Meike ja Madis

Veel enne jaanipäeva oli mul armas võimalus veeta pool päeva laheda pere seltsis. Kui ikka pere pulm, siis lapsed oli kõik kenasti kaasas ja ma usun, et peretütre jaoks oli see üks imeline printsessi päev :)

kui vähegi õigel hetkel kohale jõuan, siis iga pruutpaar saab omale kingapildi. Kuigi ma ise olen äärmiselt kehv kingaostja, siis teiste kingi võin lõpmatuseni imetleda…

kui siis juba ;)

kogu kleit täies ilus… ja kas siis mõni laps, eriti poiss, saab jätta võimaluse kasutamata

Pruut ütles, et ta on alati teadnud, et abiellub punase peaga. Mida rohkem ma teda pildistasin, seda kindlam ma olin, et ma tahan ka ükspäev sellist pead :)

ma ikka ütlesin, kes minu arvates päeva enim nautis ;)

onjuu nagu Soomes… või mis?

Ma räägin pruutkleidist ka… Tänu internetile ja inimeste suhtlemisele, teavad paljud pruudid, et kleite saab oma mõõtude järgi kaugelt maalt tellida. Kui üks teine selle suve pruut oma kleidi juba jaanuaris kätte sai, siis Meike sai paki alles 3 päeva enne pulmi. Kui ei oleks küsimus jäi ära…. aga sellegi poolest oli tal üks varu päev olemas :)))))

Kleit istus kui valatud…

PALJU ÕNNE TEILE!

2 Responses to Meike ja Madis

  1. ülikipa naine!
    need punased juuksed on tõesti lihtsalt üliägedad. kaugeltki mittekõik naised ei kanna seesuguseid välja.
    ülikipa kleit muidugi taas kord! (oh, kuidas nad küll kõike teavad ja oskavad…ohkab minusugune…)
    ülikipa mees kah, kes oma laste ema naiseks võttis.

    aga kadestamisväärselt positiivne töö sul!

  2. Karin says:

    Lõpuks ometi nägin Meike pulmapilte natukenegi :) Ja mul on hea meel, et ta oma punase pea tagasi värvis – no see on tema värv :)

Leave a Reply

