uus mina

Iga lapsega on olnu nii, et kui ta vaikselt hakkab beebi east välja kasvama, tekib mul vastupandamatu soov omale poisipea lõigata. Ja sügis on siin ka veel üks oluline märksõna. Mõni targem inimene oskaks sellest juba palju suurema tähendusega järeldused. Minu juuksur aga arvab lihtsalt, et Krista on jälle hulluks läinud ja raatsin oma kahe aastaga pikaks kasvatatud juuksed maha lõigata :)

Seekord oli mul ikka päris hull soov, ajada pea peaaegu kiilakaks. Õnneks üks aus ja julge inimene ütles, et selleks võiks olla natuke peenem. Ma siis kohe ühes pulmas jälgisin…ja kõik need imelühikeste peadega inimesed olid rohkem kui modellimõõtu. Nii ma siis lasin natuke pikema.

Otse juuksurist ja täiesti juhuslikult jooksin Diana juurde stuudiosse ja sain paar klõpsu tema uue objektiiviga fotokast. Ütleme nii, et obje on nii mõnus, et proua ei pidanud isegi meiki tegema pildi peale minekuks :). Diana tegi pilti 1,4 avaga, nii et silm oleks terva, aga kulm juba udune :) …aga mis … vastavasisuline POSTITUS on ka olemas. Nii armas :)

Ma praegu olen küll väga rahul…eks siis paista, kas ma suudan esimest korda elus ka teistkorda piirama minna või hakkan jälle kohe kasvatama… hea, et kasvavad…

üks Marise tehtud vähe kodusem variant ka minust :)

Kus soeng juba kodustatud on

15 Responses to uus mina

  1. Mari-Ly says:

    Ei, mis kasvatama??? Nùùd dieeditad kuni saad ka siilika pàhe ;)

  2. merle says:

    Oooooo!!!! Mu meelest väga ilus ja sobib sulle megalt hästi! Ja pildid on ka väga ilusad.

  3. liia says:

    oi kui kena. Paneb mul ka juuksed sügelema kääride järgi :) Aga juuste lõikamise kohta öeldakse seda, et inimene lõikab koos juustega maha eelnevalt kaasas kantud emotsioonid, mälestused ja tunded, millest nö lahti lastakse. Ja sul on just nii, et Kärdu saab suureks ja pole enam tita. NIng ongi uus etapp, mis ootab vallutamist ning titaajaga juustesse talletunud emotsioonid jätad maha. Mälestused aga jäävad :)

  4. Katariina says:

    Väga kipa. Tahaks sind selle soenguga päriselt ka näha. Hoia siis seni, kuni vastandid tõmbuma hakkavad ning meie perest teile kosja tullakse :D

  5. Erru says:

    Väga lahe soeng! Tekib endalgi tahtmine juuksed jälle lühikeseks lõigata. Mul on mõnda aega sellised ei pikad-ei lühikesed juuksed olnud ja nüüd ei teagi kas kasvatada või maha lõigata. Lühikestega on lihtsalt palju rohkem mässamist ja elu näitab, et hetkel soengu sättimiseks küll aega ei jagu :) Samas on lühikesed soengud nii lahedad.

  6. Merlekas says:

    Ooo Krista, see uus sina on päris mõnus! Aga sind ennast on vahelduseks nii mõnus pildilt vaadata, Sinust kohe õhkab midagi, mis paneb näo naeratama:) Päikest Sulle!

  7. Krentu says:

    Minu meelest sobib Sulle selline pea palju rohkem kui pikad juuksed! Väga lahe oled:)

  8. lennuk says:

    Mulle kohe väga meeldib see sinu uus soeng. Sobib imehästi. Kodustatud variant on ka väga hea!

  9. Karen says:

    Teeb kohe kadedaks vaadata neid sirgete juustega inimesi :) võiks ju ka endale ilusa lõikuse teha, aga no minu kodustatud variant on hoobilt “Tina Turner oma halvimatel aegadel”…

  10. mina olen nii ebaviisakas, et ütleks kohe – hoopis parem kui pikad.

    lisaks kiidaks juuksurit. hea käsi,hea lõikus.

  11. Mari-Ly says:

    Soodomakomorra käest on alati raske komplimente saada ;)

  12. krista says:

    juuksur ei luba enam öelda kaua ma tema juures olen käinud, sest juba annab see liiga selge vihje kui vanad me juba oleme. Ütleme nii, et poole oma elust :)

    aga aitäh…ma olen ise ka rahul…eriti meeldib mulle hommikul ennast peeglist vaadata ja see on minu eas juba hea näitaja :)

    minuarust on lühikestega lihtsam. Kuna ma kammin ainult üks kord peale pesu juukseid, siis lühikeste juustega on see kordi lihtsam kui värvitud pikkadega.
    ja sellel hetkel kui pikkad juuksed ühest pesust teiseni ainult patsis olid, saigi küllalt :)

  13. Eelmisel ndlvahetusel hääletas üks teismeline mu auto peale, ja küsis siis üsna kohe, kui kaua mul load on olnud (ma usun, et küsimus ei olnud ajendatud autosõiduoskusest, vaid lihtsalt jutujätkuks:), ma siis arvutasin, ja selgus et 17 aastat. Endal tuli ka hirm peale, kui ma selle numbri välja ütlesin. Ta oli natukest aega vait, ja ütles siis, et ma näen noor välja.

    See oli siis kommentaariks Krista ja ta juuksuri ühisele ajaloole.

    Ma pole Sind, Krista, elusastpeast näinud, aga imeilus ja -elus oled Sa alati, kui end läbi fotosilma näitad.

  14. LJB says:

    Loomulikult on ilus soeng – igati muudmoodi ilus inimene ju ka :) AGA – ma oleks sillas kui mul oleks sellised paksud ja sirged juuksed mis on ka pikalt nii ilusad…

Leave a Reply

