ikkagi…kuidas ma Tartus käisin…

Egas siis..tubli inimesena jõudsin ma ka viiendale perele Tartus külla minna :)

Selles peres ootasid minda 3 heledat tüdrukut :))) . Kõik kolm naeratavad ja rõõmsad ja need, kes rääkida oskasid, need olid jutukad- nagu minagi :)

õed. Minu lemmikud inimesed näos on kindlalt silmad. Siin pildil suurt muud ei olegi ja sellepärast on see üks mu lemmikuid. Just sellest pildist tuli idee panna oma valge kontori seinale omad lemmikpildid.

ema võtsime ka kampa…

ja kui oodatud pereisa kah jõudis, siis läksime hoopis õue..

See Tartu reis oli järjekordne tõestus, et seal lõuna pool elavad eriti sõbralikud ja head inimesed :)

Samas ma ju teadsin seda, kuidas muidu ma siis just Tartu mehe endale võtsin ;)

Ja nüüd järgmisena hakkab tulema pulmapilte nagu saekaatrist laudu. Ma nimelt palusin kohe ekspertgrupil valida tuhandete hulgast omad lemmikud teistega jagamiseks…

ja suvised perepildid ootavad ka jagamist… ja suur-suur hunnik töid tegemist…

One Response to ikkagi…kuidas ma Tartus käisin…

  1. Kristiina says:

    Ma ikka loodan, et kunagi jõuad meile ka Tartusse külla, nii tahaks näha üle saja aasta. Ja kui mitte enne, siis ehk kevade poole on meil põhjust Sind ka tööalaselt siiapoole kutsuda ;)

Leave a Reply

