Kodu korda 37

Hakkame kolima. Vaikselt, aga visalt. Eilne vaatepilt küll ei lubanud veel midagi, aga võrreldes üleeilsega on ikka väga tubli samm edasi läinud. Loomulikult ei koli me värske värvi lõhnalisse majja, vaid töid jätkub seal veel küll ja rohkem, aga midagigi ikka.

Eile õhtul käisid meil ka külalised…oleks ikka pidanud fotoka välja võtma. Roomavad inimesid ületasid suuremaid ja väiksemaid saepuru hunnikud, et jõuda eluohtliku trepini, kust pooled turvapostid või kudias iganes neid inimetatakse, puudu on. Suuremad lapsed andsid lõputu kontserdi, mis koosned tuntud palade kõrval ka omaloomingulistest lauludest ja tantsudest. Tänulik publik plaksutas ja pikutas heleda põranda peal ning sõi ära kõik küpsised, mis üle jäid.

Samal ajal üritasid mehed, keda oli ilmses vähemuses ;) tööd teha ja lõpuks pidimegi ära tulema, sest laki hais võttis uimaseks…

Aga pildid on üle-üle-üleeilsed…

Vannialus on nüüd paigas ja pärast ebaõnnestunud katset seda töödelda, tundub, et eile õhtul lõpuks õnnestus. Nimelt hakkavad seal augus, kuhu tuleb vann 3 last möllama ja puuplaat võiks vähekenegi vett pidada. Tuli välja, et laevalakk polegi kõige parem lahendus ja üks alternatiiv läks roheliseks peale kandmisel….aga lõpp on hea..

Ja täna pannakse viimane kiht ja homme vann ka sisse :)

vetsupott sai ka esimesed kasutuskorrad. Eks me nüüd mäleta elulõpuni, kes seal esimest korda käis…õnneks oli ta naissoost ja mitte ehitaja…see on hea enne.

S on meile nüüd uksi ka lahkelt maja peale jaotanud. Uksed siis kõik vanad ja enamus sai lihtsalt uued lengid või siis vanade järgi parajaks saetud. Kiire puhastus on neile kah tehtud ja eks siis paista kui kaua nad sellisel kujul meil majas on :). Tänaseks on kõikliistud ka peaaegu pandud. Mõned on veel puudu, aga need peaks ka täna õhtuks küljes olema.

uksega külaliste tuba…

uksega nõude kapike ja kabinet :)

Õues on ka hämmastavad edasiminekud. Suur kopp jube nunnu kopamehega on seal väga tublit tööd teinud. Lõpuks arvutas ta veel kokku, et mitu koormat mulda meie kivihunnikule nüüd peale peaks tooma, et seal muruniidukit ära ei lõhuks, aga silmale on ilma prügihunnikuteta majaümbrust ikka mõnus vaadata. Ma siis täna lähen teen pilte ka…ja koristan ja koristan ja koristan :)

18 Responses to Kodu korda 37

  1. Anne-Mai says:

    Kui ilusad uksed, tahan kaaaa! Tegelikult on see nii hea tunne olla kodus, mille oled ise teinud ja mille pisemagi detaili ise välja valinud. Tunda, et kõik on täpselt nii kuidas ma alati unistanud olen. Palju õnne!

  2. liia says:

    oi kui vinge. Jaanipäevane lõke on raudselt teil omas kodus :) St selle eelne või järgne, sest arvatavasti on meespere jälle tööl :) aga elektripistikute kohta küsimus, st kust need pärit on? Ja kas sellisedi saab ka 5 tk kõrvuti panna?

  3. Kristina says:

    fantastilised uksed! Ma saan aru, et nad on kuumapuhuriga värvist puhtaks tehtud, kuid millega pärast seda töödeldud?

  4. maris says:

    liia, mina ostsin sellised pistikud tavalisest ehituspoest. musta värvi, aga muidu samad.
    kuna mõned teavad, et külalised olime meie, siis mainin igaks juhuks, et mina polnud see, kes esimesena potti pissis. seda tegi leevike.

  5. Katariina says:

    Maris juba jälle külas käinud? Ma tahan meiega ka tulla! Et ma tulen siis jaanikuks?
    ;)

  6. p6rgukiz says:

    Fantastiline :) Te kohe oskate nii hästi, nii kiiresti ja nii ilusalt :)
    Kibedat kätt koristamisel ja valutut kolimist ;)

  7. liina says:

    tõesti, lausa lust on vaadata, kuidas teil kõik nii kiiresti valmis saab!

  8. A says:

    ohoo, päris hästi edeneb!

    Kui võib küsida, siis millega see vanniümbruse puit siis lõpuks ikkagi töödeldud sai?

    kui ma ise oleks ikkagi julgenud enda vanni ümrbust puiduga teha, siis ma oleks tõenäoliselt töödelnud seda osmo selle õilavahaga, mis on ette nähtud köögi tööpindade jaoks (köögis tegin sellega). aga ega ma ei tea ,kas see oleks olnud hea lahendus…

  9. Age says:

    See kõik saab väga mõnus ja hubane olema!

  10. Erru says:

    Nii mõnus. Tahaks ka sellist suurt ja avarat. Või siis vähemalt osata pisikesest elamisest sama mõnusat ja hubast teha nii, et kõik tarvilik ka kenasti ära mahuks.

  11. Kairi says:

    Lambid on ka väga ilusad! Kust selliseid saab?

  12. Anne-Mai says:

    Krista, vaatasin seda linki, mis sa minu blogisse jätsid. Armastus valge vastu on hoopis kasvanud:). Vana kodu oli teil samuti väga ilus, eriti aed aga uus kodu on hoopis midagi muud. Ma just ükspäev mõtlesin, et kui peaks kolima, siis on just aia jätmisest kõige rohkem kahju, sest maja saab ju tegelikult palju kiiremini valmis:).

  13. KK says:

    Väga armas kodu, ma käin ikka piilumas ja uudistamas. Mulle õudselt vanad majad meeldivad, eriti kui nood on vanas võtmes korda tehtud ja läbimõeldult. Suur töö aga vaeva väärt ja tulemus on nii mõnus.
    Mul tekkis küsimus ka, mainisid lasteaia teemat aga kuidas kooliga tulevikus? Kas lapsed hakkavad maakoolis käima? Koht iseenesest tundub ikka kuskil päris maal olevat, mitte alevis või linnalähistel. Samas kui vaba graafik, siis on aega transamiseks muidugi ka.
    Ise maal elanuna ja aastaid pikka kooliteed kõndinud lapsena tunnen solidaarsust kõikide nendega, kel tavapärasest pikem koolitee. Kuigi nüüd on elu ju palju mugavamaks läinud ja ilma autota naljalt tänapäeval keegi enam ei liigu, nii et need olukorrad pole enam ammu võrreldavad.

  14. maris says:

    ma siin olen ikka mõelnud, et kas kirjutada seda, aga noh ma kirjutan, et kahe aasta pärast hiljemalt plaanivad nad kalamajja kolida. kui lapsed koolis hakkavad käima, ega nad siis enam maal ei ela. neil hakkab ju igav kui maja valmis saab. nõmmel ehitasid nad kogu aeg ümber ja kui lõpuks midagi ehitada ei olnud, siis müüsid ära ja alustasid nullist. järgmisena on nende unistus renoveerida üks kena kalamaja korter. seega jätkub blogilugejatel lugemist aastateks. kui mitte aastakümneteks. positiivne on see, et nii saab palju ilusaid maju-kortereid maailma juurde.

  15. krista says:

    Liia – saab küll, aga peab ostma ühesed ja nende ümbrisrõngad jäävad lihtsalt alles….ja müüakse eraldi rõngaid ja pane nii mitu kõrvuti kui ise tahad
    Müüakse neid kahes kohas (bähemalt meie andmetel) ehituse abc-s ja Järvel Key kaubamajas. Meie ostsime Keyst – seal jube lahedad ja sõbralikud tädid :)

    Kristina – need uksed tahavad ikka kõvasti veel tööd saada enne kui saab öelda, et nad üldse puhtad on :) Me nüüd paneme kirja ja aja jooksul saab siis ühe kaupa teha. Aga uued lengid on väga hea lahendus, uksed käivad väga mõnusalt ja vabalt. Samas, meil on vanad lengid ka osadel ustel. Aga vanadel lengidel on need laumised osad ikka nii purud, et see mulle
    eriti ei meeldi :)

    A – selle vanniümbrusega oleme nüüd esilagu vatti saanud. Kõige pealt peitsiti ja siis lakiti ja siis see lakk läks seal peal siniseks. Targemad mehed panid pead kokku ja anti järgmine potsik. Sellega on nüüd 2 korda kaetud ja eks näe, mis tast edasi saab. Puhas keemia igatahes. Haises niimoodi, et olla ei saanud, aga kõik selleks, et ma ei peaks muretsema sellepärast kui vesi peale läheb
    Meil ikka hakkavad kolm pättis seal plätseradama ja õli seda küll kuidagi aidanud ei oleks. Ma olen näinud neid õlitatud kraanikausi ümbruseid, niimoodi ei ladista seal küll keegi, aga samas pole nad ka ilusad olnud. Laevalakki kah ei soovitatud panna, nii et ma ükspäev vaatan, et mis seal purgi peal kirjas siis on…

    Erru – sa ära väga lase sellest avarusest heidutada ;)…tegemist on ikkagi fotograafiga ja isegi minuarust paistab palju pildi peal ilusam kui tegelikult…
    Aga, et mitte olla ise selline nagu ma paar postitust tagasi, siis mulle väga meeldib kui teistele me kodu meeldib ja iga õhkamine on kui pikikarva pai sooja päikese käes – niii mõnus…Aiäth!!!:))))

    Kairi – peaaegu kõik lambid meil on täiesti tavalisestest ehituspoodidest. Need vannitoa omad on k-rautast – kui ma õigesti mäletan. Ma mäletan seda, et me valisime õuevalgustite hulgast, aga polnud õiget värvi ja siis vist võtsime midagi kõrvalt ;)

    Anne – Mai – Aitäh! Natuke on aiast kahju küll, aga sellel aial on juba need plussid, mida me vanas aias mitte kunagi poleks saanud – suured viljapuud, põõsad ja lasteala. Suured puud – minu lemmikud on seal ka olemas ja ma saan panna nii palju ilupõõsaid kui ma vähegi tahan :)

    KK – esilagu hakkab vanim laps käima valla ühes teises lasteaias, kuhu on autoga sõites vähem maad kui meil praegu Tallinnas. Jala ei jõudnud meil Tallinnas ka lasteaeda keegi kõndida, nii et suurt vahet pole. Kauge lasteaed asub 12 km kaugusel, lähem 6.
    Kooliga on nii, et kui läheb kohalikku kooli, siis sinna viib kooli bussi, mis minu teadmiste järgi peatud 1km kaugusel. Kuidas praktikas asi käib, seda ma jah veel ei tea…äkki sõidab üldse maja kõrvalt mööda.
    Kui tahab minna sinna kooli, kuhu tema lasteaia lapsed lähevad ja kus on ka keskkool, siis sinna jah peab autoga viima.
    Igatahes üle kilomeetri ei pea käima :)

    Katariina tuleb jaanipäevale!

  16. krista says:

    Jaaa Marise jutus võib iva sees olla :)

  17. Erru says:

    Krista, ma peaks siis kutsuma su me praeguse üürimaja pisikestest tubadest pilte tegema ja siis pärast pildi pealt ette kujutama, et me enda maja toad tulevad sama avarad kui nad sealt pildi pealt paistavad :) Tegelikkuses, kui kunagi ehitamiseks läheb, siis nad ju tulevad umbes sama pisikesed kui siinsed.

    Mis aga õhkamisse puutub, siis ma õhkan iga su koduga seotud postituse peale. Ma lihtsalt alati ei julge kommentaari kirjutada – imelik hakkab.

  18. maris says:

    krista, miks sa ei koli siis praegu, miks sa siin kirjutad? või kirjutad kolimisautos?

Leave a Reply

