kodu korda 44 minu tuba

Nii tasakesi kui meil siin ka asjad ei liigu, siis vahepeal ikka midagi juhtub. Just saabusid meile esimesed puutöö tulemused – esimese korruse aknalauad ja minu tuppa minu töölaud. Mulle just nii meeldib, et hommikul umbes 10 minutit enne seda kui me kodu uksest välja astusime, helistas S, et ta nüüd tuleb paigaldama ja sai valmis poolt tundi enne seda kui me koju tagasi jõudsime. Oootamise aeg tundus niimoodi eriti lühike.  Lapsed jäid kõik autos magama ja meie käisime toast tuppa ja imetlesime uusi aknalaudu.

Mina muidugi kõige rohkem oma lauda.

Tegelikult on veel päris palju teha, aga mingigi õrn ettekujutus toast hakkab juba kujunema. Kui esialgu oli plaan, et me jagame Kallega tuba, siis nüüd me otsustasime, et kabinet ja külaliste tuba on mõlemad natuke ühte ja natuke teist. Minu kabinetis on  lahtikäiv diivan ja Kalle kabinetis on kushett. Praegu on seal ka kogu laste mänguasjade tagavara, aga jõuludeks pidid need kõik teisele korrusele kolima….

Kui maja ostsime, siis aia ääres seisis suur hunnik palke. Ühel hetkel siis Kalle kutsus traktori ja lasi sealt umbes 20 palki lehtedeks lõigata või kuidas iganes seda nimetatakse. Minu kõrgune laua virn seisab nüüd meil keset õue ja sealt omakorda valiti laiemad lauad, millest siis tehtigi aknalauad ja ka minu laud.

Laud on 90 cm lai ja koosneb kolmest plangust, millest kõige laiem on 35cm…

näete jah mul on ruumi süüa nii,et ma ei peaks muretsema, et piim klaviatuuri vahele läheb. Ja ma söön peaaegu alati arvuti juures. Peale selle mahuvad ka kõik lapsed laua peale, ilma et nad millegile olulisele peale ei istuks. Kärdul veab veel eriti, ta saab oma klaviatuuri ja hiirega mängida….

see kummut tuleb nüüd ainult üle värvida ja uued nupud panna ja siis võib öelda, et laud on valmis. Natuke kõrgust tuleb jalgadele ka lisada…

Siis on vaja aknapõsed värvida, liistud akendele ja natuke värviparandusi. Natuke riiuleid kah ja loomulikult pilte seinte peale. Üks, mis kindlasti tuleb on ENNE pilt…näed see

4 Responses to kodu korda 44 minu tuba

  1. liia says:

    Oi kui vinge. Eriti see enne pilt, mille pealt me tundisme ära oma kodus oleva pooliku kirjutuslaua. Ega te seda ära pole visanud ja äkki tahate sellest lahti saada :) Me hea melega kompunniksk kaks lauda kokku ja saaks ühe terve. Aga kaks töötuba on ikka parem. Siis saavad lapsed vaheldumsi vanemaid kiusamas käia ja vahepeal on väike vaikuse hetk kus saab rahulikut tööd teha ;)

  2. liina says:

    mulle meeldib eriti see kontrast enne ja pärast piltide vahel :)

  3. Ma kohe ei saa see enne on ni sürr et peaaegu et äge

    jah ma saan aru küll, et pildipealt on kindlasti ägedam kui kohapeal olles

    aga kui sa seal laua taga vaikselt tööd nokitsed siis mõtle vahest mida need seinad sulle kõik räägiksid… kui vaid oskaks

  4. zelly says:

    vat see “enne” tuba oleks mind taiesti ara hirmutanud. :D

Leave a Reply

