Perest ja kodust

Kui sul on juba mõni püsiklient, siis on kahepoolselt väga mõnus kui mõlemad teavad, mida oodata.  Nüüd kus mul ligi aasta on kohustusliku kirjanduse hulka kuulunud sisekujunduse blogid, olen juba ammu tahtnud pildistada mõnda peret nii, et nende kodu ka üldises plaanis pildi peal oleks. Nüüd see siis õnnestus.

Tadaaaaa võttis mind ukse peal vastu pere, kes sobis oma koju kui valatult. Pereisa ainult imestas, kust tervele perele täpselt ühesugused särgid välja võluti ning kui enamus tööd tema eest juba tehtud oli, siis oli väga koostööaldis. Täpselt nagu väikesed mürakarudki, kelle jaoks võlusõnaks oli batoonikese komm, mida kulus sessiooni jooksul terve pakk.

Mõnus mälestus poistele – ahh see oli see päev, kus me komm kommi järel süüa võisime :)

ikka emotsiooniga ;)

vennad nagu reklaamis :) … vot need eestlased ongi sellised valgete juuste ja siniste silmadega… päriselt!

siis kui lapsed ei näe ;)

ja lastest lastetoas pilti teha…kohe päris oma lastetoas ….

vot just sellist pilti ma seal alguses mõtlesingi… nii nagu nad tavaliselt kodus on :).

Kusjuures minuarust mul on lastega nii, et mida paremini ma neid tunnen, seda mõnusamalt meil koostöö sujub…. jeee kõigile püsiklientidele/sõpradele :)))))

Mul on igakord nii raske siia pilte valida. Sellest perest kah…oleks tahtnud veel neid ja neid teisi ka näidata. Ma alati imestan kuidas mõned fotograafid nii kergelt suudavad 2 pilti ühest sessioonist välja valida.

One Response to Perest ja kodust

  1. Sille says:

    Ma hindan alati seda, kui pildistatavad või siis piltnik ise on pildil oleva sättinud nii, et toonid kokku klapivad. Hästi vahva pere taaskord ja pisike poiss meenutab väga mu enda poega.

    Aga ma olen juba mitmeid kordi mõelnud küsida, kust leiad meeldivaid disainiblogisid? Ma olen üritanud leida, aga tulutult. Meil kodu üldjoontes valmis, aga köök vajab täiesti uut nägu. Teie kodu stiil on meie omale tiba sarnane, selline õdus ja hubane country. Ka meie kodu on vanas puumajas, küll mitte maal. Äkki paned mõne lingi?

    Lühiajaline assistent pereklubi juunikate kokukalt! ;)

Leave a Reply

