ootusärevus

Mitte minul, vaid neil …. :) See kõik oli alles septembrikuus ja nüüd peaks kõik need pisikesed sealt kõhust väljas olema. Mulle on tundunud nii, et kui tehakse pildid, kus pisike alles kõhus on, siis jäädakse tihti beebit liiga pikalt imetlema ehk et kuidas me nüüd siis jälle fotograafi juurde lähme :) Positiivne mina nüüd ei kahtle hetkekski selles, et asi võiks piltides olla ;)

Ma siis ikka püüan, vist liiga tihti, beebiootajaid veenda, et ma ikka tahaks rohkem beebit pildistada. Nagu alljärgnevalt näha, siis mitte kõik ei ole õnneks vedu võtnud ja selle üle on mul väga hea meel, sest nüüd stuudios olen avastanud, et ütlemata mõnus on kahe armastust ääreni täis õnneliku täiskasvanud inimesega pilte teha. Kellegi meel kurvaks ei lähe ja mitte midagi lubama ka ei pea…ootus on ainult suur :)

Ükskord on ka nii juhtunud, et pisike otsustas just sellel päeval sündida, kui kõhupildistamine plaanis oli…aga see oli juba eelmine suvi…

lemmikvärvid must ja punane

poiss?!!!!

tüdruk?!!!!

oodatud…väga oodatud :)

tema on täna veel täitsa kindlalt kõhus ;)

S tuli stuudiosse hoopis ühel teisel eesmärgil ja suure-suure seltskonnaga ja kui kõik oli juba lõpetatud ja inimesed poolenisti uksest väljas, siis vaatasime – et ahhh teeme ära. Umbes täpselt 5 minutit ja väike mälestus olemas :)

2 Responses to ootusärevus

  1. Mari-Ly says:

    nii armas postitus!
    Ja pildid on ka nummikad juurde valitud ( nagu ikka).

    Vahest on juba imelik tulla ja jàlle kiita :)

  2. Sigrid says:

    mulle hirmsasti ( oi kui kole sõna) meeldib see üks mustvalge seal keskel.

    See pilt peegeldab minu jaoks kõige paremini just sinu trumpi- emotsiooni väljavõlumist :)

Leave a Reply

