Näitlejad minu elus

Eesti on selline mõnus väike konnatiik, et siin pole vist mitte ühtegi inimest, kes mõnda näitlejat päriselt ei tunneks.Ma tunnen ka….mõnda isegi sellest ajast kui ta veel näitleja ei olnud :)

Ma vist nimesid ikka ei nimeta ja räägin niisama udujuttu :)

Üks näitleja käis kõige pealt minuga lasteaias ühes rühmas, just praegu käisin pildi järgi kontrollimas, sest ma ei olnud päris kindel,  aga ta läks teise kooli. Lasteaiast ma suurt midagi ei mäleta, aga eks nägu tuli ikka tuttav ette kui “küla” vahel ka hiljem nägin. Elu viis meid aga kokku siis kui me keskkooli viimases klassis sattusime Peda matemaatika ettevalmistuskursustele.  Ma siiamaani ikka vahel mõtlen, et missuguse loogika põhjal mina sinna ja veel täitsa üksinda läksin, või siis mida tema mõtles…

Ühesõnaga seal kursusel me siis käisime. Häbelikud noored nagu ikka, me ei rääkinud mitte ühtegi sõna, üks istus saali ühes ja teine teises otsas.  Pärast loengut kõndisime bussi peatusesse ja bussis hoidsime ühest postist kinni :). Tulime ühes peatuses maha, ütlesime viisakalt nägemist ja läksime kumbki oma koju. Ja niimoodi terve aasta :)))) Vahemärkusena ütlen, et umbes samasugust juttu rääkis Jaan Tätte sellel svuel ühel oma kontserdil vahepalaks, aga tema jõudis vähemalt tantsu ja suudluseni, meie nii kaugele ei jõudnud :)

Ükskord kevadel me siiski rääkisime ka rohkem. Ta tahtis minu käest konspekti ja ma andsin ja siis ükskord sain tagasi ka.

Loomulikult ma kuskile Pedasse matemaatikat õppima ei läinud ja tema ka vist mitte, sest ta on nüüd päris näitleja :)

Üks teine näitelja tuli mu ellu natuke hiljem..vist tänasest hetkest 15 aastat tagasi….ja ta oli siis päris laps alles, ma pakkuks näiteks 10 aastane. Ükskord suvel kui me siin nõmmel (ühes teises majas;) aeda vist ehitasime, tuli üks poiss ja küsis, kas ta saaks ka aidata. Ikka sai ja pärast sai kommi ka. Ja siis ta tuli teine kord veel ja kolmas kord ka….ja nii ta ikka meil siis käis külas. Hästi julge ja jutukas ja ükskord vähemalt võttis veel väikse venna ka kaasa kommi sööma. Ma palju ei mäelta, aga seda küll, et kui ma teda vaatasin, siis ma alati mõtlesin, et kui ma tahaks omale poega, siis võiks ta olla just selline. Nii hakkaja ja julge  ja nii osav suhtleja. Ja siis ta kasvas suuremaks ja ükskord nõmme vahel jalutades tuli ta vastu ja ütles, et tal on nüüd pruut :) Pärast seda ei näinud ma teda enam…enne kui nüüd suvel teatris..päris näitlejana :)

Ülejäänud näitlejad on mu ellu tulnud juba siis kui nad on päris näiteljad ja mulle nad meeldivad. Mõni minu laps võiks ka näitleja olla :)))

4 Responses to Näitlejad minu elus

  1. Greteliine says:

    Sellepärast tunduski see bussisõidujutt tuttav kuidagi, et Tätte kontserdi vahepala oli sarnane :-D Kuid selles on sul õigus küll, et Eesi on väikseke. Mina tunnen ka päris mitut päris näitlejat. Ehki peamiselt teretuttavatena tänaseks.

  2. inga says:

    hmmm… näitleja töö on miskit sellist, mida mina oma lapsele ei tahaks.

  3. nelladella says:

    Mina olen elu aeg unistanud näitlejaks saamisest. Vahetasin kooli, et käia teatriklassis ja ka lavakasse astusin korra sisse. St sisse küll ei saanud:-) Aga kaks vooru sain läbi ja see oli juba elamus omaette! Lisaks elamusele sain ka teadmise, et TEGELIKULT ma vist siiski ei taha näitlejaks saada. Oli selline lapsepõlveunistus rohkem. Mis lõppes 25 aastaselt. Üks punase krunniga komisjoni liige tõusis kohe laua taga püsti ja päris silmad pärani üle, et “KUI VANA??? Meie siin nimelt koolitame noori näitlejaid”. Nii ütles Panso. Muidugi, Panso ajal olid juba kahekümnesed ka vanad. (Oma onu Marekit me pidasime kõik lootusetuks vanapoisiks, sest ta polnud 27 aastaselt veel abiellunud.)

    Proovisin mõelda mitut näitlejat mina tunnen.. Kuna olen suur teatriskäija, siis on esimese hooga raske vahet teha, kes on päris tuttav ja kes on lihtsalt niisama omaks saanud. Tere ütlen nagunii kõigile, tavaliselt saan siiski sabast kinni. Terel siis:-)

  4. mulle tundub, et näitleja töös iseenesest pole midagi hullu. jumal tänatud, et selline amet olemas.
    asi on vast näitlejates endis:)

Leave a Reply

