Pille-Riin ja Silver

Ma olen tähele pannud, et kui ma ühe töö lõpetan, siis mul on lemmikpilte lihtsam valida…või siis mitte. Igal juhul tulevad need nüüd “otse ahjust”

Räägiks kõige pealt ilmast. Pärast seda kui umbes 23 päeva oli järjest 30 kraadi kuuma olnud, otsustas üks mees, et tõmbaks nagu volüümi maha ja tõmbas siis nii 17 peale ja et sellest veel vähe, siis natuke vihma ka. Õnneks oli ta nii karm Tallinnas…sinna kuhu meie läksime, saatis ta minu jaoks ideaalse ilma. 20 kraadi sooja ja ei mingit päikest. Terve päeva ei pidanud ma kordagi murtesema selle pärast, kas päike on pool nägu ära põletanud või keegi kissitab…

Pruudiga pidime Tallinnas kokku saama ja siis koos sõitma. Kui ma pruuti ja autot nägin, siis ma teadsin kohe, et siit saab midagi lahedat ja kui ma nüüd siit viimast ei võta, siis olen ise süüdi :). Pole just palju inimesi, kes oma unistuste pulmaautoks just seda autot peavad, aga minu kategoorias liigituvad nad igal juhul lahedate hulka :)

Teel peokohta käisin peas läbi mõned pildid..aga ega ma nüüd enam ei mäleta, mis nimelt ja kas mõni neist teoks ka sai…aga ma valisin ja nüüd tuleb hääääääästi pikk postitus :)

algatuseks vaadatai kiirelt üle peosaal ja viimased tantsuproovid. Ütleks, et juba mitmes paar, kes oma avatantsu on võtnud natuke tõsisemalt kui niisama …ja peosaal nagu viimasel ajal ikka, oli viimase vindini täiuslik…

pruudile kleit selga ;) …näete jah… mis te arvate, et ma seal soovitasin niimoodi jalaga toetada ;)

Pere imearmas tütar saab ise! See pilt läheb kindlalt mulle seina peale!

kui umbes kolmas kaader pruutpaari iluspiltidest juba selline tuli, siis  ma oleks rahulikult võinud oma töö tehtuks lugeda :)

aga ei…vaadake milline pruut :))))

nii ilus , nii ilus…

ma ütlen ausalt, et nad olid kõige vähem juhendatavad abiellujad. Ja mida ma seal oleks osanud veel öelda…

Kiirelt veel mõned perepildid…

alati peab mul olema üks musitav perepilt…alati!

ja isaga pilt ;)

pruut oma emaga. Vot sellist pilti tahaks mina oma laste pulmapäevalt ka!!!

peigmees läks juba kirikusse ja jäime pruut ja auto… see ei olnud mitte ainuke pilt sellest seeriast ;)

pruut kabelisse… Vaieldamatult minu kõige lemmikum koht laulatuseks! Nagu teada, saab seal ka täiesti ilmalikku registreerimist

laulatus…

kõikidele soovijatele, kes ei suuda laulatuse ajal vaikselt ja rahulikult istuda, jagati pulgakomme…

jooksuga saime teha ka mõned pildid tormise mere ääres. Täpselt nii kaua kui külalised autodesse läksid…

shampuselaud. Järjest enam naudin ma detailide pildistamist…

kibe

ja veel üks kibe…

pulmaametid…

Ja nüüd tuleb seeria piltidest mina ja vaatamisväärsus ehk siis pildid pruutpaariga. Kui mul tavaliselt on need pildid sellised ontlikud kõrvutiseismised, siis seekordne “saak” on nii lahe, et mul ikka läks liiga palju uduseid kaadreid prügikasti, sest ma ise ei suutnud itsitamist lõpetada…

tagasihoidlik algus…

kolm meest abielus. Pange see sõrmusega käsi siia ette…mis teise käega…sügage midagi…(ja jaaa mul on selline pilt ka, aga seda ma teile ei näita)

oi ja pärast kõiki neid pruutpaariga pilte lausa PIDI tegema midagi lahedat ka pruutpaariga…

tõstku käsi püsti, kes selle pildi peale ei muiga!

Ja kõige selle juures lõppes minu tööpäev juba kell 6 õhtul! Absoluutselt igas mõttes super! Kusjuures neid pilte, mida oleks tahtnud näidata oleks olnud vähemalt 3 korda nii palju…

PALJU, PALJU ÕNNE TEILE!

25 Responses to Pille-Riin ja Silver

  1. Kristi says:

    Kuule, mäletad sa sealt fotograafia teemast pulmapilte, kus pruut oli sellises ruudulises ja pildid olid motikal ja trummidega jne? Sul see paar ju siin pulmas külalised ;) Too punapea naine ja tema mees ;)

  2. krista says:

    jaaa …. ja ma mõtlesin selle seal pulmas ka välja ja viisaka inimesena ka ütlesin, et ma olen nende pilte näinud. Nad avaldasid siis lootust, et äkki need tulevad sama lahedad kui nende omad :)

  3. Kristi says:

    Ma ütleks, et lahedamad :)

  4. Külli says:

    Kas sa põhimõtteliselt käidki ainult ilusate inimeste pulmades? No öeldakse küll, et pruudid on alati ilusad, tegelikult on ikka ju kõvasti-vähem-ilusaid ka olemas… Aga no sul nad ikka tõesti kaunid :)

  5. Mari-Liis says:

    Krista, jälle sa suutsid täiuslikku tööd teha!:)
    Super lihtsalt;)

  6. Heleena says:

    Täitsa lõpp, KUI lahe seeria!!!!
    Ja eriliselt lahedad on tõesti need grupikad. Ma olen alati selliste kiiksuga grupikate poolt pulmas. Isegi, kui olla külalisena pulmas, siis keegi nagu ei oska algul olla ja kui fotograaf grupipildi ajal, kui kõik on ennast ontlikult ritta pannud, soovitab midagi kiiksuga teha, siis see võtab nagu pinge kõigilt maha. Ja tulemus saab palju ägedam, kui muidu.

  7. Eve says:

    super pildid! ja grupipildid on tõesti vahvad :)

    mul on ainult ääretult kahju, et nad sinna tagaseina selle pildi on nüüd riputanud. selles armsas, vaikses, väikses kabelis oli ilma palju palju parem …

  8. Siki says:

    Oi kuidas mulle meeldivad kiiksuga asjad ja inimesed. Väga vinge töö Krista!

  9. Pille says:

    Fantastiline!! Ma oleks tahtnud selles pulmas külaline olla! Pruut on kauneim inimene Eestis!! Kust sellist ilu antakse, tahaks ka :D

  10. Trishka says:

    See paar andis sulle tõepoolest super ainese, ma usun, et nad jäävad ise ka väga väga rahule. Ma naersin enam kui ühe pildi peale, endalgi võiks selline ülilahe pulmaalbum olla. Väga hea töö!

  11. Krentu says:

    Täiesti fantastilised pilid:) Ja eriti need lõbusad! Pruut on tõeline printsess ka muidugi aga ilust pole üksi asja, peab ka fotogeeniline olema:)

  12. Maarit says:

    Nende piltide vaatamine oli puhas nauding (lisaks muidugi lõbusad kommentaarid)! Väga-väga super. Kõik oli nii ilus ja lisaks ka lõbus ja eriline!

  13. Katariina says:

    :) Ehh. SELLINE paar ja SELLINe piltnik – puhas kuld ju!

  14. pille says:

    mul tuli ka tuju kiita – krista su pildid on üha põnevamad, ja üha rohkem (seda õiget) hetke tabavad. liigset magusust on üha vähem, mõnusaid kiikse üha rohkem :) peaks ka abielluma :))

  15. Katariina says:

    No täpselt, Pille :) Tahaks olla Krista poolt pildistatud pulma pruut. ning veel et need ametimehed on selles pulmas nii kipad – selliseid pole varem kunagi näinud.

  16. ma tahaks olla seepruut.
    absoluutselt igas mõttes.

    sul ikka hullult vedas temaga.

  17. sirliiz says:

    Super lahedad pildid! Enamasti tehakse pulmades vaid nunnusid ja magusaid pilte, need on aga palju emotsioonirikkamad. Homses elukaaslase venna pulmas oskan ka selliseid tahta nüüd ;)

  18. nelladella says:

    Mina tegin just Kristale ettepaneku, et järgmisel suvel lavastame oma pulma uuesti. Lihtsalt sellepärast, et saada ilusaid tema tehtud pulmapilte :-)

  19. lennuk says:

    Lahedad pulmakoomiksi pildid! :) Lõbusat õnne noorpaarile!

  20. Egert says:

    Tere,

    Plaanin oma pere hetkevanus fotodele kinnistada. Kahjuks ei leinud Teie e-maili siit lehelt. Palun võtke ühendust.

    Tänud ette,
    Egert

  21. Inga says:

    lahedad kaadrid – ilusad inimesed;)
    aga mul tekib ikka pulmapilte vaadates küsimus – et kas pruutpaarid soovivadki pilte nii erineva tonaalsusega, või tuunid sa selleks nii palju erinevaid versioone (et osa tundub, et töötab mustvalgena, osa jälle värvilisena?), et siis nad ehk teavad, mida tahta? Kas lõpuks ongi pulmaalbumis osad pildid must-valged, teised sepias, kolmandad kirgaste värvidega? ilmselt on see igal pruutpaaril isemoodi:)
    nüüd sai peaaegu-et ise-küsin – ise vastan:)

  22. Liina L. says:

    Väga kihvtid pildid ja pruut on tõeline nuku ka kiiksuga piltide peal! Mõtlen, et päris uhke tunne võib su esimestel fotografeeritutel olla..:)

  23. Janika says:

    Kas tohib küsida, kus asus see imearmas kabel ja peokoht? Nii fantastilised pildid tekitavad kohe igasugu unistusi :)

  24. Signe says:

    Sooviksin samuti väga teada, kus asub see kabel?

  25. august says:

    väga ilusad pildid, pruut on muidugi imeliselt ilus :)

Leave a Reply

