Pisikesed võimlejad ja esimene raamat

Kingitustega on ikka nii, et kui mõni lahe idee tuleb, siis tuleb see ka kohe teoks teha. Niimoodi mõtlesid pisikeste võimlejate emad ka. Nimelt tahtsid nad kinkida oma laste esimesele õpetajale raamatu, kus võimlejate pildid sees ja kus iga laps võis oma õpetaja kohta midagi öelda….

Mõte lahe ja leidsime ka super koha pildistamiseks ja ühel päikeselisel laupäeva varahommikul ;) algas siis shuuting. Järjest ja järjest tuli aga uksest täpselt ühesuguseid tüdrukuid ja mul pärast viiendat tundusid juba nad kõik täpselt ühte nägu. Eks ma ikka paanikas mõtlesin, et ei tea, kas ma seda tüdrukut juba pildistasin ja oi see tüdruk on küll vist nüüd iga pildi peal. Ajasin aga taustalt emasid ära ja 2 ilusat ema jätsin lastele imetlemiseks kohale. Nende ülesanne oli siis natuke lapsi sirutama panna ja väikegi naeratus näole tuua :)

Nii suur hulk lapsi väsis sama kiiresti kui minagi ja pooleteise tunni pärast oli saal jälle tühi.

Minu lemmikteema on hetkede tabamine ja ma tunnistan ausalt, et ma olen küllatki kehv suunaja. Eriti veel, mis lastesse puutub. Mulle endale see pildistamine väga meeldis. Kujutage ette, kui sul on korraga 44 väikeste tüdrukut, igaüks omade emotsioonidega ja sina ole ainult ja pildista. Küll ma aga kuulsin tagasisidet kuidas ma mõnda last liiga vähe pildile sain ja ühe ema liiga kurja näoga ukse taha kupatasin :)

Ja raamat…raamat on armas ja minul oleks küll hea meel sellist kingitust saades. Ma ostsin endale ka :)))))

9 Responses to Pisikesed võimlejad ja esimene raamat

  1. elisabeth says:

    WOW!!!see võis küll õpetajale imeline kingutus olla ja milline interjöör. Minagi tahaksin sellise raamatu omanik olla!

  2. Sille says:

    Võrratu!!!

  3. Heleena says:

    Küll on kaunis fotosessioon olnud!!! Nii õrn ja roosa. :)

  4. Marii says:

    Ma ootasin seda postitust, et öelda sulle suur aitäh suurepärase töö eest. Veelkord suured tänud ka Mirteli emale ja Leevikese emale, kes need kaunid pildid ja laste ütlemised raamatuks kokku põimisid.
    Meil on see raamat igatahes aukohal ja ei pääse ükski külaline minema, ilma, et seda talle näidataks :)

  5. Ele says:

    Imelised hetked!

  6. Kristi says:

    Mis võimlemisklubiga tegu on kui tohib küsida?

  7. krista says:

    Marii ja nii naljakas kuidas ma sinu lapse pärast piltide järgi ära tundsin :) sinikas otsa ees :)

  8. Marii says:

    Ehhee, ma ei hakanud seda kuidagi varjama ka. Kartsin, et äkki teen hoopis hullemaks ja las siis olla pealegi. Kusjuures raamatus ei pane seda üldse tähele :)

Leave a Reply

