nagu päris!

Igal inimesel on omad tööalased unistused. Minu oma on(li) saad vot just täpselt selline pilt.

Esmaspäeval kui ma pildi tegin, siis ma pool päeva käisin ja särasin, et ohhh ma sain selle…

Selle pildi juurde käib ka pikem jutt, aga seda ma kirjutan näiteks homme, aga ma kuidagi ei suutnud ennast hetkel tagasi hoida ja pidin pildi maailma laskma!

Palju õnne esimeseks sünnipäevaks pisike ANNETTE!

17 Responses to nagu päris!

  1. zelly says:

    toesti vaga armas pilt.
    ja mina tean ka seda annetet. oigemini tema vanaema.

  2. Nele says:

    Krista, respect.. Päriselt. Ma tean, mida Sa tunned.. :-) Ja ma tunnen ka ükskord seda sama tunnet.. Seni ma vaid imetlen neid kahte-kolme fotograafi, kellel just sellised pildid välja on tulnud. Ja nüüd siis kuulud Sina ka mu selliste-piltide-imetlusobjektide hulka :-)

  3. Mari-Ly says:

    Jah! Said!

    Jàlle :)

    Kindlasti Saad veel ja mina ka saan ja Nele ka ;)

  4. MJ says:

    Awesome shot! Well done!

  5. Heleena says:

    Mitte nagu päris, vaid ongi päris. :) Väga ilus!

  6. maris says:

    ma ei saa mitte midagi aru. mis on nagu päris? kas mõni tehniline nipp, mida tavainimene ei mõista? teised pildid on sul ju palju etemad? see, et on nagu anne geddes on ju ikka miinus? tema on ju suur kitšimeister ja temast ei tasuks küll eeskuju võtta.

    • krista says:

      noh päris nii nüüd ka ei ole :) Maailmas on ikka palju teisi fotograafe ka, kes beebisid pildistavad ja minu suureks eeskujuks on TEMA ….

      • Lintsik says:

        Tohutult armsad fotod on tollel fotograafil ja see siin meenutab tema stiili küll. Igal riigil peaks vähemalt üks siuke fotograaf olema.

    • Võib-olla see ongi nii, et kui SEE pilt on tehtud, siis oleks nagu mingi fotokooli ületamatu kodutöö tehtud saanud ja siit edasi on fotograf võimeline tegeme mida iganes ja mitte tingimata reprodutseerima magavaid beebisid.

  7. Siki says:

    Vägev Krista!!!!! Ja minu arust ei ole sul ka see esimene saavutus :) Ma ka üritan ükskord “oma” saada. Hetkel rõõmustavad mind veel pisikesed asjad nagu actionid ja täna sain oma esimese tekstuuri pildile….hihiii.
    Ja ma ikka vahest kirun, et ma pole sünnitusmajast oma tittedega sinu juurde kohe tulnud…aga eks ma kunagi parandan selle vea :D

  8. Kristiina says:

    On küll väga ilus pilt, jagan su vaimustust :)

    Aga minul hakkab selliseid pilte vaadates alati külm ja tuleb tunne, et tahaks sellele pisikesele teki peale panna, paha ju magada selliselt… Vaatasin su lemmikfotograafi pilte ka ja väga palju ei saanudki neid paljaid beebisid vaadata, kui pidin endale kampsuni selga otsima. Oleks siis veel, et päike paistaks või ema oleks kõrval või midagi :D, ju see mu isiklik kiiks on, külmavares nagu ma olen.

    • Eve says:

      Pilt on tõesti väga ilus! Ja õnne Sulle, Krista, enda jaoks millegi tähtsa saavutamisel! :)

      Aga mul samamoodi hakkab ka külm selliseid pilte vaadates, tahaks kasvõi ema-isa kättki sinna soojuse mõttes :)

  9. Marje says:

    Sinu lemmik on ka minu üks lemmikuid.. ja riburadapidi olen leidnud veel kümneid lemmikuid maailmast..

    näiteks see:
    http://www.kamibradyblog.com/category/babies/

    või see:
    http://www.weedonphoto.com/blog/?cat=4

    või see:
    http://kelleyryden.com/blog/

    jne:)))

    Ja palju õnne uuele verstapostile jõudmise puhul!

  10. tinc says:

    Tean, mida sa tunned! Keks, keks, nii mõnus on kui see klõps on käes ja kõik on õnnestunud täpselt nii nagu oled unistanud. Palju õnne! :)

  11. Sille says:

    imeline!

    ja ka mina plaanin oma järgmise titaga(millal iganes ta ka tulla ei otsustaks koostöös emme-issiga, ich) hästi kiirelt Sind üles otsida! :D Eelmisega isegi oli plaanis ja kokku lepitud poolenisti, aga Sa läksid enne ise sünnitama. :D

  12. Sille says:

    see peekaboo kodukas-aksessuaarid on neil piltidel fantastilised ja riietus jne aga ma ei saa aru et ta pildid kuidagi paremad oleks kui näiteks Sul endal. poosid olid isegi liiga kramplikud kohati, imelik lapsi nii vaadata, nagu kataloogi jaoks pildistatud-seda aga vaid kohati.

Leave a Reply

