Kärt 10 kuud

Täitsa lõbus tüdruk on. Elu oleks täiesti lill, kui keegi teda päevad läbi süles tassiks või sii vähemalt tema juures lamaks. Lamaks, mitte ei istuks arvutis ;)

Hommikuti magab kaua. No otse loomulikult, kui enamus ööst möödub söömise tähe all. Ma ükdse ei tee üllatunud nägu, sest teised tüdrukud tegid ka mingi kummalise testi selles vanuses, et millised on ühe ema võimete piirid, mitte magada. Kui ma kohe üldse enam ei viitsi, siis ma keeran talle selja ja umbes kolme pahura vääksu järel magab ta ise ka rahulikult edasi. Kuni siis tuleb jälle mind otsima hakata. Täna öösel näiteks Liisu padja pealt, nii et unine Liisu ei saanud midagi aru, miks Kärt talle kaissu ronib.

Hommikul ärganud, otsib esimese süle kuhu ronida ja ega ta naljalt maha ei tahagi minna enne kui kahe tunnipärast magama läheb. Magab õues ja vankris ja täitsa hea meelega. Kui natuke aega tagasi toppisime talle ikka vankris luti ka suhu, siis nüüd kus tal käed vabad, viskab selle kohe minema. Niimoodi magab ta 2 korda ja tavaliselt ikka piisavalt kaua, et mitte närvi minna – miks nii vähe ;)

Söömisega on nii, et kui mina kohal olen, siis loomulikult mina. Vanaemaga olles sööb aga kõike ja rohkem. Mina talle üle 100 ml pole veel mitte midagi suutnud korraga sisse sööta. …kui mitte keefiri söögiks pidada. See on ta vieldamatu lemmik. Ma olen pakkunud ka jogurtit, aga see pole see – keefir!

Meie sööki sööb ka hea meelega, aga nagu ka teised tüdrukud – palun söötke mind!

Minuarust on ta väga Ketlini moodi, juba oma välimuselt. Ma ikka luban, et ma otsin mõned võrdlevad pildid ka. Talle meeldib ka muusika ja laulmine-tantsimine. Väike puusanõks tuleb kohe siise kui laulu kuuleb.

Juttu nagu oleks ka, aga eks kõik on tõlgendamise küsimus. Näiteks emme anna käib tissi kohta ;) ja aitäh narrimiseks, kui keegi talt midagi kätte tahab saada ;)

Käia ei oska ja vist parem ongi, sest kaalu on tal ikka 11 kilo küll täis. Ei ole veel see programm, et küll saleneb, pihta hakanud :). Hambaid on kolm. Viimase avastasime just paar päeva tagasi ühel hommikul :)

Aaaa just kuulen, et jälle solvus. Ta solvub suure kisaga ja väga demonstratiivselt…naistevärk ;)

Kokkuvõttes on ta siin meie pere lemmik ja minu armas kaisukaru!

Palju õnne!

niipalju siis kõhuli reas pildist

või siis diivanil reas

9 Responses to Kärt 10 kuud

  1. Kristi says:

    Palju õnne! Varsti juba aasta täis.
    Muide, Kärdu 11kg polegi teab mis palju… Mäletad detsembri algusest seda meie pere pisikest prussakat? :D No tema kaalub ka nüüdseks 9,8kg! Kuidas see küll juhtus :D

  2. V says:

    3 päeva vanem kui meie plika, aga tundub poole rohkem hakkamist täis olevat.

    suunurgad on küll samamoodi allapoole vahest.

    kui ma nüüd vaid kaalu ja pikkust teaks, sest olen viimasel ajal ikka liiga palju tööd teinud ja perest eemal olnud. Kärdi pilte vaadates tekib samamoodi igatsus enda beibe järgi.

  3. Kessu says:

    Sellel tordiga pildil, kus kõik kolm last koos on, on Kärdu nii Liisu nägu!
    Palju õnne väikesele preilile! Ja ma ei saa aru, kuidas need teiste lapsed nii kiiresti kasvavad…

  4. Inga says:

    palju õnne Kärdule ja emmele-issile-õdedele!

  5. Anne-Mai says:

    Küll on armsad :), palju õnne!

  6. Köögikata says:

    Palju õnne pisikesele rõõmurullile!

  7. Trishka says:

    Mulle need viimased pildid nii meeldivad. Just see, et idee järgi peaksid kõik reas olema, kuid näedsiis, iga on selline, et saada võid kõike, aga mitte reas pilti. :)

  8. A says:

    mulle hirmsasti meeldib see kolmas pilt
    ja eelviimane ka :)

    nii suur juba!

  9. L says:

    õnned muidugi, aga ma nüüd juhiks tähelepanu, et päises olevalt pildilt on keegi puudu :)

Leave a Reply

