rohkem asju või vähem asju

img_6712.jpg 

Kuna ma siin juba mitmendat aastat koduperenaist mängin, siis oleks ju tore kui kodu oleks tore :))) Selleks ma siis veedan pidevalt aega mõtlemiseks, kuidas ma midagi siin teeks või siis ei teeks. Vaatan aga kümnendat korda raamatuid ja unistan. Kõige hullemaks läheb unistamine siis, kui mulle Ikea kataloog kätte juhtub ja just see nüüd minuga ka juhtus.

Meil on kodus nii öelda 3 tuba. Kalle kabinet, mis eriti minusse ei puutu, sest ma isegi ei korista seal. Ja selles toas unistab Kalle. Tema unistab sellest, et tal oleks vaja ühte riiulit veel, kuna tema raamatud ei mahu enam ära.

Teine tuba on kõige suurem ja seal magab meie pere. Seal toas ma unistan sellest, kuidas ma ükspäev saan ärgata normaalmõõdus voodis, ma saan sellele voodile päevateki peale panna ja enne õhtut ei lähe keegi seda segamini ajama.

Kolmas tuba on lastetuba. Lastetoas on 2 kummutit ja minu eelmise peika vanaema kushett, mis millegi pärast meie perest kuidagi lahkuda ei suuda. Seal toas ma unistasin lepatriinudega kardinatest ja lastevoodist.

Ja siis ükspäev, kui ma olin jälle Ikea kataloogi vaadanud ja ma kohe hirmasasti sealt midagi osta tahtsin, aga mitte midagi meile ei ole vaja ega mahu………………………siis mõtlesin kõik ringi!

Kalle kolib oma kabineti lastetuppa, sest sinna mahuks üks riiul veel juurde.

Meie kolime Kalle kabinetti magama ja sinna peale voodi ei mahu nagunii midagi… aga selle eest

Ma saan sisustada lastetoa! Kõige suurem tuba ja seal ei ole veel mitte midagi!!!

Nüüd ma siis lappan aga kataloogi edasi ja tagasi. Käin aga oma naiste mõõdulindiga mööda seinu ja muudkui valin ja unistan. Mahub ei mahu? On see nii ilus kui pildi peal, või ei ole? Aga äkki see riiul mahub sinna? See voodi kahjuks ei mahu:(

Kõige pealt peab tulema mööbli auto ja viima maale – vana kusheti – mida ei ole enam vaja, Kalle kabineti diivani – mis ei mahu kuskile, meie magamisota kirstu –  millest on küll kahju, aga ta ei sobi lastetuppa, pool meie voodit, sest meie voodi alla on vaja kirstu sisu panna:)

ja siis ma saan midagi uut osta!

Ohh ma olen nüüd nii rahul ja tegevust äkki jätkub kuni suveni välja….. need on need koduperenaise rõõmud ;)

PS: vannituba sai ka vahepeal peaaegu valmis :)))

6 Responses to rohkem asju või vähem asju

  1. maarja says:

    asjade vähesus on see luksus milleni ma püüdlen kõikse aeg.a tulutult.

  2. K. says:

    vannituba on küll hullult ilus!

  3. jaana says:

    vähemalt uurid sa kõik kataloogid korralikult läbi ja ei otsusta uisapäisa.vannituba on päris kena teil ;)
    ja kui veab siis saate endise peika kushettist ka lahti.

  4. maris says:

    aga teil on veel kaks tuba. üks see seal all, mis on natuke nagu köök ka ja teine seal üleval kahe toa vahel.
    mina ikkagi ei julgeks veel teha magamistuba alla ja lastetuba üles. kas nad natuke väiksed ei ole, et päris üksi omaette korrusel magada? esimene etapp võiks ju olla magamistuba ja lastetuba ümber vahetada ja hiljem kalle kunku ja magamistuba vahetagu kohad. ja mis saab spets voodist, mille tellisite lastele?

  5. Krentu says:

    No ma elasin täpselt selle mõõtmise-kataloogilappamise-unistamise asja just üle ja meil pole veel asi lõppenud. Aga “kodu kaunistamine” on jah see pereemade rõõm :) Aga ma mõõtsin küll meeste mõõdulindiga – oli palju mugavam. See oli meil kaks nädalat kogu aeg köögilaua peal. Kui Maibrit selle kätte sai, siis läks ka seina juurde ja hakkas mõõtma :)

  6. Merx says:

    meil samad rõõmud – vaatame siit ja mõõdame sealt – pärsi valmis vist ei saa kunagi. Ja pidevalt on aeg , mis meie eest otsustab ;-)) Kui me oma uude kodusse sisse peaksime kolima märtsi lõpus, siis köögi mööbel jõuab alles aprilli lõpus – vot siis selline ajaplanneerimine meil….eks vabanduseks saab tuua selle, et me ju esimest korda seda kõike teeme…;-)) Samas mul on hea meel kõige üle, mis me hetkel teeme – see on nagu päriselt, mida kunagi ette kujutasin, kui ise alles väike olin ;-))!

Leave a Reply

