Kodu korda 42 enne…..

Kuna mul tuline suvine hooaeg ja pruudid ja peigmehed ja lapsed jne jne mul enamuse päevast omale nõuavad, siis suuri tegusid meil kodus tehtud pole. Küll oleme vaikselt omale nö ajutise elamise sisse seadnud…

minu tuba, kus mina ja Kärt enamuse oma päevast veedame. Mõnusalt põhja poole, nii et isegi kõige kuumematel päevadel ei olnud palav. Õhtune päike ainult piilub mulle vastu…

Raamaturiiulisse sai paigutatud köömes meie raamatutest. Eks me siis vaatame kuhu me ülejäänud raamaturiiulid teeme.

Töölaud on mul ajutine, aga selle eest vana ja uhke. Mulle aga liiga väike :). Õige laua idee ja vahendid on juba olemas, asi teostuse taga…

Tõe huvides olgu lisatud, et see põrand on nii puhas umbes 5 minutit peale koristamist. Kärdul kulub teine 5, et see täita söögi ja mänguasjadega ning kõige muuga, mis ma talle siit laua pealt tegevuseks leian. Isegi kommi on ta paar korda saanud…Aga ma usun, et seda teavad kõik emad, kes väikeste laste kõrvalt tööd teevad, kuidas jalgade ümber mängivale lapsele järjest “mänguasju” ette tuleb anda ;)

Noh ega meil kaua ei läinudki, kui suuremad lapsed meie juurde magama tagasi kolisid. Neil oli valida, kas kahekesi ühes voodis ja meie toas või teises toas kumbki eraldi voodis. Silmagi pilgutamata valisid nad ühes voodis magamise. Nii armas on neid vaadata. Tavaliselt hommikul ärkavad nad ühe padjaga ja ühe teki all :). Või siis näiteks Ketlin kasutab Liisut oma padjana. Ma olen täiesti kindel, et nende omavahelisele suhtele tuleb see ainult kasuks. Eks nad ikka nagelevad ka omavahel, aga minuarust saavad nad ikka väga-väga hästi omavahel läbi.

Ketlin ja Liisu magavad siis seal parempoolsel kushetil ja meie ülejäänud siin vasakul pool.

Selle diivani peale seal otse ees Kalle küll turtsus, et sealt ei saa telekat vaadata. Kuna aga tema ise sealt peaaegu mitte kunagi telekat vaatama ei hakka ja mina ka mitte, siis mulle meeldib see diivan seal palju rohkem kui keset tuba…

Mina voodiinimene saan vabalt jälle voodis elada….

Ma nüüd ei teagi, miks meil nii suurt maja vaja on..me ikka mahume ainult ühte tuppa ära :)…ok mänguasju on üks teine tuba äärest ääreni täis, aga näed magamis-elutuba on meil ikkagi üks….

Kalle teeb meil koridori riiulit…nii et esimene ruum majas peaks varsti valmis saama…päriselt valmis :)

9 Responses to Kodu korda 42 enne…..

  1. liina says:

    see on tõesti mõnus tunne, kui lõpuks hakkavad kõik asjad otsast valmis saama. edu teile!

  2. maris says:

    oo minu lemmikkapp ikka alles. peaks tulema teile varsti suvelõpu jaanituld tegema, saaks risust lahti.

  3. Katariina says:

    Kuule, aga täitsa sobivad ju! Oled nüüd ära harjunud? Ja kutsuge siis meid ka, kui jaanituleks läheb! Mulle eelmine väga meeldis :)

  4. Kristi says:

    Tere Krista,

    Kuidas Sul raamatud püsivad Kärduga raamaturiiulis? Meie pônn, kes kaks kuud Kärdust noorem, tühjendab hoogsalt riiuleid ja pärast “studeerib” ka raamatutarkust!!! Kui neid riiuleid saaks lakke riputada…!!!!

    Teie kodu on tôepoolest hästi kaunis ja hubane!

  5. Katrin says:

    Te olete lausa uskumatult tublid. Suur töö seljataga selle majaga. Ainuke mis mina teisiti teeksin, oleks domineeriv valge. Liiga steriilne minu maitsele ja mulle tundub, et valged seinad ja põrand ei seo mööblit kokku vaid jätab nad eraldi, üksteisest lahku, nagu võõrkehad. Aga no hea, et te sellisel juhul mulle maja ei ehitanud, eksju! :D

  6. krista says:

    Kristi – meil on alati nii olnud, et midagi pole keelatud ja keegi lastel järel ei käi ega valva. Niimoodi on nad väga kiirelt asja vastu huvi ära kaotanud. Juba mitu päeva pole Kärt lillepotist mulda võtmas käinud :)

    Katrin – meil seal suures toas pole veel mist mitte ühtegi asja sellise koha peal, kuhu nad jääks. Kabinetis on ainult raamaturiiul omal kohal…
    Ma suur valgefänn ja valget tuleb suurde tuppa pigem veel palju-palju juurde :)

  7. helen says:

    Vaatasime peale loomaaeda sinu blogi. Ja ikka mega suure töö olete ära teinud!
    Loodan, et Rihol ka müüd rohkem motivatsiooni meie väike juurdeehitus ära lõpetada. Meil ju liistud ikka panemata, sest vaja enne paar korda õlitada vms.
    See, et ikka konkreetne tähtaeg ka enda jaoks paika panna on päris hea nipp. Nüüd tuleb veel välja mõelda sanktsioonid kui seda ikka täita ei suuda D:

  8. pille says:

    Olen siin juba mõnda aega su remondilugu jälginud. Tahtsin küsida, et millega sa need laudpõrandad valgeks värvisid ja kuidas vastu on pidanud? Endal ka sama teema käsil ja kuulan maad:)

Leave a Reply

