Rudolf!

Juba talvel, kui oli teada, et ma suvel Antslasse pulma tulen ja Evelyni perre pesamuna tulemas on, et tuleb meeldiv veel meeldivamaga ühendada. Niimoodi ma siis pärast pulmi (järgmine postitus) Evelyni juurde koos Kalle ja oma hiidbeebiga ööbima läksimegi. Appi kuidas suuremad lapsed ikka kasvavad. Kui Evelyn ja Risto abiellusid, siis Tristan oli alles väike poiss ja nüüd oli nii suur ja läheb kooli. Ma ei saa aru. Mina küll nii palju kahe aastaga kasvanud ei ole …või olen ;)

Ühesõnaga jutukatel inimestel möödub aeg ikka kiiresti ja kui hommikul pannkoogid söödud olid, siis võtsime pisikese Ruudi ette.

Ruudi oli täpselt nii tubli ja armas nagu ette nähtud oli. Ta magas peaaegu kogu aeg ja kui ei maganud, siis piilus silmanurgast ja tegi nägusid.

perepilt…

isa peaaegu kõigi oma lemmikutega

lemmikuid jagasime sõbralikult kõigi sülle ;)

päevakangelane sai väga hästi aru, et tema on staar

kõik tahtsid just temaga koos pilti teha

ma just lugesin Evelyni (kahjuks kinnisest blogist) kuidas Ristole oli nalja teinud, minu soovid laps kortsu panna. Näed niimoodi ;)

ja alati on minu lemmikvõrdlus imepisikesele beebile isa suured käed.

Ma ei tea..kas ma nüüd pean neljanda lapse tegema, et veel omale ka sellist nunnut saada…;)

3 Responses to Rudolf!

  1. evelynco says:

    Nende pildistamistega on nii, et sessiooni ootamine on tore (no selles mõttes, et tead, et midagi ilusat ja head on tulemas), pildistamine ise on tore, siis see korduvalt, korduvalt ja veel mitu korda korduvalt piltide vaatamine on tore, aga valiku tegemine, et mida siis lõpuks ikkagi paberile lasta on kohutavalt raske:)

  2. Inga says:

    nii ilus perekond – kõik paistab pildilt justkui peab – ilusad vaenamd, 3 imeilusat last, koer ja kass… nagu eeskujulikust raamatust:)

  3. jaana says:

    Kõige armsam pere :)

Leave a Reply

