koduleht….

Ükskord ühel täiesti ilusal päeval otsustas kuri mees (nagu mu lapsed teda nimetaksid) minna ja mu koduleht täitsa ära rikkuda. Nüüd on ta niimoodi seal pooles vinnas seisnud ja ei tahakski nagu kellegile näidata. Need poisid, kes selle kunagi tegid, nendel oli armastust elus nii palju, et neil vahel töö jaoks aega ei jäänud. Ja nüüd on vist armastus veel rohkem aega nõudnud, et nad enam meilile üldse ei vasta :)

Samas ma mõtlesin, et ega ma nüüd tahaks juba hoopis midagi muud ja teistsugust. Ja jaaa, ma tean täpselt millist :)

Küsikski, et kas keegi teab ja tunneb kedagi, kes tahaks natuke pusida ja mulle uue koduka teha. Blogi sinna alla panna ja nii et kõik oleks vinks-vonks :)

AITÄH!


4 Responses to koduleht….

  1. Maido says:

    Tere!

    Tegeleme kodulehtedega, ehk saame abiks olla?
    Täpsemalt saab lugeda meie lahendustest ja vaadata tehtud töid meie kodulehelt.
    http://www.iitee.ee/est/kodulehed

  2. greteliine says:

    http://www.toomastartes.com/ vot mina olen sellise mehega koostööd teinud. Hästi vahva ja sõbralik ja asjalik jne noormees on. Mõnusalt värskete ideedega ja haarab lennult ka soovija ideid.

  3. ieska says:

    Kuulaks vähemalt lähteülesande ära :)

Leave a Reply

