kodused perepildid

Ma olen alati arvanud, et selleks, et fotograaf peret pildistaks, ei pea alati ennast üles vuntsima. Mõnikord on väga lahe jäädvustada just seda hetke, mis parasjagu oli. Las neil lastel olla põlved mullased ja juuksed sassis. Võib-olla tulevikus meeldivadki need pildid palju rohkem ja tunudvad omasemad kui kuskil stuudios tehtud. Ütleme nii, et selle mõtte teostuseks sobis see pere ideaalselt. Ma kohe ei olekski kuidagi osanud neid stuudios ontlikult rivis ette kujutada…

rahulolev pesamuna

väga meie pere moodi, niimoodi isal seljas elada…

4 Responses to kodused perepildid

  1. A says:

    jummel, kui hea see kolmas pilt on!!!

    ja nii aruka näoga koera ei näe ka just iga päev :)

  2. ma võin nüüd väga väga liiga teha, aga mulle paistab, et sel suurel tüdrukul on kurvad silmad.

  3. liis says:

    Ma tahaks ka kangesti Sind ükskord külla kutsuda, aga mis siis saab kui meil kodus pole nii ilusaid aedu ega kauneid tapeete taustaks? :( Et pole nagu millegagi tööd teha äkki ja Sa ei tulegi…

  4. Sille says:

    minu meelest selle postituse idee oligi see et iga kodu on omamoodi ilus

Leave a Reply

