päike ja heinamaa

Teate küll mis kodus on…meil on ka :)))) ja imeilus kollane viljapõld kah. Käime ja imetleme iga päev ja eile õhtul vaatasin, et ikka peab fotoka võtma, muidu niidetakse veel maha enne kui keegigi seal poosetada saab.

vot heina sisse suuremad küll ronida ei thatnud :) ..poosetasid tee ääre peal…

Kallega koos läksid viljapõllu sisse ja Kalle näitas kuidas teri süüakse…

ma usun, et kõikidel emadele tunduvad nende lapased jube armasd :)

oma peret on ikka hea pildata…midagi ütlema ei pea..käisin enamuse aega lihtsalt ümber nende ja klõpsutasin…

edasi läksid nemad viljapõllu sees olevat saart avastama ja mina koju kooki kontrollima…

saar

teel tagasi…

näe emmmmeeeee :)))))

Just meil seal omas fotofoorumis oli teemaks klientidele tehtavad pildid. Kas teha selliseid nagu endale meeldib või selliseid nagu kliendile meeldib. Vot need pildid on need, mis mulle endale näiteks väga meeldivad, aga kliendile ma veel neid teha ei julge. Mõni võib vaadata, et kogu see hunnik on kõik nässu läinud ja sobiks pürgikasti. Samas ma kohe varsti lähen pildistama tellimise peal just sarnaseid…

Aga selle päikeseloojanguga olen ma ikka hädas olnud küll…Mida madalamale päike langeb, seda rohkem ta inimesi värvima hakkab. Oleks siis, et ilusti ühte värvi…aga kõik on ju päikeseloojangut näinud…nii palju värve ja kõik need näo peale joonistatuna  :))))

Vot järgmisena tahakski hirmsast minna sellisele workshopile kus õpetataks päikeseloojangul inimesi piltama. Lõunamaa päikeseloojangust pole kasu…neil seal päike niimoodi ei looju ;)

18 Responses to päike ja heinamaa

  1. Eve says:

    mina olen täiesti ära võlutud :) ma kohe ei saa midagi teha, et need isade-laste pildid niimoodi südamesse lähevad, kohe lihtsalt on eriliselt armas ja südantsoojendav. ja viljapõllu ja selles oleva saarekese peale olen lihtsalt kade, tahan kaaa :)

  2. Katrin says:

    Mulle meeldivad ka sellised pildid kõikse rohkem. Ainult Sul on sealt praegu pereema puudu ;)
    Ketlin on väga-väga armas tüdruk, ja niiiii suureks kasvanud. Pean nentima, et ju siis Martin ka juba niiiii suur :D
    Super ilusad pildid on kõik!

  3. ger says:

    Meil jätkub seda kõige magusamat valgust ehk korraga maksimaalselt 10-15 minutit ja võibolla kokku ehk üks kuu aastas. Californias nad pildistavad aga sellist valgust iga jumala õhtu-hommikul. Aga neil pole jälle sellist talve ha-ha-ha :)
    5+ esimesele ja viimasele pildile!

  4. Heleena says:

    Esimene pilt on üle kõige!
    No ma ei tea….. ma ikka teeks klientidele ka selliseid. :)

  5. Mari-Ly says:

    Kusjuures sul on nad tòesti kas vàga punased vòi on sul vàrvid ùldse àra keeratud. Muidu on kùll ilusad aga jahh… mingi jama on sul nende vàrvidega :)

    Vòibolla teed liiga hilja pilte? Vòi siis liiga vara?

    Muidugi saab Kalle eraldi plusspunktid, kena meesoma ilusate tùtardega on vàga meeldiv vaatepilt :)

  6. liina says:

    nende piltide kohta sobib kõige paremini väljend helge lapsepõlv. ja mida paremat saakski ühel väiksel tüdrukul olla!

  7. MJ says:

    mulle see “golden hour” on lemmikaeg piltide tegemiseks, aga eks igal mandril omad eriparad, kui kaua see tapselt kestab;)

  8. Külli says:

    valgus valguseks aga kes siis võõral viljapõllul tallumas käib? maainimestele sellised asjad ei meeldi.. mul ju mees “maakas”, küll ma juba tean:P

  9. Külli says:

    … et nüüd ju teie ka… :)

  10. merle says:

    oh niiiiii ilus…

  11. krista says:

    aga see on meie maa :) …lihtsalt kellegi teise vili on täiesti omavoliliselt meie maa peal :))))
    ja see oli esimene kord… ausõna

    Tegelikult me läksime ilusti väetamise traktori jälgi mööda…

    Kus juures teisest teemast…see väetamine on saatanast. Nimelt meie kaev on nibin-nabin sellest piirist välja, kus sellist julma väetamist tehakse. Ei teagi, kas see ilu kaalub selle üles, mis jama sealt põllult meie vett võib jõuda…

  12. Krentu says:

    Kärt on niiiii armas!
    Aga muidu mina ka ei julge kunagi kuskil teeääres olevale viljapõllule minna just sellepärast, et tallab vilja ära. Mäletan, et kunagi lapsepõlves räägiti, et nii ei tohi…..

  13. marit says:

    Ilusad fotod, väga ilusad värvid!
    Küsiks kuidas sa seda fotot oled töödelnud kus Kalle Kärdule näitab kuidas teri süüa, seal nii ilus värvi tonaalsus:)

  14. Reet says:

    Tere. Vanainimese silmale on kõik ilus, ilus nagu pilt! Viimasel ajal tekitatakse põllule n.ö. tehnoloogilisi teed, mida kasutatakse kõiki töid tehes, külvist lõikuseni. Arvata võib, et inimese jala raskus on palju väiksem masina ratta raskusest.

  15. Erru says:

    Mhh, mul just praegu su pilte vaadates plahvatas, et me oleks võinud su ju ennast ja enda põhku pildistama kutsuda. Siis kui põhk veel rukkina põllul kasvas. Vat kui tore oleks siis omas kodus olnud kunagi neid pilte vaadata. Aga nüüd on juba hilja, sest kui vili pole tänaseks maha niidetud, siis tehakse seda ilmselt hiljemalt homme :)

  16. Liina L. says:

    Küll on ilusad tüdrukud ja pildid ja see kallipilt on ikka ülekõige nunsa ja Kärdu ilmed kordumatud ja issi nii õnnelik ja ja ja… Nii ilus lihtsalt!!!

  17. A says:

    issandjummal, kui ilusad pildid! ja meeleolu! ja üldse! ja kärt on juba täitsa suur :)))

    mulle on alati kõige enam meeldinud, kui piltidel on lisaks füüsilisele nähtumusele ka see nähtamatu “miski”, see meeleolu ja tunne edasi antud. ja see tuleb sul suurepäraselt välja! eriti oma perega, minu meelest.

  18. kata says:

    Su perepildid on nii armsad, et lausa füüsiliselt hakkab südamel valus ja nuuks tuleb kurku. Rahu, soojus, armastus…
    Sattusin kunagi poolkogemata Sinu blogi peale ja aeg-ajalt käin seda piilumas.

Leave a Reply

