Ave ja Margus

Mõne pruutpaariga läheb enne pulmi väga lihtsalt… Meie ei tea midagi, me abiellume esimest korda, tulge tehke meist ilusad pildid :) ja kui siis päevaplaani mahub piisavalt aega ilu jaoks ning minu ülesanne lõpeb peale registreerimist ja sõprade pildistamist, ongi ideaalne variant olemas.

Ave ja Margusega kohtusin esimest korda siis kui ma nende pulmapäeval nende kodu uksest sisse astusin, et teha kiirelt mõned klõpsud sellest kuidas Margus kleiti selga aitab :). See on ka just see õige hetk arutamiseks, et kuhu ja mida ja kuidas me pilte teeme. Tõe huvides olgu ka öeldud, et minu “vastutulematus” pikalt enne pulmi täpselt kohti planeerida, on mulle ka ükskord ühed kliendid maksma läinud, aga meil siin ei saa nii väga midagi suurt planeerida. Ma ikka tahaks enne näha, mis ilm päriselt ka on ja milline pruutpaar on. Milline kleit ja milline elu :).

Positiivsust asjale lisab näiteks see, kui pruut oma teises ja viimases meilis mulle hea koguse netist leitud lemmikpilte saadab

Ave oli ka nii tubli ja  kingaklõpse kinnitades saime plaani kiirelt paika :)

kodune ettevalmistus

Mojito, keda pulma kaasa ei võetud.

Nagu näha, siis ega ta väga minu silma all ei tahtnud ollagi

aja kokkuhoiu mõttes saatsime peigmehe pruudikimbu ja autokaunistuste järele

pruut jäi igatsevalt ootama. Kusjuures tal tuli see ülihästi välja :)

Ave kiituseks ütlen veel seda, et ta teadis täpselt kuidas ta kõige ilusam pildi on…

mina ainult klõpsutasin

eks see kadrioru park ole selline, et kuigi jalgratast siin leiutada on suht raske, leidub ikka mõni, kes seda oskab.

Oi kus ma tahaks öelda, et see on minu idee, aga ei… mina leidsin selle idee Diana Unt’i pulmapiltide hulgast

Loomulikult tahtsin ma siis endale ka sellist.

ning mööda alleed jalutamisest on vist pruutpaaril üks pilt :)

kui juba klassikaks läks, siis pruutpaari soovil tegime pilti ka kadrioru lossihoovis.

Pean küll ausalt tunnistama, et mina olin seal esimest korda, aga näiteks see postituse esimene pilt on üks mu lemmikutest sellest seeriast.

see pilt on üks mu lemmikuid ja julgen ausalt öelda, et fotosõpradest valijatel ei pääsenud see kellegil top 10 hulka.

järeldus – ikka ei saa alati liiga palju delete nuppu kasutada, sest võib juhtuda, et ma just need pruutpaari lemmikud kustutan ära ja enda omad jätan alles :)

ikka kadriorg. Kusjuures mitu inimest on öelnud, et ahh mis me sinna lähme, see ni ära leierdatud koht.

Ei ole! ikka ja alati leian ma nii enda jaoks kui ka teiste fotograafide piltide hulgast üllatavaid uusi nurki

Männiarule sattusin ma sellel suvel kolm korda. Ma saan aru, miks pruutpaaridele see koht meeldib.

Minu mätta otsast on see koht ikka kuskil 10ondal kohal kui mitte kaugemal :)))

Ilusat pilti seal sees saada on ikka peaaegu võimatu.Samas õues…tee aga!

Õnneks ma kahel korral pääsesin sees pildistamisest :)

Pikk ja aus postitus tuli ja ma nüüd kohe ei teagi kust need mõtted kõik tulid,

sest päev koos Ave ja Margusega oli ilus, rahulik ja armastusega!!!!

PALJU, PALJU ÕNNE

3 Responses to Ave ja Margus

  1. Heleena says:

    Mulle ka see esimene pilt väga meeldib! Teised ka, aga see eriti.
    Poleks uskunudki, et sealt kohast nii äge asi välja tuleb.

  2. heilimagi says:

    Kui nägin paari Ave pilti juba enne siinset postitust, mõtlesin, kes võiks olla fotograaf… natuke nagu tuttav käekiri… kahtlesin paari fotograafi vahel, aga päris mööda ei läinudki.

  3. Aivi says:

    Ei peagi igasugu suhtlusportaalides inimesi jälitama, tuleb vaid lugeda sinu blogi :) Viimastest pulmapostitustest on kaks inimest minu kunagised tuttavad. Nii ilus vaadata, et neil ilusti on läinud :)
    Tervitused Margusele, minu esimesele pinginaabrile ;)

    Ja sinu tehtud pulmapilte vaadates on mul äärmiselt kahju, et ma juba abielus olen. Mul ei ole mitte midagi niiiiii ilusat piltidelt vaadata nagu ma sinu fotodelt näen ja tunnen :( Kui mulle Kallest 2004. aastal räägiti, siis miks ometi sind maha vaikiti..

Leave a Reply

