Sõbralill

Siis kui Kärt sündis kingiti mulle üks pisike põõsas. Juurde käis jutt, kuidas tõelistele sõpradele tuleb potilill kinkida…. ühes seriaalis oli sellest juttu, aga ma nüüd seda põhjust enam ei mäleta. Ühesõnaga see potilill siis kolis meiega siis ajutiselt kaasa.

Ma olen muidu küllaltki kehv lillekasvataja, aga vahel minus tärkab tõeline rohenäpp ja siis ma teen kõik nii nagu raamatus öeldakse. Näiteks nagu nüüdki, otsustasin, et kevadel tuleb hakata lilli väetama.

Tavaliselt kroonib minu selliseid ettevõtmisi edu. Nagu näiteks TOOKORD. (tõehuvides tuleb muidugi märkida, et need tookordsed orhideed on tänaseks taevasse läinud) Ja nüüd siis ka. Sellel imepisikesel põõsal on õis. See õis on peaaegu sama suur kui põõsaski. Teoorias peaks tegemist olema toavahtraga ja minu oma umbes 20cm kõrge :)

Nele – see on sinu kingitud põõsas ;)

3 Responses to Sõbralill

  1. Varsti on puu.
    Mõne aasta pärast panete uues kodus teki maha ja peate selle all piknikku. imeline:)

  2. Köögikata says:

    Hibisk jah. Imeilusa õievärviga!

  3. nelladella says:

    Oooo ja ta õitseb!!! Hurrraaa!!!

    Selles seriaalis oli jutt potilille kinkimise kohta umbes selline: potilill kingitakse sõbrannadele, sest sõbrannade vaheline sõprus on kestev, kui teda aegajalt kasta ja tema eest hoolitseda, siis jätkub teda pikkadeks pikkadeks aastateks. Ja aegajalt kui on rohkem aega (nt laste kõrvalt) ja päevad päikeselisemad (nt kevadel), siis hakkab lausa õitsema. Ja nii igal aastal, vaatamata sellele, et vahepeal lausa lehed maha on visanud.

    Aga mehed on nagu lõikelilled. Kohe alguses jube ilusad, õitsvad ja pimestavad. Närtsivad aga ka kiiresti ja pikka pidu lõikelilledega pole :-)

    Seriaal oli.. Sõbrad vist.. Või meeleheitel koduperenaised.. Ei mäleta enam :-)

Leave a Reply

