vaba kulgemine…

Saades innustust ühest eelmistest postitustest ja ühest teisest blogist…

– avan silmad, Kärt niheleb, suuremad tüdrukud vait, Kalle on kadunud.

– Kärt naeratab tissile ja magab edasi

– hiilin vaikselt üles, kell on 9.45. Kalle värvib õues laudu

– arvuti käima. Tänud uuele vaiksele arvutile. Vaatan üle eilse hilisõhtuse ttöötluse ja püüan valida viimastest töödest igast ühest ühte pilti, mida laborisse saata.

– Kalle kolistab köögis, mõtlen, kas pahandada, aga kasutan hoopis juhust ja lähen dushi alla

– kuulen vannitoast, et kõik on üles aetud. Vaikselt arvuti juurde tagasi.

– ei suuda ühega piirduda, saadan 3 pilti, küll ma pärast valin. Omale seinale valin kah. Mul idee, et paneks kontori seina peale oma lemmikud töödest. Jube raske valida…

– Ketlin küsib, kas on neljapäev, sest neljapäeval pidime kinno minema….on neljapäev.

– teen aruvits ühe pulma lahti. Appi kui palju sensoriplekke…peab puhastusse viima ..ohhh. Helistan ja kontrollin tingimusi- aku täis. Kontrollin akut- pulgad põhjas – sobib

– Kalle teatab, et ta hakkab minema, Tanel juba ootab. Suvepäevad.

– helistan isale, et äkki ema saab Kärdut vaadata, kuni me suurematega kinos käime. Vanaema pidi linna peale minema ja telefoni tal ei ole, ja mõlemad vennad on ka kodust ära. Lapsehoidmine jääb ära.

– tuju kehva…köögis on tuul vaasi pikali ajanud ja Ketlini kunst ujub vees. Kalle on süüdi! ;)

– nii, võtke endale ise süüa ja kui keegi teist midagigi pahasti teeb, jääb kino ära. Lapsed kui kukununnud ja söövad vaikselt krõbinaid. Kärt ripub mul jala küljes.

– pildid laborisse saadetud.

– ikka on vaja paar sõna msn-is kah rääkida.

– kõik lapsed on söönud ja mängivad barbidega, mis nad köögi laua alt leidsid. Mina otsin Kärdule riideid. Just eile tegin ta kapi väikseks jäänud riietest tühjaks ja leidsin Liisu vanad riided.

– kes riides ei ole, see kaasa ei saa. Liisu paneb trussikud ka jalga. Tooge mulle Kärdule sokid. Kas sa Liisu tood kingad, või Keltin toob.

– ühe käega msn-is ja räägin S-ga välismaalaste pereelust. S- paneb välisvoodrit. Lubab Kärdu ünnipäevaks valmis saada kui Kalle värvida jõuaks. Ei usu. Kumabgi meest.

-kell, kell, kell appiiiii. fotokaremondis on 13-14 lõuna ja kino hakkab 14.10. Muidugi jõuame

– lapsed kõik autosse, kausiga maisipulgad kaasas ja ruttu joosta maja vahet, et kõik ikka kaasa saaks. Mida on vaja…raha, telefon, fotokas

– nii kell on 13.15 vabalt jõuame.

– bensiini napib. Tankur 1 ei jää kinni, tankur 2 jääb, kaardimasin ütleb, et ei saa debeteerida. Mis mõttes.

– rohkete leviaukudega kõne kliendiga. Mis tähendab 99% kaetust, kui mul juba kodust linna on 5 pikka auku. Ma juba tean kus need on ja ma sõidan ainult pool tundi.

– bensiini oleks ikkagi vaja. Kurdan Kallele, et ma ei elaks oma elu raskeks kui ma tankida saaks…

– 13.56 olen fotoka paranduses ja lasen mehel rahulikult meili saata, sest lõuna lõpuni on 4 minutit. Saan pahandada, et aku on tühi. Mis mõttes. Kodus kontrollisin. Mossitab, aga võtab vastu. Lapsed on üksi autos. Käisin kiirelt. 14.00 olen autos tagasi.

– kinno, kinno. Pargin kino praklasse. Ega ma mingi superema ei ole, et lastega joosta viitsin. 11 kilo süles.

– ei see ei aita, et mehel on klubikaart ja ei ole tema id-kaarti kaasas. Me käime ju muidu mehega kahekesi kinos. 2 last ja üks täiskasvanu. 3 kokteili ja ühed väiksed popcornid. Liisule ei maitse tema kokteil.

– koridor on õnnelikke ühe titega emasid täis. Tited kärus. Mul on käed kinni. Ketlin super ja tassib Liisu kokteili.

– neli paari prille kah igaks juhuks. Kärt vaatab imestunud näoga ekraani, aga midagi ei ütle.

– Kärdule tiss suhu ja näpp kõrva ja 10 minuti pärast magab. Mõned plaanid toimivad väga kenasti.

– Liisul on pissihäda. Kannatab küll. Enam ei kannata. Ajan Kärdu üles ja 2 last süles pissile. Ketlin jääb filmi vaatama. Kaua veel kestab. 5 minutit. Ketlin on ikka super- viib kogu meie prahi prügikasti.

– mis me nüüd teeme. Otsustame poodi minna ja siis koju. Vanaema juurde ei lähe…..aaa pildid tuleb ära tuua…bensiini ka ju ikka veel ei ole. Bensiin, pildid ja pood.

– räägin sõbranna fotograafiga – meie elu võlust, ilust ja valust :)

– lähme juba poodi, kaua me ootame. Me räägime alati nii kaua :) Lapsed nagu inglikesed. Ei saa midagi rohkem. Ketlin valib endale üheks asjaks kohupiimakreemi ja Liisu pisikese Lotte jogurtijoogi.

– mida, vaja, mida vaja. Midagi pole eriti vaja. Mina süüa täna ei tee…kanapallid sobivad küll ja arbuus ka… köögiviljapüree ostan ka. Kräpp – ma tean küll.

– kõik on autos ja kanapallid käes. Autos võib süüa kui kõht on tühi.

– mina viin asjad tuppa, suuremad valvavad seni autos Kärdut.

– sööme tikreid põõsa küljest. kõik söövad. Kärt ka.

– Kärt pissib põrandale.

– Liisu tahab putru, ei taha ikka ka. Ketlin tahab ja võtab juurde. Kärt sööb ainult tomatit. Putru ei taha. Arbuusi tahavad kõik. Jätan lapsed kööki arbuusi sööma ja ise tulen arvutisse.

– töötlen paar stuudiopilti, saadan ära.

– lapsed tulevad mulle järgi. Mina ei julge kööki vaatama minna. Kärt kleebib. pool tundi võib telekat vaadata.

– Kärt tahab tissi

– Kalle on tööl ja tuleb õhtul hiljem….

– lapsed ikka nagu inlgikesed, aga muna ei saanud, sest natuke ikka togisid üksteist ka.

Onjuu vaba kulgemine ;)

6 Responses to vaba kulgemine…

  1. helju says:

    Vägev! Ja ongi tegelikult nii, et mida rohkem lapsi, seda omamoodi lihtsam elu on. Mõnusam. Ilusam. Armastust täis.

  2. Sinitihane says:

    Need pildid toovad naeratuse näole!

  3. A says:

    oh kui mõnus! :)

  4. nelladella says:

    Ma viisin ka fotoka kevadel puhastusse.. Ja kui Sa pääsesid riidlemisega, siis mulle helistati päev hiljem, et olge nüüd kena ja tulge tagasi ning tooge täis aku või akulaadija.. Mu imestusel polnud ikka otsa ega äärt.. Fototarvikute müügi ja hooldusega tegelev kauplus teatas sõnaselgelt, et NEIL POLE CANONI AKUDE LAADIJAT.. Pakkisin lapsed uuesti autosse ja sõitsin kesklinna, et siis ülejärgmine päev jälle sedasama teha ja fotokas kätte saada.. Selline elu Eesti Väikeses Vabariigis :-)

  5. Katrin says:

    Väga lahe reportaaž :)
    Pildid on hästi nunnud!

  6. Liina says:

    Selles suhtes on minul hea elu, et töötasin enne lastega kojujäämist fotokate parandustöökojas ja nüüd kui masin puhastamist vajab, helistan mehevennale, kes ka seal töötab:D

Leave a Reply

