Vihmane pulm

Ükskord pidi see ju lõpuks tulema :) Kusjuures ma olen juba vist mitu korda rääkinud, et see on ülevalt poolt kellegi tahe, et ma seda tööd teen, sest kuidas muidu on mul ilmaga alati vedanud. Mitu korda olen ikka vihma ääre peal olnud, aga ilusad pildid olen alati saanud ilma suurema sajuta tehtud :)

Seekord oli ka naljakas. Kui ma tavaliselt enne pulmi käin juba varakult ilmateadet vaatamas, et mis ilm ja kuidas on, siis seekord nagu kiuste läks meelest ära. Päris mitu õhtut mõtlesin teki alla, et ohh ma polegi vaadanud, et mis ilm tuleb….

Ja siis ta tuli… nagu ämbrist :) Ja järjest tugevamaks sadu läks ja järjest pimedamaks ka. Nagu ikka sellistel puhkudel läheb käiku plaan B :)

sellest pildist on väga hästi aru saada, et üks mu lemmikblogisid on SEE :)

kuna mulle endale ju lapsed nii väga meeldivad, siis mul on tihti ikka väga raske ilma lasteta pilti teha…eriti kui nad on nii armsad ja sobivad nii hästi pildile…

poissi näete jah ;)

ja kui juba lapsi nii palju on siis kuidagi tuleb see lastega nunnutamine paremini välja kui suurtel inimestel omavahel – jagatud armastus.

Emal ikka veab – tal on 4 meest majas :)

tegelikult ikka vihma sajab kõvasti…

korra jooksime vihma kätte ka ;)

ja ruttu kohvikusse kuivale… võtsime pesamuna ka unest üles…

paras punt peigmehi

kui nüüd kole ilm kõrvale jätta, siis need registreerimise pildid on ühed esimesed, mis mulle endale ka meeldviad. Kui muidu on seal alati selline natuke kõle ja ametlik õhkkond, siis seekord olid valgustus kuidagi asja eest ja tegi ruumi mõnusalt õdusaks…

patt oleks jätta välja pilt pulmaautost :) Poisse kaasa ei võetud :)))

2 Responses to Vihmane pulm

  1. nelladella says:

    See teeb ikka täitsa kadedaks, et sul pole normaalse valguse raasu ka ja IKKA tuleb sul perfektselt välja pilt, mille õnnestumise tegurite kohta ütled, et “õige valgus ja kerge ülesäri”. Näiteks see Kumu seina ääres neljakesi.. Kust sa saad selle õige valguse seal.. :-))))

  2. Erru says:

    Ma ei tundnud esimese pildi järgi omi tuttavaid äragi kohe :) Väga kenad pildid igatahes.

Leave a Reply

