Kati ja Gert

Päris põnev on minna pulma niimoodi kui pole ei pruuti ega ka peigmeest enne näinud. Pruudid on alati ilusad. ALATI. Peigmehed on aga juba varsti liiga tihti tuttava näoga. Ja nüüd ka. Ma lasin kõigepealt läbi kõik ajalehe pealtkirjad ja telesaated… No ma kahel eelmisel aastal olen juba tippsportlaste mittetundmisega puusse pannud….

Õnneks oli peigmehel parem mälu ja tema mäletas mind kui ühte 97 aasta aasta keemiarebast…ütleme nii 60-st naisest :) Uhhh..ega ikka ei tohi meeste mälu alahinnata :)

Pruutpaar oli väga lahe ja tundis ennast üli mõnusalt…

Vaade toa aknast…

ma olen ise vist juba väga vana…aga see koht ja lõpuks see pilt ka meenutab mulle nõukaajal sellist saadet nagu reklaamiklubi :). Vaevalt nüüd pruutpaar selle pildi omale suurelt seinale paneb, aga minu kogus meeldib mulle see küll :)))

enne kui ma ilusaid pilte tegema lähme, ma ikka püüan vähemalt ühe koha välja valida. Seekord torkas kohe linna sisse sõites suurte klaasidega maja silma…

nende piltide tegemiseks sobib ka väga hästi ükskõik millise kortermaja ees olev puu :)…kindlalt jälle mu lemmikute hulka kuuluv…

see kirik ja just see laulatus kuuluvad minu top kolme tseremoonia hulka. Nimelt ütlesid pruutpaar  seal laulatuse liturgia ajal vähemalt 5…6 korda jah. Esimese korra järel käis selline muhe mõmin läbi kirikus, sest tundus nagu oleks peigmees jah sõna liiga kiirelt öelnud, kui ta aga iga kirikuõpetaja järgnevad lause järel oma jah-i kordas, oli kogu pinge õhust kadunud ja kogu kirik nautis laualatust…

Üks on oma…üle poolte aga pruudi venna jagu :)

Pärast väikest shampust andis pulmaisa meile tublid pool tundi, et ma saaks minna randa jalutama.

peigmehe huumorisoon oli täpselt õiges kohas…ja jaaa ma tean, mis ma tegema pean ;)

super kui minu ülesanne on ainult pildistada…

….

ma olen juba ammmmmu igatsenud näha mõnes pulmas vot just selliseid pisikesi lilleneiusid… Ma ikka pean oma tüdrukutele ka sellised kleidid tegema. Ma teengi kui meid ükskord külalistena pulma kutsutakse ;)

Palju õnne teile!

8 Responses to Kati ja Gert

  1. Kristi says:

    Ma ju ei pea ütlema, et see pruut üksi seal rannal on mu üks lemmikuid sinult üldse!

  2. Liina says:

    Hingematvalt ilus!!!!
    meie just otsime oma pulma fotograafi, aga kuna meie pulm on niii pisike, siis pelgalt ilupiltide ja registreerimise pärast oleks patt sind Tartusse kutsuda..

  3. Marje says:

    Mind vapustas see sama foto mis Kristitki… täiesti lummatud sellest!

  4. Heleena says:

    Mul on hea meel, et blogi valikusse sattus ka mõni minu valitud piltidest.
    Aga tead, see piltide valik, see ikka sõltub palju sellest, mis juttu sinna juurde kirjutada ja mis emotsioon sellega seoses meelde tuleb. Mina näiteks ei teadnud, et laulatus oli nii äge. Muidu oleks ka võib-olla kirikusse astumise pildi valinud.
    Seega – pildid ja jutt blogis moodustab terviku. Ja kuigi mulle meeldis pilte valida, siis ega sinu blogipostitust see vist tõesti kergemaks ei tee. :)

  5. Eve says:

    valgus sellel “pruut rannal” pildil on täiesti lummav mu arust ka :)

  6. minu arvates selle pruut rannal tausta nimi võikski olla abielu.selles on nii palju abieluga seonduvaid märksõnu.

  7. Katariina says:

    Minu lemmik ka. Täiesti lummav. Ning kirjutad äkki, palun, soodomakomorra lahti, mis märksõnad need on? nii huvitav kommentaar :)

  8. no niteks….lõpmatus, mänglevus, üksindus, lootus, ettearvamatus, ahvatlus, unistus, muutlikkus.

Leave a Reply

