kuidas ma Tartus käisin….

Suve alguses küsisin, et ega keegi Tartus ei tahaks , et ma küll tuleks ja üks armas blogilugeja broneeris kohe mind kolmele perele. Tema ise ja sõbrannast naaber ja siis naabri venna pere kah. Nii ma siis jalutasin ühest korterist teise ja muudkui võtsin peresid üles :)

mulle just sellised perepildid meeldivaki…kõik ei pea kaamerasse naeratama…kui nad ei taha :)

natuke kodu ka…niiii natukene :)

annna oma õele musi ka :)) …mul on vist igast pisikesest oma suurema õe-vennaga just selline pilt ;)

oma tüdrukud…

ja kui mulle teed naabrite juurde näidati, siis selgus, et koridoris oli jube mõnus valgus :)

selles vanuses suuremate vendadega tuleb kasutada esimesed 10 minutit… kui see läbi, on lapsed tavalisetl elu sisse saanud ja minema tormanud ja siis aitab ainult suuuuuur meelitamine ;)

;)

issiga….väike preili oli oma eluga nii rahul, et lõpuks ta sinna issi sülle ka niimoodi magama jäigi…

ja näidati suund järgmise pere juurde…

minu esimene mänguasjadega pilt….vist :)

mõned inimesed on kohe väga ilusad…ja need inimesed peaksid tegema hästi palju lapsi :)

selle armsa pere isa nimi on Keit. Ma olen koguaeg teadnud, et poiss ja tüdrukuid selle nimega on Eestis sama palju, aga ikkagi oli naljakas. Kuigi ma pean tunnistama, et esimene Keit, kellega ma oma elus kunagi vääääga ammu pioneerilaagris tuttavaks sain, oli ka poiss ;)

ilusa ema, ilusast kõhust tegime kohe mitu pilti …

eks igal inimesel ole omad kinnisiideed ja tabud või kuidas iganes neid nimetatakse. Tema oma oli see, et raseduse ja lapse esimese elu aasta jooksul ei tohi juukseid lõigata. Selle “tagajärg” oli ülimalt kadedaks tegev :), sest enne veel kui esimene laps aastaseks sai, oli uus beebi kõhus ja nii nad kasvasid…

6 Responses to kuidas ma Tartus käisin….

  1. Regina says:

    Nii vahvad pildid ja veel vahvam äratundmisrõõm on siin blogis näha oma kunagist väga-väga lähedast tuttavat, kes nüüd juba minu üllatuseks teist titat ootavab… Palju õnne Ketsu! :D

  2. Helen says:

    saarlased :)

  3. zelly says:

    kuidas sina krista oskad koik inimesed nii ilusaks pildistada? oh ma nii ootan meie fotosessiooni, sest akki olen mina sinu tehtud pildi peal siis ka ilus.

  4. Trishka says:

    Sul on kindlasti selline beebi ja mänguasjadega pilt ka. ;)

    Veebruar 2010. Mulle väga meeldis.

  5. Jana says:

    Imelised fotod! Pean Su enda juurde ka kutsuma. Kui Haapsallu satud, anna teada. Praegu on maal veel mõned lilled nii armsad, et laseks end pildistada…. Lapsi ka :)

  6. Margit says:

    Eelviimasel pildid on küll täitsa Angelina Jolie. Täiesti sama. Ei teeks küll vahet, kui ei teaks. Aga eestlased on ilusad küll!

Leave a Reply

