Merit ja Mihkel

Mis te arvate, et ma magan…oh ei… tegelikult magaks küll kui aega oleks :). Aga ma nüüd võtsin ennast kokku ja lubasin jälle fotofännidel oma pulmapiltide hulgast lemmikuid valida. Omat poolt panin mõned juurde ja nüüd tuleb pool suve pulmapilte…

Alustame Meritist ja Mihklist. Nendega ma olen kohtunud juba mitu-mitu-mitu korda ja arvatavasti oleme me ka kunagi rahvastepalli üksteise vastu mänginud. Ütlemata armas on ju kui üks töö järgneb teisele ja igakorraga õpid ju inimesi paremini tundma ja saab rohkem nende moodi pilte teha. Mis Nende juures tähendas seda, et ma sain teha täpselt ja ainult  selliseid pilte nagu mulle endale meeldib :).

Nagu meie laiuskraadile kohane, siis iga pruutpaar soovib, et oleks ilus ilm. Tänavusel suvel kui juba 2 kuud päike oli paistnud, hakkas lõpuks hirm, et kas nüüd saab siis läbi…aga ei. Tuli välja, et see päev oli see, mis oli kõige-kõige kuumem… aga mis…

appi kui lahe … kui ma nägin, et tervele perele oli jalanõudeks tennised valitud. Milline oivaline valik :)))) … ma juba ütlesin, et minu moodi jah.

Triinu Marta on ka Kärdu moodi. Kalle ütles, et ta on nagu inglike, sest tal on sellised lokid…

Pulmas oli mul abiks Mari ja kui pruutpaar läks enne ilusaid pilte dushi alla, siis meie lubasime Triinu Martat valvata.

Niimoodi see valvamine käibki ;) Panime peenikesele aknalauale istuma ja mina tegin pilti ;)

Pruudikleit oli SUPER! Poest ostetud ja sisse oli kirjutatud sportswear :)

Meie peres käivad ka asjad täpselt niimoodi

väike valvur…

Kohe kui me pildistama hakkasime ütles Merit, et teeme ainult lahedaid asju…,

minu lemmik

assistenti on vahel ka vaja näiteks selleks, et ta pruudiga arutleks homöopaatia või muudel nõiduslikel ravimeetodite teemal.

Minu hea loomulikke pilte klõpsutada..

perepilt

jalutuskäik registreerimisele..

võõras viljapõld..aga nüüdsest armastust täis…maitseb palju paremini

minu ja peaaegu kõigi valijate lemmik…

külalised saabuvad

õnnelik pruutpaar ka saabus. Plaan oli selline, et inimesed mõnusalt külitavad mäeveerul ja vaatavad kuidas allpool paari pannakse.

Tegelikkuses püüdsid kõik kuuma päikese käes ellu jääda ja imetlesid millised osavusega lapsed süles sõrmuseid ja musisid vahetati

õnnitlejate järjekord oli pikk…

üks armas külaline, kes imepisikesena mu kaamera ees juba käinud on ja nüüd vahepeal nii kiiresti ja nii suureks oli kasvanud.

Loomulikult pidlistasin ma üles peaaegu kõik ülejäänud pulmas olnud lapsed.

nagu väiksed seenemikud puude all vaju otsimas…milline kingavalik. Plusspunktid!

grupipilt :)

Kokkuvõte – kõik oli väga minu maitse…samas kuidas muidu ma sinna pulma siis olekski sattunud.

Merit oma pulmast valis pildid NII

Palju, palju õnne kallikesed…ja tehke veel lapsi :)

9 Responses to Merit ja Mihkel

  1. liina says:

    nii super pildid! kui selliseid pilte vaadata, siis tuleb kohe soov ise ka abielluma hakata :)

  2. Heleena says:

    See seeria oli viimasest valikust samuti minu üks lemmikuid!!!

  3. Inga says:

    … selle peale võiks isegi ametlikult mehele minna:) nii armsalt lihtne ja siiras!
    imeilus seeria imeilusatest inimestest, Krista!

  4. Kairi says:

    Nii ilus ja lahe ja hea ja … polegi sõnu! Võttis silma märjaks.

  5. A says:

    olen ma ennegi su pilte imetlenud (siiralt, kusjuures), kuid see seeria siin võttis ikka suisa sõnatuks. nii lahe… ja samal ajal nii palju tunnet sees. fantastiline!
    see on muidugi ka tore, kui avastad, et oled mõne asjaosalisega kunagi koos töötanud :)

  6. maris says:

    minu meelest ka super pildid ja tundub, et kõigil oli tore olemine. palju õnne veelkord.
    aga kunstnikehärradel ma kardan, krista, on sinu plusspunktidest suht ükskõik. neil polegi teistsuguseid kingi.

  7. Puhvis Kukk says:

    Hasti armsad pildid, nii tore et nii enda moodi pulm tehtud. Ja pruudil on ausad saarelihased! Palju onne!

  8. Katariina says:

    nii armas. just selline meeleolu, nagu peab, aga kunagi ei ole. lihtne, rõõmus, pingutuseta. väga ilus!

  9. Mari-Ly says:

    Vaat kui hea, et ma need viljapead ikka hoolikalt ùles korjasin ja kaua kaasas tassisin :) Said kòigi lemmiku pildi…

    Pulm oli tòesti vàga armas ja vaba… Selline lihtne ja mònus!
    Kui ma peaks kunagi mingit pulma ihkama siis vist vaid sellist ja kleit oli ka ùlekùla kleit ;)

Leave a Reply

