Mina ja stuudios

Never say never ja nüüd ongi see koht, kus ma trummipõrina saatel ütlen, et MA PILDISTAN STUUDIOS!!!!

Juba kevadel ma mõtlesin, et egas nüüd kõik inimesed ei tahagi, et üks võõras tädi nende koju tuleb ja hea oleks ikka kuskile stuudio ukse vahele ka jalg panna. Rääkisin siis ühe stuudioga ja panime paika, et kui sügis käes, räägime uuesti. Juhtus aga nii, et see fotograaf, kes neil seal tööl oli, läks hoopis ära ja järsku keset suve kiirel ajal oli neile uut vaja. Kuidas ma nüüd siis sellist võimalust kasutamata oleks saanud jätta. Lükkasin aga jala ukse vahelt päris sisse ja võtsin sõbranna pere kaasa, et näidispildid teha. Noh kuidas nad ikka põrsast kotis ostavad. Näidis pere poseeris nagu vanad kalad. Väga värskelt ja lõbusalt.

Proovitöö kiideti heaks ja töögraafik pandi naelaga internetti. Esimesel päris tööpäeval jalg küll värises, aga armas pere kahe poisiga oli nii tore ja koostööaldis, et pildistamine oli puhas rõõm. Mul sellel päeval oli ka kohe teine töö, millele ma tahaks üks teine postitus kohe ekstra tähelepanu pöörata. Väga põnev, eksjuu ;)

Teisel tööpäeval olin mina juba vana kala ja ronisin mööda redelit ikka 10 korda lae alla ja vahetasin taustu nagu oleks seda alati nii teinud. Väljakutse pildistada ühe päeva jooksul viie erineva pere poisse ja ainult poisse, sai edukalt õhtusse ja ootab nüüd mu lõppematus hunnikus töötlemist. Kusjuures esimesed jõulupildid said ka tehtud. Plusspunktid perele, kes selle peale juba varakult mõtles!

Kokkuvõte…. Kui on vaja pühapäevaks plaane teha, näiteks väikest actionit ja natuke soojade lampide valgel poosetamist, siis kirjutage mulle enne (krista @ valgemaja.ee)  ja tulge mulle külla. VOT SIIA!!!!! …. Kusjuures need allolevad armsad lapsed, ühel järgmisel päeval, kui nad kahekesi poest koju jalutasid, olid tahtnud mulle töö juurde jälle külla tulla :) … nii armas!

17 Responses to Mina ja stuudios

  1. Marit says:

    See käed puusas tume pilt on nii hea.

  2. Heleena says:

    Palju õnne, ikkagi areng ja edasiminek ju!!!!

  3. Katrin says:

    Palju õnne Krista!!!!! :)))
    *Toredad pildid!

  4. nelladella says:

    No nagi ikka – super pildid ja super modellid! Kõik kokku üliilus. Ja Sulle õnnesoovid töökoha puhul :-) Hakkad ikka 9-st 17-ni käima? :-)))

  5. merle says:

    Väga lahe! Kui Eestisse satume, tuleme kindlasti läbi. Ja tuttavatele-sugulastele teen kohe reklaami.

  6. Brit says:

    Ha! Meie noor ja väike pere on sinna pessa juba eksinud! Kes ei tahaks Kalamajja minna…

  7. greteliine says:

    :-) hästi ilusad pildid. Hästi imeilusad inimesed muidugi ka. Ja meie tuleme nüüd ka sulle sinna külla.

  8. A says:

    väga head pildid on! ma ka varem arvasin, et stuudios pole ikka see… aga nüüd vaatan, et on ikka küll! :)

  9. A says:

    …mis veelkord kinnitab seda, et väga oluline on see, kes on kaamera taga (ja ees ka muidugi).

  10. Perekond nagu proovipartii:)

  11. Karvane käsi says:

    Lugesin soovituste alt, et käekarvad peaks ära ajama. Sussver, siis kasvavad ju veel tugevamad ja tihedamad tagasi :o

  12. nelladella says:

    Mina lugesin ka kodukat.. Ja nii nõuanded kui ka muu jutt oli nii käskivas kõneviisis, et mul hakkas natuke kõhe.. :-)

  13. krista says:

    nelladella – ma lugesin ka nüüd esimest korda neid nõuandeid. Ütleme nii, et ma olen ise sada korda mõelnud, et kuidas ma küll kliendile selliseid asju ütlen, kõlab kuidagi väga isiklikult ja võib tunduda solvanguna…. aga tõde on see, et kõik fotograafid mõtlevad sellele ja on kõigi nende punktidega hädas….
    kas ma nüüd jätan selle mustuse sinna lapse küüne alla ja ema tunneb ennast halvasti, et ei taibanud lapse küünealused enne üle vaadata või on see kuskil seina peal otse ja anonüümselt kirja pandud.

    Kaldun arvama, et ükskõik kui ilusti ja armsalt selliseid nõuandeid ka kirja ei panda, ikka tunneb keegi isiklikult puudutatuna. Kusjuures ma küll ei tea, aga ma arvan, et need kõik punktid on aja jooksul tagasisidena tulnud…
    Nagu neil näiteks on ka plaadi peal kaasas leheke, kus kirjas, et tehke plaadist kindlasti koopia ;)

    Täiesti OT – me eile vaatasime kinos romantilist filmi ja korra oli suures plaanis kuidas naine võttis mehel kaela ümbert kinni oma karvane käsivars oli suurelt üle ekraani…kerge nõksatus käis endast läbi küll ja tõmbasin pea nagu eemale ;)…. ja oi kui palju on neid asju, mida inimene enda juures ise ei märka või ei taha märgata, aga pildi peal ta seda kohe kindlasti näha ei tah :)…

  14. A says:

    nojah. samas kui käe peal on väikesed karvad, siis see on mu meelest ok… iseasi, kui jalakarvad fotolt vastu turritaks :D

  15. kuna need minu kirjutatud nõuanded siis ma kommenteeriks

    need käekarva ja seljakarva ( eriti just seljakarva) soovitused ei käi kindlasti tavaliste perepiltide kohta

    aga usu mind, pigem sa vaatad aktipiltidelt hiljem oma siidiset nahka kui väheke mehe tagumikku meenutava karvkattega pilti ( sest kontravalgus lihtsalt toob iga karva väga esile)meie teame seda, klient enamasti mitte ja me kliendile vastu tulles just seda ju kirjutamegi.Või siis nt õrnalt kõhtu kinni hoidev paksult karvane naisekäsi ei ole ka just päris see… või kui sa ka eelistad mitte raseerida siis sa vähemalt hiljem ei ole pilte vaadates väga üllatunud sest sa oled kursis et karvad näha võivad jääda.

    meie inimestel on tihti väga hõre karvkate ja kindlasti ei käi see iga üksiku juhtumi kohta aga kellel on vaja see võiks sellele mõelda.

    ja käskiv kõneviis on küll aga stiilis et kui sa tahad et,… siis

    kui sa ei taha siis ei pea midagi tegema :) ei meiki, ei manniküüri jne

  16. Teele says:

    Käin ikka ja jälle imeilusaid pilte piilumas! Pikemat aega ootan juba siin nimetatud PÕNEVAT EKSTRA postitust, mis sa lubasid teha! Millal lugeda saab? :P Või sa oled selle juba teinud, aga viitamata jätnud?
    Jõudu edaspidiseks!

  17. krista says:

    selle põneva ekstrapostitusega oli nii, et kuigi väga ilus inimene pildi peal oli nõus, et teised ka teda näevad, aga tema kallis kaasa ei olnud…nii et need pildid ahjuks jäävd ainult tema silmade jaoks..

Leave a Reply

