Pisike Ronja

Kui keegi küsib kui vanad beebid on mu lemmikud, siis raudselt need just sündinud. Mida vanemaks oma beebi saab, seda enam :)

Pisike Ronja oli vist juba 10 päeva vana kui mina temaga tutvusin.

Kõige pealt Ronja magas. Nii mõnusalt ja sügavalt, et lubas ennast kenasti sättida

Siis väike kosutav eine ;) ja magas edasi…

ma käisin söögipausi ajal vaatasin majas ringi ja leidsin köögist korvi, kus õunad sees. Õunad tõstsin kenasti välja ja sättisime magava Ronja asemele. Ja jaaa need tutikad beebid teevadki nii, et ärkavad ainult söömiseks ja muul ajal põõnavad mõnuga ja lasevad ennast sätitada

näe silmad tegi ka korra lahti

Seekord siis emaga koos. Kusjuures Ronjale sobib tema nimi ikka väga täpselt. Ükski laps ei saakski rohkem onja moodi olla…

Ja kuna õues oli üllatuslikult soojem ilm kui paistis, sättisime Ronja ka põõsa alla. Sain mina oma esimesed tutikas beebi õues pildi…

Kena kasvamist pisikesele preilile!

10 Responses to Pisike Ronja

  1. Marit says:

    Tõeliselt ilus beebi on Ronja. Väga ilmeka näoga juba nii pisikesena.

  2. Jumalik, Krista!
    Lihtsalt Jumalik….

    Soe, soe, soe, kuuuuuum…

  3. zelly says:

    mu meelest ka aarmiselt kaunis beebi. ja nii palju juukseid :)

  4. MJ says:

    Vot see on see! Edu nutikas-armsate pildivotte ideede taideviimisel!

  5. Sille says:

    ma olen sõnatu! täpselt minu maitse järgi pildid!!! ja beebi on imeilus. ps:mul 2 last ja kumbki praktiliselt ei maganudki beebina, st 10-15 min korraga, sättida neid kindlasti ei oleks saanud, kisa oleks kohe lahti, kausis nad ka olema poleks nõustunud. :P aga super idee ja teostus, võrratu!!! kõige-kõigem minu meelest on see värviline pilt, kausis beebiga toas.

  6. Oh!!
    Rohkem ei olegi sõnu.

  7. A says:

    ach!

    ja on tõesti väga ronja nägu see tirtsuke! :)

  8. Need korvis pildid on tõesti armsad!

  9. tinn says:

    V2ga v2ga armsad pildid. Kui ma varem ytlesin, et titeisu ei tule kunagi enam tagasi, siis neid pilte vaadates- tahaks v6i kohe.

  10. tinc says:

    Kas sa oleksid nõus reetma, mis objektiiviga (valgusjõud ja fookuskaugus?) te neid imeilusaid pilte teete või on töötlusel siiski suur osa? Tahaks ka kuidagi osata…

Leave a Reply

