magavad

Mina olen meie peres esimene, kes üles ärkab. No tegelikult on vist Kalle, aga kindlasti mitte ükski laps. Ma kohe ei raatsi kuidagi hommikuit magada, mis muidugi ei tähenda seda, et poole päevani pidzaamas ringi ei võiks jalutada :)

Aga lapsed on meil lahedad. Ketlin saab veel sellel aastal 6, aga mingeid märke soovist mitte meie voodis magada, ma veel täheldanud ei ole. Igal õhtul peavad kõik lapsed natukene aega meie voodis magama ja kui Kallet kodus ei ole, siis võtame kõigi tüdruktega risti voodis magamise ette. Muidu tõstab Kalle vähemalt pooled oma vooditesse tagasi, aga mõnikord oleme me ärganud ka viiekesi risti :)

Nagu pildilt näha on meil peres ka pidzaamadega raske. Vähemalt ülemise poolega :) Liisu kohe kindlalt võtab enne magama jäämist pluusi ära. Ketlin ikka vahel magab täiskomplektis ka, olgu selleks siis näiteks kleit või midagi muud. Kärdu veel ei arva midagi :)

Teki all ei taha ka lapsed eriti magada, aga see on vist kõigi lastega nii. Kärt on minu teki all ja siis ma ikka sätin seda peale, aga suht edutult ütleks…

Kell on praegu 9.50 ja kõigil peale minu on veel silmad kinni. Laupäeva hommik on ka :) Mulle niimoodi meeldib…

6 Responses to magavad

  1. me oleme ka kunagi nii maganud. Aga mitte kunagi nii kaua:)

  2. A says:

    otsanummakesed :)

  3. Helena says:

    Ahh, kus on head magajad! Meil oli poiss selline, kes esimesed paar aastat ärkas 5.30 -6.30 vahel. Kui lasteaias hakkas käima, siis ikka magas noh, maksimum 8ni. Praegu on ka nad ikka enne 8 üleval. Sel aastal päris pikalt ärgati kella 7 ajal. Tütar õnneks ikka tuleb mu kõrvale mõnulema ja võib seda teha lausa tunnikese, kuid enamasti minnakse multikaid vaatama. Mõnikord on aga ka öösel vaja emme-issi kaissu tulla. Kohe sellised perioodid on.

  4. inksikas says:

    oeh. meie tänane laupäevahommik algas 5.15. püüdsin, mis ma püüdsin, ei unemaikugi – noorel härral siis. seitsmest kebisime magama tagasi ja enne teie pilditegu olime juba ammuilma taas ärganud ning kesteabmida tegemas…

  5. Katariina says:

    :)
    Nii armas! Ja risti vastupidi kõigi perekooli kanade kaagutustele peres õnn ka õitseb! Mis siis, et lausa kolm last vanemate vahel magavad ;)
    Minu kirgline soov nädalavahetusel pikemalt magada lõppes täna juba 7:30, aga boonusena võisin ärgata soojade ülepannikookide lõhna peale.. Tore ikka, kui lapsed juba sellised parajalt suured. Et mitte veel liiga :)

  6. Köögikata says:

    Kõige parem laps on magav laps. ;o)
    Mulle meeldib ka enne teisi ärgata ja üksi oma uimaseid hommikuid veeta. Meie omad on õnneks kõik väga suured unekotid ja võivad keskpäevani ka põõnata.

Leave a Reply

