Tordivõistlus III

img_7556.jpg

Toimus meil siin siis järjekordne tordivõistlus… juba kolmas…esimene ja teine on ka olnud :). Võistlusest on küll juba mitu päeva möödas ja ei ole midagi nii, et mul kaotusvalust ülesaamine nii kaua aega võtaks ;)…. lihtsalt on tähtsamad asjad vaja olnud eest ära teha.

Aga siis võistlus.

Mina sain see aasta jälle osa võtta magustordiga. Ja kuna ma pooltki enam nii palju ei küpseta kui vanasti, siis ühe aasta jooksul olen ma vist teinud 2…3 erinevat kokki. Aga võistlusest nii ikka osa võtta ei saa, et pole enne üldse proovinudki, mis teed :). Kaalusin siis oma kolme tordi vahel ja otsustasin tiramisu kasuks. Hoolimata sellest, et Eveli (üks arvestatav züriiliige ja kaasvõistleja) ütles, et selle tordiraamatu järgi tehtuna talle ei maitsenud :))).

Aga kui ma ükskord seda ennem tegin, siis mulle küll maitses ja viimase tüki pärast läks meil Kallega isegi võitluseks. See tähendas seda, et kumb jõuab hommikul enne koogini ;)…. õnneks ta viisaka inimesena jättis mulle pool viimasest väiksest tükist…. ma ei ole päris kindlel, kas mina oleks nii hea (loe: tahtejõuline) olnud. Igatahes oli see piisavalt hea lähtepunkt tordivalikul.

Õigeid küpsiseid ei leidnud ma eelmine ja ka seekord mitte. Kuulu järgi pidi neid olema Prismas, kuna aga meie teele jäävad ette ainult Selver ja Rimi, siis tuli valik teha seal. Ja valisin, siis küpsised, mis näevad samasugused välja ;)

Minu tordi tegemine ei võtnud eriti kaua aega (kõik ju teavad seda minu 30 minuti piiri) ja nüüd on mul siin veel väike abimees kah, kes püüab aidata igaüht ja alati… jutt siis Ketlinist.

Võistluspäev hommik oli meie peres jälle rahulik. Esimest korda elus ma isegi ei koristanud enne külalisi ja et aeg kiiremini läheks, tegin veel ühe linnaringi oma uues lemmikpoes samal ajal, kui Kalle tüdrukutega kodus magas.

Natuke pärast kuut olid kõik võistlejad kohal ja minu imepisikese tööpinna peal anti oma võistlustööle viimast lihvi. Võistlejatest nüüd lähemalt…

  img_7550.jpg

Nagu tavaks on meil 2 soolast ja 2 magusat võistlejat. Esimene soolane oli “kalakook” ehk lõhepirukas. Ja mina proovisin seda kõige esimesena. Ütleks nii, et pärast esimest ampsu oli tunne, et võitja on teada :). Igaljuhul tahan ma ise ka seda torti vähemalt ühekorra… kui mitte öelda mitu korda proovida teha:)

img_7546.jpg

 Teine soolane võistleja oli “muffin”. Muffinitega on nii, et mina olen harjunud magusate muffinitega ja ükskord olen vist saanud ka soolast, aga mingeid unustamatuid mälestusi mul soolaste muffinitega pole. Esimene amps oli positiivses mõttes üllatav. Ja teine samuti ja kolmas ka…. ja ütleks, et juba oli konkurents tekkinud ;)

Nende muffinite koostisosade pakkumisega läksime küll täitsa metsa. Kala maitsega muffinis ei olnud üldse kala, vaid hoopis seened. Ja üleüldse oli tegu tomatimuffinitega…. ma poleks eluski pakkunud, et tegu oleks tomatiga…. nägid nad ka rohkem porgandi värvi välja :)….igatahes üllatus oli suur.

img_7553.jpg

Kolmas võistleja oli “apelsinikook”. Minu arust oli see ka väga super. Valgeshokolaadi toorjuustu kook ja apelsinid peal. Omas kodus võib ju süüa palju tahad ja ma ka sõin :). Kui Ketlinil oleks hääleõigus olnus, siis tema oleks kindlalt selle tordi esimeseks valinud. See oli ka tegelt ainuke, mida ta sõi ja ütleks, et see oli vist ka esimene torditükk tema elus, mis ta üldse lõpuni sõi. Nii et see ütleb juba kõik…

 img_7551.jpg

Ja mina :)…Kuna selle tiramisuga on sama, mis poekräsupeaga, et esteetiliselt kaunilt ei saa sa sealt ühtegi tükki taldrikule panna, siis tegin igaleühele portsu valmis. Tublimad ;) sõid kõik ära, vähem tublimad sõid pool….ja mina sõin koos sõbrannadega järgmistel päevadel kõik mis alles jäi. No mul oli lisaportsud kah tehtud ;)

 img_7559.jpg

Kuna me ei jõudnud kokkuleppele, kuidas me peaks igaüks oma valiku tegema, siis jätsime kõigile lahtised käed. Kes pani omale 4 erinevat tükki korraga taldrikule, kes sõi järjest. Mina sõin järjest. Mul on hea isu ja mulle mahub palju. Peale selle teadsin ma kuidas mu enda oma maitseb ja kõhuruumi ma selleks õhtuks oma tordile ei jätnud :)

Kõhud torte täis hakkas hääletamine. Kuna Kalle praegu ei söö mitte midagi, siis tema ka ühtegi torti ei maitsenud ja valida ei saanud, seega sobis tema väga hästi häältelugejaks.

Ja seekord võitis meil “kalakook”!!! jeeee, jeeee. Esimest korda siis soolane tort ja uus võitja. Nüüd kui neljast kolm on võitnud, siis järgmine kord on minu kord jah? ;)…. oma soolase tordiga ;). :))))

Igatahes väga huvitav ja maitsev õhtu oli ja järgmine aasta jälle…. aitähh osavõtjatele ja palju õnne võitjale….

img_7572.jpg

Tordivõistluse võitja ilma hääleõiguseta ristitütrest züriiliiget moosimas!

8 Responses to Tordivõistlus III

  1. triin says:

    Nonii! Mis uus kord see on. Tordivõistlus, võitjaks kalapirukas, pildid on, aga retsepti ei ole :) Saladus?

  2. Pille says:

    Väga põnev – ja ma hakkan siis Krentu blogis seda kalapiruka retsepti ootama :)

  3. krista says:

    just õige Pille…. mina ei tea ju ju kalakoogist midagi :)…. ainult oma valede küpsistega tiramisust…ja just lõpetasin eelviimase klaasitäie ;)… pool on veel – homseks jäetud :)…. hea kui on olemas sellised koogid, mis igapäevaga järjest paremaks lähevad ja võid kohe mitu päeva süüa

    ja ma tean, et teised võistlejad käivad kah siin lugemas ja mul oleks küll hea meel kui te viitsiksite oma retseptid siia kirjutada !

  4. Pille says:

    No ma tulen ja otsin siis siit seda Krentu kalapiruka retsepti :)

  5. krentu says:

    ma kirujutan kohe varsti oma blogisse aga ma võin siis siia ka kopipeisti teha :)

  6. Nelli says:

    Kui saladus pole, siis mis su uus lemmikpood on?

  7. ingrid says:

    Minu võistlustöö “Tomatimuffinid” retsept asub aadressil http://www.selver.eu/?id=4859. Oli ka väike kohandus … oliivid ja basiilikulehed asenduseid kergelt pruunistatud shampiljonide ja sibulaga ning parmesani asemel kasutasin Saaremaa Kadaka riivjuustu.
    Võtsin küll esialgu ette “Tordiraamatu” ja tegin sealt võileivatordi, milles samuti oli punast kala ja krevette ;-) … aga seoses vahetult enne võistlust kodust nädal aega eelmal viibimisega läksin “mütsiga lööma” ja mis sa siis veel paremat tahad kui 4. koht (kõlab paremini, kui viimane koht)… puudu jäi täpselt sellest väiksest timmimisest. Olles hammustanud esimese ampsu, küsisin mehelt, et ega ma ju ei pannud sinna kala!?! Ja veidi soolaseks jäid.
    Aga seda inspireeritum olen ma järgmiseks aastaks ;-)
    Konkurendid, hoidke alt!

  8. […] meie järjekorde traditsiooniline tordivõistlus…ma vaatasin, et piisab kui ma lingin EELMISELE…siis seal on lingid teistele ka…ikkagi neljas kord juba […]

Leave a comment