Mari-Liis ja Hannes

Kui ikka vahel tekib küsimus, et miks keegi just selle inimesega ja just praegu abiellub, siis vot selles pulmas paistis armastus igalt poolt välja. Ütleks, et täiesti ebaeestlaslikult siiralt.  Ma vist polegi kunagi kuulunud, et mõni pruut minu kuuldes peigmehel päeva jooksul nii mitu korda ütleks, et teda armastab. Mulle meeldivad emotsionaalsed inimesed, nad teevad minu töö imelihtsaks.  Ma hiljem nende tööd ei oska hinnata, aga ma ikka klõpsutasin mõnuga ja palju :)

kodus…. kusjuures jällegi, ei olnud mul vaja palju öelda ega sättida. Natuke suunamist ja juba armastus voolas üle ääre…

ma lasin jälle fotohuvilistel foorumisõpradel valida ja selle pildi valisid vist kõik oma lemmikute hulka. Kusjuures tegu on tüüpilisel nõukaaegse trepikojaga. Vahet pole ju :)

Meil oli kokkulepitud, et sõidame ja vaatame. Sihtkoht ja kellaaeg olid teada ja mõned peatuspunktid ka. Väga mõnus oli nii ja aeg kulus ikka jube kiiresti. Ütleks nii, et kallid külalised pidid ikka päris kaua meie järel ootama, aga ükskord oma fotograafi ajaloo jooksul on pruutpaar nii vabalt ajagraafikusse suhtunud ja pildistamisel pigistati silm ajagraafiku ees kinni ;) …poole tunni jagu :)))

pruutpaari soov oli kindlasti heinapallide juures pilti teha. Naljakas asja juures oli see, et kui ma 2 päeva hiljem samast põllust mööda sõitsin ja ühte teise pulma läksin, siis neid palle seal enam ei olnud. Väga hea ajastus.

Loomulikult teadsid nad siis ka mida nende pallidega teha.

kui see pall on abielu, siis natukese arutelu järel jõudsid nad ühele järeldusele ja järgnevad pildid sai palli lükatud ühelt poolt ;)

meie järgmine peatus pidi olema altja kalurimajad. Need aga olid päikese suhtes niiiii valel pool, et me ei saanudki seal pilti teha. Ümberringi aga oli seal ilu rohkem kui aega ja sinna see meil kaduski…

lõpuks jõudsime ikka peol ka ja lapsedki leidsime üles. Peokoht oli peigmehe vanemate maakodu kui ma õigesti aru sain ja ütleks, et kui keegi mõtleks, et milline on üks täiuslik maakodu koht, siis vot just see oligi. Erinevalt meie kodust näiteks oli seal reljeefne maastik ja väike jõgi :) Muu oli suht sama :)))))

Enne veel kui ma koju läksin tegime viljapõllu sees pilte. Jällegi tegu oli nende maaga, kus keegi oma vilja kasvatab. Nii, et ei käinud võõral põllul tallumas …

viimane pilt siis peomajast :). Esimene pilt on koduaias.

Tänaseks päevaks on mul kõik suvepulmad käidud ja viimased ootavad kärsitult veel oma pilte, aga ma võin juba ette öelda, et super suvi oli ja mul on ikka väga mõnus töö :)

6 Responses to Mari-Liis ja Hannes

  1. triinu says:

    See kleit on niiii armas. Ja fotod muidugi ka. :)

  2. Eve says:

    ohhhhh, kuidas ma ootasin neid pilte, need on lihtsalt niii ilusad, ühed lemmikumad vist üldse Sinu pulmapiltidest. see armastus paistab tõesti kaugele kaugele ja nagu ma ütlesin, siis nii südantsulatava naeratusega pruudid ja karismaatilised peigmehed tuleks ära keelata, kui peab nii tähtsaid otsuseid tegema nagu seda on piltide valimine :D sellest kleidist ma parem üldse ei räägi, ainult ohin siin ikka veel :)

  3. nii, siit jooksebki siis minu kadeduse piir – liiga ilus ja palju armastus. silmanurgast piidlen:)
    isegi soe ei ole, lihtsalt tuline.

  4. Mari-Ly says:

    kòik on juba àra òeldud …. vàga hea tòesti!

  5. Super! Lahemaa metsad ja too põlvikutega viljapallil istumise pilt! We are getting there… järgmine suvi kogun fahmiili kokku ja tuleme Sinu juurde.

  6. nelladella says:

    Põhupallipildid on lahedad!!! Nii kenad värvid.. Ma endiselt oigan su värvide üle..:-)

Leave a Reply

