Kalle sünnipäev

img_6743.jpg 

– mis sa sünnipäevaks tahad?

– ma ei tea…. midagi…. raamatut?

– aga sul on ju kõik raamatud olemas?

– ei üks on puudu!

– mis raamat?

– ahh sa ei tea….

No ja mida ma pärast sellist dialoogi peaks nüüd siis tegema. Vaatasin siis kodus ringi ja alustasin järgmist dialoogi

– kas sulle meeldib su tool?

– ja väga mõnus on!

– aga sa uut ei tahaks?

– ei taha!

Noh ja nüüd…. õnneks ta mõtles 10 minutit ja jätkas siis:

 – kas ma siis saaks tooli sünnipäevaks?

– noh näiteks

– siis ma tahan küll uut tooli!

Läksime siis eile terve perega tooli ostma. Mul oli tool ja pood silme ees. Pood oli küll olemas, aga selliseid toole nagu ma kujutasin seal müüdavat, küll ei olnud. Nii jäi meil kingitus igatahes ostmata.

Õhtul mõtlesin, et oleks võinud siis vähemalt mütsi osta, sest ma võtsin Kalle mütsi  endale, kuna mul on suurem nohu :))

See on see häda inimestega, kes ostavad endale ise, mis neil vaja on ja need asjad mida nad nii vabalt ei osta, neid ei jõua mina ka osta. ………….

Dialoog Kalle ja Ketlini vahel sünnipäeva hommikul:

 – kas sa tead kellel täna sünnipäev on?

– jah!

– kellel siis?

– jah!

– issil on sünnipäev, kas sa palju õnne ka mulle ütled?

– jah! 

4 Responses to Kalle sünnipäev

  1. Anu says:

    issand, kui piinlik, Krista, ise käsitöö inimene ja võtab mehelt mütsi ära!!! Ruttu vardad kätte ja mütsi tegema:)
    Kallele palju õnne! /Meestele on alati väga raske kingitust välja mõelda/

  2. krista says:

    ma tegin endale mütsi, aga see ajab otsaesise sügelema ja mina seda enam pähe ei pane! ja Kalle ka ei tahtnud seda, sest see on roosat värvi ;)

  3. Anu says:

    jajaa, see sügelemine on tõsine probleem:) ma seetõttu käingi juba kolmandat aastat vist ühe punase montoni mütsiga, et see ei aja sügelema. Üldiselt on vist nii, et kui lõngas väikegi villasisaldus on, siis sügeleb. samas villane Aino lõng Novitalt on nii pehme, et see ei tohiks küll midagi paha teha. Eks neid ole veel.

  4. Merx says:

    minul kinkidega nii – et algul murran pead, ei tea mida kinkida …
    samas tahaks ju et oleks ka üllatus …. ja kui viimasele minutile jätta, siis sõltub, vahel tekib idee vahel jääbki tulemata ja siis ostad midagi, mille üle endal heameel ei ole ja arvatavasti ka kingisaajal mitte….kuid seda varianti püüan aina rohkem vältida…nii armas on ju kui kink tuleb südamest olgu siis nii kallis või odav kui tahes!!!

Leave a comment