Minu armsad tüdrukud

Kui ma täna hommikul asjaajamistele läksin, siis palus Ketlin, nagu tavaliselt, et talle mõni üllatus toodaks. Vaatasin siis toas ringi ja ütlesin, et kui toa ära koristate, siis palun väga :)

Ketlin asuski suure innuga tegutsema. Tema enda riided tema sahtlisse ja minu riided minu sahtlisse. Tavaliselt tal see ind raugeb suht kiirelt, eriti veel kui ta üksi tegutsema jätta, siis ma igaksjuhuks helistasin, enne kui koju tulema hakkasin. Vanaema kinnitusel olla kõik ilusti korda tehtud.

Meie peres tähendab see siis, asjad ära pandud. Viis inimest pisikeses toas suudavad täpselt 5 minutiga tuppa nii palju üleliigseid asju korjata, et enam astudagi kuhugi ei mahu. Eriti veel hommikuti, kui kõik eelmise päeva riided koos mänguasjade ja joonistustega 2 ruudusel vabal põrandapinnal on :)

Üllatuseks siis esimesed maasikad sellel aastal. Läksid kaubaks küll, pooled olid isegi magusad :)

Liisu on armas ;)

Kärt sai ka maasikale näpud taha ;)

porganidpüree on all ja maasikas peal ;). Eile üllatusena avastasime Kärdul ka esimese hamba. Hea fantaasia korral on seda all vasakul pool ka näha ;)

näita kikut!

5 Responses to Minu armsad tüdrukud

  1. N. says:

    Eriti meeldib mulle viimane pilt:D

  2. Rents says:

    Kas viimased pildid on töödeldud või on Kärdil tõesti eriti sinised silmad ja valgus lihtsalt veel võimendab seda?

  3. Köögikata says:

    Mõnsa!
    Ja mul on piisavalt hea fantaasia, tuvastasin kenasti selle kiku pildilt ;o) Palju õnne sel puhul!

Leave a Reply

