Mari-Liis ja Kaimar

Juba kolmandat aastat järjest tuleb mul suvel võtta ette sõit Antslasse. Ikka leidub mõni armas paar, kes just mind omale pulma külla ootab. Niimoodi siis kutsuti mind eelmise aasta paari naaber tallu :). Täitsa põnev, kes järgmine aasta seal abiellub ;)

Jälle lubasin ma meie fotofoorumis teistel pildid valida…

Alustasime Võrus ilusalongis, kus ma juba üleeelmine aasta käisin. Peigmeee oli see, kes pruudile kleidi selga aitas..

Etteruttavalt eelmise pulma kommenteerijale Küllile ütlen, et jah, mind kutsutakse ainult ilusate inimeste pulma :)))). Tegelikult ega ma Mari-Liisi polnud elus ennem näinud, aga ta oli ikka niiiiii ilus :)

Kui me ilusalongist välja hakkasime minema ja ukse kõrval arutasime, et kuhu pildistama minna, siis keegi salongist hüüdis, et minge üle tee lillepoodi. Lillepoodi?!!??? Ok..minu pärast võime me lillepoodi ka minna. Teate, ei tohi mitte kuidagi suhtuda eelarvamusega Võru linnas lillepoodi, sest ma ainult ohksin seal- nii ilus, nii lahe jne jne…

palun väga  – lillepood

üks mu lemmikpilte sellest poest ;) peost;)…ühesõnaga ikka pulmast!

Edasi sõitsime peigmehe vanemate koju ja kui ma õigesti aru sain siis nende tuleviku koju ja tegime aias pisikeste õunapuude vahel pilte.

Jalutuskäik surnuaiale. Äärmiselt kahju kui nii noortel inimestel väga lähedased inimesed juba seal puhkavad, aga väga südamlik, et nad sellest päevast osa said!

Väike vihm tabas meid ka ja see oli just nii väike, et läbi kasepuu piisad meieni ei ulatunud. Et meeleolu võimalikult vaba oleks vaatas pruutpaar lõbusalt ja ettehoiatamata pealt, kuidas ma lehmakarjuse käest suraka sain ;)

Eks igal ühel ole oma ettekujutus, kus kohas ilusaid pilte teha võiks. Mina näiteks pakkusin välja, et  siin lehmatee ääres oleks ilus ;)

detailid, detailid ;)

Laulatus oli äärmiselt südamlik ja see muusika, mis pruutpaari saabudes kõlas võttis isegi minul sellel hetkel pisara silmanurka. No oli ilus ja sõnad olid just need, mida igaüks mõtles ja tundis sellel hetkel.

Ma sõber feissbukist leidsin, et pisike video tseremooniast on ka üles pandud näed SIIN.  Pilte võikski vaadata see muusika taustaks, siis teate täpselt, mis tunne oli pruutpaaril..ja minul ka :)

See oli see pilt, mille valisid välja vist kõik mu valijad. Hetked õnnitlemiselt…

grupipildid ;)

Kui lapsi jagub, siis ma ikka teen alati ka väikese perepildi ;)

Kuna selle sama pulmaisaga ma juba 2 nädalat enne seda pulma ühes teises pulmas olin kohtunud, oli ka seekord tort peo alguses. Juba teistkorda olid ka torditükid igale ühele nö valmis. SUPER!

pulmaametimärkide ideid ikka jagub…

fotograafi soovil ja pulmavana väga mõnusalt paindlikul ettepanekul tehti esimesed tantsusammud õues. Ilm oli super, valgus oli super ja kogu pulmaseltskond plaksutas valsirütmi.

ja enne veel kui minu jaoks pidu läbi sai, kiirelt päikeseloojangu poole…

Minu unistustes kujutan ma pulmade jäädvustastamist ette niimoodi, et kui päeva esimesel poolel teeks ma pilte, siis poole registreerimise pealt filmiks hoopis… väga palju on pulmas sellist, mida filmides annab palju paremini edasi anda kui pildiga… äkki järgmine või ülejärgmine suvi saabki juba 2 ühendada….

9 Responses to Mari-Liis ja Kaimar

  1. Heleena says:

    Minu arust olid sellel paaril eriliselt soojad pildid. Juba see, et nad läksid oma pulmapäeval kalmistule – need pildid jätsid mulle sügava mulje. Ja kui ma nüüd seda laulu ka kuulasin…..
    Nad tunduvad niii noored, aga mul on nende suhtes eriliselt hea tunne. Kuigi ma neid ju üldse ei tunne ega tea. :)))

  2. Mari-Liis says:

    Oeh..jälle tõid sa mulle naeratuse näole ja pisara silma:)
    Suured-suured tänud Krista, et sa selle päeva nii-nii kaunilt jäädvustasid:)

  3. Krentu says:

    Sellised ehedad pilidi, nagu see õnnepisarais pruut, on minu lemmikud. Mul tuli ka selle pildi peale pisar silma…

  4. Eve says:

    see pisarais pruudi-pilt võlus tõesti hetkega :)

  5. Kristiina says:

    Imeilus :)
    Aga siin videos oled Krista sina ka kenasti peal ;)

  6. jaana says:

    Imeline :)
    Ja see ilus laul, Kas tead..
    seda laulab ka üks ilus Võrumaa tüdruk.

  7. Terje says:

    Oi, Krista, kui imeilusad pildid pulmadest ja lastest ka! Ma ei olegi suvel Su blogile liiga tihti sattunud. Mulle meeldib, et Sa oled detailidest pilte teinud. Ja igasugused lehma-teerajad on ju nii ilusad looduslikud kohad.
    Näed, siin on veel üks piltnik, kes pulmas pildistab pildistab http://tink-savides.blogspot.com/

  8. Sigrid says:

    See lugu on mulle pikemat aega meeldinud…väga ilusad sõnad ja sobivad suurepäraselt pulma.

  9. Kõige vaimustavam pulmavideo, mida ma ealesnäinudolen,miksi omavahel liikuva pildi ning fotod must-valgest minevikust(lapsepõlvest) ning toimunud sündmusest.
    fotod sedasi õigesse kohta lükituna/pikituna ja õnnepisarad on garanteeritud:)

Leave a Reply

