elu maal

Pika kaalumise järel ostsin endale ka sellise objektiivi, millega pisikesi asju pildistada saab. Ühel hommikul, pärast pulma kusjuures, läksin vaatama, mis imet sellega siis teha saab. No ma ei ole üldse osav, aga just nagu minu jaoks oli terve õu ämblikuvõrke täis. No ikka nii täis, et lõpuks ilma võrguta kohta oli päris raske leida.

Ja loomulikult oli kastepiisku ka rohkem kui rubla eest. Ja oleks mind keegi näinud. Mul oli seljas hommikumantel ja selle peal talvejope. Jalas olid talvesaapad ja niimoodi ma siis mööda aeda jalutasingi :)

seda sama kõrrekest ma siis pildistasin nii alt kui ülevalt kui ka vahepealt. Lihtsalt ajaloo huvides, et need siis mu esimesed makrod.

ühe pildi majast tegin ka :) Kuna tegemist oli 50 mm objega, siis selleks, et maja tervenisti pildi jääks, oleks ma pidanud oi kui kaugele minema. Kusjuures meie maja pildistamiseks ma nii kaugele pole veel kunagi läinud…

aga näete jah..oleks nagu juba olemas, aga ei ole ka…natuke siit ja natuke sealt ja varsti ikka peaks tellingud maha saama.

Lehekesi otsisin ka…

Kusjuures ma nüüd ei teagi, kas päriselt ka markomehel läbi objektiivi näevad ja on kindlad, et pilt terav jäi. Äkki oli viga mu hommikuses silmas, aga susises teravustada küll, aga sellise lahtise ava juures nagu ma kasutasin, olidki ainult need augud teravad :) Ja minuarust mingi putuka pildistamiseks ei ole ta ikka piisavalt makro. Lugege jah…mul pole ikka õrna aimugi asjast :)

meie aia lill ka…

ja tegu ei ole mingi suure karikakra õiega…see on ikka päris väike õis-ausõna!

6 Responses to elu maal

  1. Kadri says:

    Kui oskaks ja oleksid minu omad, teeks päris mitmest siinolevast fotost kaardi ja oleks väga ilus… Mulle igatahes meeldiks taolisi kaarte saada ;) Eriti need roosakad lehed meeldivad ja esimesed kaks on ka lahedad.

  2. Eve says:

    see teine pilt ja viimane lilleke on kohe eriti mõnusad.

  3. Krentu says:

    Ja jah, ma sattusin ükskord hommikumantlis-pidžaamapükstes seenele :)

  4. Trishka says:

    Seepärast tulebki põlla vahele elama minna, et saaks hommikuti tolana uksest välja astuda. ;))

    See viimane õis, karikakar, sellepärast makromehed kindlasti nutaksid, et mis käest lastud võimalus. :))

  5. Ingrid says:

    Nii lahe … ma juba pealkirja järgi mõtlesin kohe, et näe, läks veidi aega, aga maal elamine pani sind ikka Sinu jaoks uues kategoorias pilte tegema ;-)
    Olles 4 kuud suvitanud, tunnen ma kõige rohkem suvest puudust just selles osas, et elad kuskil metsa keskel, vahet ei ole, kuidas ja millal ja kellega ja kui kauaks õue lähed ja kui palju kordi veel ukse vahelt sisse-välja käid … ehk siis oma majas ja mitte majade keskel elamise eelis. Mul oli suvel igal hommikul traditsioon minna esimene asi trepile ja sirutada tervituseks uuele päevale. Nii mõnus ja värskendav.

    Ja pildid … ma olen aastaid teinud lilledest pilte Hiiumaal ja ikka ja jälle mõelnud nendest kaartide tegemise peale. Siiani on see endiselt vaid mõte ;-)

    Head elu maal!

  6. A says:

    see on jah see oma majas elamise mõnu. mde, ma olen korra talvehommikul läinud linnukestele süüa viima, seljas valge hommikumantel, paljaste säärte otsas talvesaapad ja kõige krooniks läkiläki ka peas :D. elukaaslane sai kõvasti naerda, kui nägi mind sellises kostüümis hangede vahel ukerdamas :)

    aga mõned head makrod on ntx siin
    http://picasaweb.google.com/peeter.salumae/20100716KaksAmblikkuJaRohutirts#5494618605878671618

    http://picasaweb.google.com/peeter.salumae/20091101LahivotteidSugisest#5399606154076996498

    http://picasaweb.google.com/peeter.salumae/20090602UutMikroobjektiiviKatsetamas#5343579324019092530

    see on ämbliku kõhualune

    http://picasaweb.google.com/peeter.salumae/20090624Jaan#5350904698741644338

    (see juustupilt on minu tehtud)

Leave a Reply

