mõni üllatus toodaks. Vaatasin siis toas ringi ja ütlesin, et kui toa ära koristate, siis palun väga :)

Ketlin asuski suure innuga tegutsema. Tema enda riided tema sahtlisse ja minu riided minu sahtlisse. Tavaliselt tal see ind raugeb suht kiirelt, eriti veel kui ta üksi tegutsema jätta, siis ma igaksjuhuks helistasin, enne kui koju tulema hakkasin. Vanaema kinnitusel olla kõik ilusti korda tehtud.

Meie peres tähendab see siis, asjad ära pandud. Viis inimest pisikeses toas suudavad täpselt 5 minutiga tuppa nii palju üleliigseid asju korjata, et enam astudagi kuhugi ei mahu. Eriti veel hommikuti, kui kõik eelmise päeva riided koos mänguasjade ja joonistustega 2 ruudusel vabal põrandapinnal on :)

Üllatuseks siis esimesed maasikad sellel aastal. Läksid kaubaks küll, pooled olid isegi magusad :)

Liisu on armas ;)

Kärt sai ka maasikale näpud taha ;)

porganidpüree on all ja maasikas peal ;). Eile üllatusena avastasime Kärdul ka esimese hamba. Hea fantaasia korral on seda all vasakul pool ka näha ;)

näita kikut!