Kati ja Erik

Minu selle suve kõige raskem-töisem-pikem-lõbusaim-ilusaim  nädalavahetus alagas Kati ja Eriku pulmaga. Päevaplaan oli lihtne ja konkreetne. Kõigepealt lähme kolme väga ilusa koeraga Saue mõisa parki pildistama. Mina kui “tuntud” loomapildistaja pabistasin ikka terve eelmise päeva. Mismoodi ma panen kolm koera niimoodi pildile, et see lahe oleks. Ega ma nüüd, aus olla, suurt midagi välja ei mõelnudki ja jätsin kõik saatuse hoolde. Ütleme nii, et kui on sellised koerad, siis piisab ainult ilus olemisest ja noh natukesest kasvatusest…või maiusest :)

Koerad istusid, lamasid, kuidas vaja ja kus vaja.

näete jah ;)

selle pildi juures pidid koerada vabalt taustal ringi jooksma. No aga  minu pildi peale jäid nad nina maas valged pallid ja ma lõikasin nad lihtsalt välja…sorry ;)

mõisa väravas veel viimane pilt ja sõitsime edasi mere äärde..

väike puhkepeatus metsas..

see on mu viimase suuve lemmiknurk. Ma vist ronisin peaaegu igale paarile niimoodi nina alla ;)

jalutuskäik meres…

pruudikingi oli lausa kohtuslik liiva sees pildistada :)

Kati oli super eeltööd teinud ja kõik kohad, kuhu pildistama minna olid välja valitud, minu ülesanne oli ainult õiged nurgad valida. Meremuuseum oli super valik

just täpselt nii vana ja nii lagunenud nagu meile meeldis :)

Muuseumis oli meil , kui ma ei eksi, siis täpselt 10 minutit aega ja jooksuga läksime kirikusse.

ma tahaks veel peatud Kati ämma juures. Ma ei ole veel üheski pulmas ämma nii palju pildistanud, aga no kui ämmal on juba selline märk rinnas, siis on mida pildistada.

Kui nüüd ämm kõrvale jätta, siis peigmehel oli 2 väga lahedat õde, kes hetkekski ei unustanud, et fotograaf on ruumis.Teate kui lihtne on niimoodi tööd teha :)

täiesti tavaline perepilt :)

Minul oli ütlemata lõbus ja seltskond oli super. Minu osa pulmas lõppeski just sellel hetkel…

PALJU, PALJU ÕNNE!

 

 

3 Responses to Kati ja Erik

  1. undiproua says:

    OI, ma ootasin neid pilte hirmsasti juba! Ja see perekond lihtsalt ON vapustav! Meremuuseum on vapustav üllatus. Kas see tähendab, et üks Aida tänav muudab asukohta;)

    • krista says:

      oi Dianake kui sa teaks, milline väljakutse see oli kui 2 õde tulid minu juurde ja ütlesid, et Diana käskis neist ilusaid pilte teha – teades, et nad on just sinu käe alt värskelt tulnud.
      Ainuke viga, et see Meremuuseum on Käsmus :) …aga mõnus oli sinna minna küll kui pruut ütles, tead sulle seal kindlasti meeldib :)

  2. undiproua says:

    Sa oled teinud superilusa töö! Ja mis jutt, Diana käskis…
    Minu arust suurim ja parim kompliment oli ja on see, et noorpaar valis sinu ja mitte minu. Ja nii peabki olema, et valitakse käekirja, mitte hinna või juuksevärvi järgi:)))
    Igatahes on need ülisoojad ja tundega pildid!!!
    Ja Käsmu võiks igast otsast “uus aida tänav” olla;)

Leave a Reply

