Pulm pärast vihma

Kuna mul ootamatult ja tahtmatult tekkis üks vaba päev :), siis nüüd tuleb postitusi nagu saekaatrist laudu :). Paar postitust tagasi oli juttu vihmasest pulmast, siis järgmiseks päevaks ei olnud ilmateade kuigi palju heldem. Valmistusin igaks petteks ja otsisin ka kõik puuduvad vihmavarjud üles.

Hommik oligi suht vihmane, aga kui ma hotelli ees pruuti ootasin, siis hakkasid kummalised sinised laigud vihmapilvede vahele tekkima ja lõpuks tuli päike ka välja…aga alustame ikka algusest…

detailid, detailid

Mulle väga meeldivad ettevalmistusepildid, aga kahjuks ma tavaliselt ameerika stiilis toa täit kenasti üleslöödud abilisi pole veel näinud. Seekord oli üks parim sõbranna ja mul oli siiralt hea meel, et nad koos salongist tulid… nii ilusad mõlemad.

sõbranna lubas kõik meelde jätta kui ta ükspäev abielluma peaks ;)

Mõnes mõttes oli pruut mul elu lihtsaks teinud. Kohtumisel näitas ta milliseid pilte ta tahaks. Minu kahjuks olid mul pulmapäevaks kõik need pildid meelest ära läinud :).  Ainuke mis ma mäletasin, et natuke kiiksuga ja mitte nii väga ninnu-nännud.

Ma siis tegin seda kui teist, aga ei saanud kuidagi jätta kasutamata hotelli ilu ja võlu …

päikesest on tegelikult asi ikka täitsa kaugel veel…

kõigi fotograafide lemmiksein :)

minu lemmikud … need kiiksuga

et ikka armastust ka

ma ei ole mingi osav sõrmuste pildistaja, aga see kimbupilt meeldib mulle endale väga…

pesamuna

kuna tegemist oli hästi väikese ja viimse deailini täiusliku  perekondliku peoga, siis mulle väga meeldis lauakaunistus, mis koosnes paljudest pisikestest kimbukestest. Lihtsalt super ilus!

ning tort!

Tegelikkus on see, et ma siin püüan mitemsaja pildi hulgast valida paari pilti…teate – jube raske :)

6 Responses to Pulm pärast vihma

  1. zelly says:

    taas kord tohutu ilusad pildid.

  2. lennuk says:

    Imeilus!
    Ka minul on alati raskusi valida välja paljude hulgast parimad pildid. Ja ma räägin oma igapäeva amatööri plõksutustest – aga need ilusad beebipildid ja pulmapildid, kuidas sa küll suudad üldse valikut teha!?

  3. Eve says:

    need sättimise pildid ja kus pruut aknast välja vaatab, on lihtsalt super!

  4. Köögikata says:

    Jah, just nagu Lennuk ütles. Mina ka oma sadadega hädas, millega Sinul muidugi ilmselt mingit probleemi poleks – kogu folder lendaks prügikasti. ;o)
    Imeilusad, imearmsad, mõnusa kiiksuga. Silm kohe puhkab ja mõtted uitavad unistustemaale.

  5. k says:

    olen sattund su blogi tänu kunksmoori või sipsiku või Krista blogile ka jälgima ja su pildid on tõesti fantastilised! Eriti meeldib see, et sa ei tee vaid ilupilte vaid ka selliseid “kiiksuga” ja “normaalseid” ehk siis mitte liig poseerituid. Pole kunagi endast korralikke pilte teinud, kuigi teinekord oleks ka selliseid vaja. Kas sa oleksid valmis ka nö uueks kliendiks? Loodan, et leiad mu emaili aadressi siit ja ehk saame rohkem rääkida sel teemal :)) Sest sa tõesti võlud oma kaameraga inimestest parima välja :))
    K

  6. august says:

    see kimbu ja sõrmuste pilt on nii mõnusalt õrn ja nii eriline..

Leave a Reply

