kodu korda 43

Kuidagi suvisel kiirel ajal see asi meil ei edene. No põhirõhk on ka maja välisvoodril. Kalle peaks seda üksinda värvima, aga elu meil siin ei võimalda tal seda kohe mitte. Kui Kalle on tööl, siis ted pole kodus. Kui Kalle on kodus, siis olen kas mina kodust ära tööl või teen kodus tööd ja tema peab Kärdut valvama. Arvutage nüüd siis ise välja, et millal tal see värvimise aeg on :)

Majas sees on jälle kõik toad nii poolikud, et midagi lõplikku ei saagi kohe kuidagi paika. Õnneks on nüüd aknalauad töösse antud ja kohe kui need paigas saab vaasikest sättima hakata. Esik on ainuke ruum kuhu aknalaudu ei tule ja seal saab nüüd natuke juba sättida.

Meie pere ei ole eriti suur riiete kappi panija ja nii on esikus nagid meil asendamatud. Ma tean ka kui palju üleriideid 5 liikmelisel perel võib olla – umbes nagu oleks 10 parimat sõpra korraga külas. Nii et tavalise nagiga tekiks meil iga nagi otsa suur kuhi ja ma ei viitsiks iga kord pahaseks saada kui just see asi, millega ma õue tahan minna on 5 jope all. Ksukilt netiavarustest jäi mulle silma rnagi, kus konksud rippusid allapoole ja igale jopele on ruumi piisavalt. Riiuli tegi Kalle vanadest põrandalaudadest. Ikka nendest kõige vanematest, mida ta Massult jao pärast siia toob. Kandurid leidsime Mustrist ja konksud tellisime sepa käest. Värviti meie jaoks kenasti valgeks ka.

Nad küll lubasid konksud kollasemaks kõrvetada, aga natuke vähe kõrvetasid…eks siis aeg peab oma töö tegema. Üks riidepuuga mantel varjab ka neasti koleda elektrikilbi ära. Nende korvide koha pealt ma veel kindel ei ole ;)

Üks nädalavahetus käis Kalle lastega Lõuna-Eestis minu vanavanemate maha jäetud maju uurimas. Kuigi talle kinnitati, et ega seal midagi väärtuslikku ei ole, arvas ta, et vot sellel kellal on meie jaoks küll väärtust rohkem kui rubla eest. Kahtlen, kas ta kunagi käima ka hakkab, aga oma koha ta juba leidis!

õhtune täiendus…

Kalle sai mu hommikusest postitusest innustust või siis õigemine kasutas ära Kärdu uneaja ja tegi riiuli lõplikult valmis. Kutsus mu pilti tegema ja puha…

järjekorras on ka selle ukse valgeks värvimine…

ühest küljest ja teisest…

ma küsisin, et kas see neljas lastekonks on mingi vihje või…

ainuke, kes seal tegelikult istuda tohib…igaks juhuks :)

imetleb oma kätetööd…

18 Responses to kodu korda 43

  1. Kadri says:

    Mõnikord ma loen su blogi ja tunnen, et olen nagu väike laps, kes korrutab “tahan ka”. Praegu oleks mul ka just selliseid kandureid vaja :) Ja loomulikult tahaks ma osata samamoodi pildistada nagu Sina.

    Usun, et teil saab olema superilus, armas ja soe kodu.

  2. Karin says:

    jah, mina tahan ka. sellist nagi tahan ka! ja kell on superarmas!

  3. Anne-Mai says:

    Kui toredad on sellised väikesed leiud, mida enamus prügikasti vääriliseks peab, aga tegelikult on ühes kodus nagu kirsiks tordi peal. Riiuliidee on väga vahva, tõeliselt funktsionaalne ja ruumi kokkuhoidev.

  4. kalle says:

    Väike ääremärkus! Need ei ole mitte põrandalauad vaid vanad laelauad, selliste mõnusate soontega…

    • MJ says:

      aplaus uutele seinalaudadele (voi siis ehk vanadele laelaudadele) – fantastiline liivapritsi töö! Kuigi isiklikult käega katsuda ei saa, läbi pildi tajub tekstuuri suurepäraselt, nii vahva!

  5. A says:

    nagi on väga äge! tõesti kohe! ma pean mõtlema, kas me endale ei saa kusagile sellist aretada :))))

    aga kas neist konksudest ikka väheks ei jää kokkuvõttes? igaühele ainult 2 nagi….

  6. Sille says:

    seisval kellal on halb aura, feng shui järgi, aga kõik muidu super ilus. Mustrisse ma minna ei saa kahjuks, ma ei suuda sealt enam ära tulla. :D

  7. Köögikata says:

    See neljas nagi…võiks tõesti vihjata ;) Ja minu arust see padi nõuab ühte valget kiisut ka. :D
    Aga kogu see nagivärk on ilus ja mõnus. Tubli töö!

  8. Katrin says:

    Hästi ilus ja armas :) Alumist riiulit nähes tekkis kohe küsimus, et kas see istumist ka kannatab – sellele vastasid juba ära :)
    Meil on ka üks vana pommidega seinakell – ei tööta aga seina peal. Kellassepa kätt vaja ruttu siis!
    Aga millal siis neljas plaanis, kui teemaväliselt küsida? :)

  9. A says:

    aaaaaga nüüd peale õhtust täiendust tekkis mul küsimus põrandaliistude kohta. meil endal ka sellised plaanis ja oleme jupp aega otsinud ja mõelnud. kas need on teil valmiskujul ostetud, tellitud või siis lauast ja liistust ise kokku kombineeritud?

  10. Kadi says:

    Ma tahtsin just lisada, et need vist põrandalauad ei ole, et pigem lae- või välisvoodri jäägid.
    Aga krdi ilus on.
    Meil on ka muide samasugune kell – igatahes etem kui mõni maal seinas.

    PS! Elektrikapi saab vabalt varjata, kui sinna mingi kastike ümber ehitada. Näiteks vana aknaraamiga kate vms peale.

  11. maris says:

    halloo, meie lastenagil on seitse konksu. just lugesin üle.

  12. R says:

    Mul tekkis huvi hoopis, kust need korvid ostetud on, mis seal üleval riiuli peal on? Ma juba tükk aega otsin selliseid..

  13. Reet says:

    Tere! Jõudu, armas inimene! Teen teemavälise vihje: Delfist leidsin üleskutse ilusaima pruutpaari pildi leidmiseks. Teeme ära!

  14. More Bonuses says:

    More Bonuses

    kodu korda 43 |

Leave a Reply

