natuke talve moodi

Mis kuu praegu on? Aga mis nädal? Mitu päeva veel minu sünnipäevani aega on? – Need on Ketlini igapäevased küsimused. Et talle vastuseid kergemini mõistetavaks teha, siis üheks märksõnaks temale oluliste asjade saabimisel, on lume tulek. Kindel on see, et tema sünnipäev ei tule kindlasti mitte enne seda kui lund on sadama hakanud. Ohh seda rõõmu kui siis ühel hommikul oligi esimene õhuke lumekiht alla sadanud :).

Ei jõudnud nad isegi süüa, kohe kiiresti oli vaja õue minna. Ma arvan, et esimene lumi ongi vist ainuke põhjus, millegi lapsed isegi unepealt on võimalik õue saada :).

kaugemalt…

misse? mis teha kui inimene ei mäleta, mis asi lumi on :) Endal oli ikka päris kummaline tunne küll kui ma juba järjekordsele lapsele täpselt seda sama talvekostüümi selga panema hakkasin . Kui ikka päris lumi maha tuleb, siis tuleb kollektsiooni ka SELLE pildiseeria jaoks täiendada (appi, mis koledad punased uduraamid, hea et ikka inimene on võimeline arenema)…

maal ikka mõnus, keegi ei vaata kui ka pidzaamas õue lähed :). Samas ükspäev ma niimoodi Kärti jalutasingi magama ja kuna meil siin kõrval on sõdurpoiste taasturavi keskus, siis ühed poisid kiirel sörgil ikka päris muigel näoga vaatasid mind :)

viimane telling langeb kah kohe, sest viimane ümmargune akne sai ka oma liistu ümber.

kass ikka ka :)

4 Responses to natuke talve moodi

  1. liia says:

    Oh kui ilus :) Mõnus idüll lihtsalt. Praegu on emotsiooni nii palju, et oskagi muud targemat öelda kui ainult ohkida ja õhata :)

  2. Inga says:

    mulle väga meeldib nende piltide tonaalsus:) eriti mõnus on see ülemisel kassipildil:)
    hea on ikka ise ka vaadata, et arened, eksju:)

  3. Oi, mulle meeldib väga see eneseirooniline märkus arenemise ja punaste raamide kohta!

  4. A says:

    ma ikka vahel koperdan hommikmantlis (ja läkiläkis samal ajal) või siis suvel suisa paljalt terrassil v õues ringi…. ja vahel ei meenu õigel ajal, et naabrid võivad näha. a siis ma mõtlen, et ah, oma viga, ärgu siis vahtigu, kui ei meeldi :P :))))

Leave a Reply

