veel peresid

Ei tule kodu postitust. Ma siin mustade kilekottide vahel ei suuda kuidagi unistusi veel täita…nii et nats läheb ikka veel aega. Peale selle on hetkel tuline pulmahooaeg, nii et tööö ja töööööö ja veel natuke töööd….

Aga ma näitan muidu pilte…

minu uue aksessuaari esimene klient :)

mulle nii meeldivad jutukad ja elavad lapsed…eriti veel siis kui nad vahepeal leiavad hetke kus rahulikult pildile jääda.

perepiltide peal on ta just selline, nagu päriselt oli…

mul on väga tihti nii, et kas mulle meeldivad rohkem emad beebiga või isad…seekord siis jälle ema ;)

minu lemmik….

One Response to veel peresid

  1. Heleena says:

    Hullult ilus seeria!

Leave a Reply

