Albert ja tema pisikesed sõbrannad

Pisikesel Albertil on nii hea isu, et kui mina talle küll jõudsin oli ta juba peaaegu pool oma sünnikaalust juurde võtnud, olles ise ainult napike kuu vanune. Peale hea isu oli tal veel rahulik meel, mis lubas tal pisikest fotosessiooni täiega nautida.

nii õrnake ja samas nii tugev…

emal olid nii lahedat värvi juuksed, et lausa patt oli must-valgeid pilte teha…

ma ikka küsin, et kas beebile sai midagi spetsiomm ka tehtud ja päris kadedaks teeb kui siis nii lõdva randemga visatakse selline suur tekk ette…

suur-suur-suur töö … ma rohkem tugitooli käsitöölisena vaatan puhta imetlusega…

terve pere… vot just sellised taustad ühele perepildile mulle väga meeldivad…

teine poja ka…

vennad.

no ja mina kui tuntud loomafotograaf :) pildistasin siis ikka kõik pereliikmed üles. Kui mulle neid esitleti, siis ma nii muuseas ütlesin, et hea et ma rotte ei karda. Pereisa ehmatas korra ära – ahjaaa selline variant on ju ka tegelikult olemas :) Muidu oleks ju hea, fotograaf tuleb külla ja ronib kiljudes laua peale….

mul nimed läksid juba meelest ära, aga mõlemad olid tüdrukud…

uhked ja õnnelikud lapsevanemad…

2 Responses to Albert ja tema pisikesed sõbrannad

  1. kessu says:

    uhhh, külmavärinad tulevad peale, niiii ilusad pildid! mitte, et Su teised pildid poleks ilusad, aga ikka on hea vaadata tuttavaid nägusid. :) see suurem pojake on minu absoluutne lemmik juba pisikesest peale ja ma ei väsi kordamast, et vat sellist poega ma tahan kunagi endale kah!

  2. Kaili says:

    Suured tänud veelkord, Krista:) Pereisa arvas, et äkki peaks Albertile iga aasta Krista fotosessiooni sünnipäevaks kinkima, oleks kingitusega kohe kindel värk;))

Leave a Reply

