olen ka inimene

Tegelikult olen ma ka inimene ja vahel ma lihtsalt ei jõua, ei viitsi, ei taha ja üleüldse, miks need teised inimesed sellised on :)

Vahel ju on nii, et mingid väikesed ja muidu täitsa ebaolulised detailid käivad närvidele. Ma võin vabalt näiteid tuua. Meil on siin ajutise peatuspaiga juures üks valgusfoor, kuhu on juurde pandud silt – max 3 minutit. Teate, see tähendab seda, et punane tuli võib vabalt põleda 3 minutit järjest. Te ei kujuta ettegi kui pikk on kolm minutit. Ükskord ma seisin seal valgusfoori taga peaaegu 10 minutit, ehk siis 3×3 minutit. Ja kui siis roheline tuleb, siis põleb see nii vähe aega, et autode vahe ristmiku ületamisel võib olla max 50cm. Need inimesed, kes siin elavad teavad seda ja ja ka hoiavad sellist “pikivahet” ja tumekollasega lähevad ka veel viimased üle…ükspäev aga seisis valgusfoori taga politseiauto ja loomulikult teistele eeskujuks ei hakanud tema enam vilkuva rohelisega kuhugi minema, mis siis, et läbi jõudis minna 3 autot. Seisis aga kenasti on järgmised kolm minutit ära. Kuna mul fotokas kenasti kotis oli, siis ma tegin pilti ka :)))

Teine näide. Kunagi ammu rääkisime Ketliniga, et kui naistepäev ja minu sünnipäev ja emadepäev on kõik nagu mulle, siis ükskord suve alguses tuleb päev ka lastele. Ketlin siis ootas ja muidugi tahtis ta osa saada tähtsa päeva sündmustest. Läksime siis loomaaeda. Nendele loomaaia töötajatele tuli see päev igatahes suure üllatusena, sest 2 tublit piletimüüjat ei suutnud kuidagi piisavalt kiiresti pileteid müüa. Hoolimata sellest, et enamik inimesi olid lapsed ja vanaemad, kellele nagunii prii sissepääs. Kui me olime seisnud umbes 45 minutit, mis on lastele ületamatult pikk aega, märkasin ühte kollases jopes tädi, kes sularaha vastu täiskasvanutele pileteid jagas…ei mitte kallimalt, nagu kõrvalt vaadates tundus, täitsa ausalt.  Kusjuures selle 45 minutiga olime umbes pool järjekorda jõudnud seista.

Kui mina oleks loomaaia töötaja, siis ma oleks pannud sinna pika leti, peakohale suure sildi, kellele sisepääs tasuta on ning tublilt 5…6 tädi sinna pileteid müüma. No ja kui ma juba loomaaias töötaks, siis selle lasteloomaaia tooks ma sealt kõige nõmedamast kohast, mis välja on osatud mõelda, kah ära. No miks ma pean iga kord seal mäe otsas karjuma – ärge jookske!!! Kelle tark mõte see sinna üldse teha oli? Näidake mulle üks laps, kes ei taha lasteloomaaeda minna. Äkki loomaaed polegi lastele mõeldud – käivad ja karjuvad ja segavad loomi :)

Kolmas näide ka. Ükskord ammu kui oli sõbrapäev, siis oli kinos ka vastavasisuline film. Mina kui suur kinohuviline, vaatasin juba päev varem, et mis kell me siis kinno võiksime minna ja oh üllatust, kõik pilteid olid välja müüdud. Kui mina oleks kinotöötaja, siis ma paneks sõbrapäeval peaaegu kõik saalid sõbrapäeva filmi täis, et kõik, kes tahavad, saavad vaadata. Need, kes tahavad muud filmi vaadata võivad seda ükskõik millisel muul päeval :))). Beebikinost olen ma kolme lapse emana juba korduvalt rääkinud. Millegipärast on see olnud vaja teha millekski suureks, miks ei võiks lihtsalt olla iga nädal üks film kuhu võib tited kaasa võtta. Keda see segab kui hommikul nats kisa rohkem on…on ikka või? Mulle lihtsalt on meeldinud kinos käia magava beebiga ja kolmekuuselt polnud enam garantiid, et ta seda kindlalt teeb ja nii ma siis olengi saanud käia iga lapsega 2 korda kinos :) Niisama sotsiaalses mõttes ma titega sinna turnima küll ei ole viitsinud minna :)))

Kui nüüd pigistavat kinga veel teisest küljest vaadata, siis mu laste nõudmisel oleme me päris mitu korda bussiga sõitmas käinud ja täitsa tore on. Mul ei ole mitte midagi ühistranspordi vastu, aga huvitav kuhu ma oma auto saan panna. Kunagi kui ma Saksamaal elasin, siis keegi ei läinud niisama heast peast autoga linna. Ikka rongiga mindi ja selleks olid rongijaamades hiigla suured parklad.  Ma mäletan kui Järve Selver valmis sai, siis mõtlesin, et näe kui lahe suur parkla ja lõpuks ometi saavad inimesed nüüd bussiga tööl käia… tühjagi. See parkla on poes käimiseks. Aga kus tööl käiate parkla on?

Aga lapsed on mul lahedad ja mees muhe :)

13 Responses to olen ka inimene

  1. Siki says:

    Oo jaa, nii tuttav ristmik. Ma enne vaatan, et kui seal mitu autot rivis, siis sõidan Selveri eest läbi ja teen vaskpöörde :) Ja loomaaeda mina 1. juunil kunagi enam ei lähe…sain oma vitsad 2008 aastal.

  2. Malviina says:

    oo jaa! see teema on nii südamelähedane ja sellest võiks lõputult rääkida, et laste peale pole isegi lastele mõeldud kohtades mõeldud :)

  3. liia says:

    lasteloomaaia suhtes on sul täiesti õigus :) Aga 1 Juuni loomaaia pilet tuleb osta hommikul kell 9. Siis on kärursid, pileteid ja ruumi ka. KUi sinna pealelõunat minna on hullumaja. KOntrollitud ja toimib ;)

  4. anna says:

    Täna kusagil Õismäe kandis vms just nägin mingit “pargi ja reisi” või “pargi ja sõida” parklat, et saad auto ära panna ja samast kohe läksid trollid linna.

  5. MJ says:

    “kirjuta kiri!” ütleme yksteisele abikaasaga, kui mingi sellist laadi asi närvidele käib ;)

  6. Kristi says:

    Tegelikult on armas, et sina ka inimene oled :D

  7. A says:

    :)))

    ja

    :)

  8. Miret says:

    Mina seda ristmikku väldin – käin Vabaõhumuuseumi kaudu. Tore teada, et olete ajutiselt siinkandis:-)

  9. maris says:

    Ma seisin seal ristimikul ükspäev 12 minuti ehk 4×3 minutit pluss need mõned sekundid, kui roheline oli. Kuajuures kiirustasin lasteaeda ja olin juba hilinemas. See oli esimene kord mul seal seista ja ilmselt ka viimane. Aga midagi positiivset – ma nägin ükspäev ühes poes kassat, kus teenindatakse ainult kas kuni 7 kauba ostjat või lastega ema või isa. Kusjuures lastega emal võib olla kasvõi kolm kärutäit asju, tema võib ikka sinna ilma järjekorrata minna. Ma ei uskunud oma kõrvu, kui müüja nii ütles.
    Aga lasteloomaaed on nii kaugel seepärast, et kõik lapsed nendes loomaaiakärudes magama jääksid enne sinna jõudmist. Siis keegi ei kisu neid loomakesi. Ma olen näinud küll ja küll magavaid lapsi seal.

  10. Heleena says:

    Aga mina tean, miks loomaaias nii pikad järjekorrad on. Isegi laupäeva hommikul. Sellepärast, et piletimüüjad on udud ja piletiostjad on udud. :)

    Võiks ju arvata, et kui sa oled juba pool tundi piletijärjekorras seisnud, siis sa oled suutnud välja mõelda, millise pileti ostad ja kas sul selleks sularaha on või maksad kaardiga. Ja näiteks, kui meie ees olev vanapaar tahtis osta 2 pensionäripiletit, siis müüja küsis, et kas te ikka olete üle 70 aasta vanad. :) No ma saan aru, kui alla 18 aastaste küsitakse alkopoes dokumenti, aga miks peaks inimene valetama, et ta on pensionär kui tegelikult pole.

    Ja siis kui ma läksin ilusti oma täpse rahaga perepiletit ostma, siis venekeelne müüja küsis, et mitu laps on? Ilmselt tahtis teada, et mitmele lapsele piletit vaja on. Mina sain küsimusest aru, et mitmene laps on ja vastasin rõõmsalt kolm pool. :))) No ja näe, niimoodi udude koostöös need järjekorrad ei liigugi. :)

  11. homemoma says:

    ohh, plaanisime ka minna loomaaeda (mõtlesime, et kes see nädala sees ikka läheb…), nägime järjekorda ja sõitsime edasi.

    me kõik oleme inimesed. mina just tahan, et kinos oleks vaikus ja ma saaksin rahulikult vaadata, et keegi ei tilberdaks vetsuvahet eesreas ja ei küsiks iga 2 min tagant, et mis ta ütles ja mis ta teeb…. sellepärast käingi nädala sees hommikuti kinos (lapseta), siis ei ole seal pubekaid ja muud rahvast ning hea vaikne on, keegi ei näri popkorni. ja kui laps tahab kinno minna, saadan issiga …. lastefilmide vaatamine täissaalis on totaalne piin. imho

  12. KK says:

    1. juunil ei ole mõtet minna loomaaeda :)
    Aga see mägi on tore jah, meil ristilapsed isegi ei ole taibanud siiani joosta aga mida nad teha taipasid, olid kolmekesi sellesse kärusse end parkida ja siis nõuda, et tädi neid sealt mäest üles tiriks. Ärge küsige, kuidas see meil õnnestus :D

  13. Aivi says:

    Meil sõpradega on ka kaebuste postkast ;) Asub ühe pereklubika värava taga Laitse kandis. Viimasel ajal on lastega emade kaebusi eriti palju olnud, jumal tänatud, et Cleanaway seda kasti iga nädal tühjendamas käib :D
    Tegelikult on jube hea kasvõi virtuaalseltki neid kaebusi saata ja aeg-ajalt tõdeda- ma olen ju ka inimene. Ma arvan.. Eks?! Või mis?
    Muide, ka pilt ristmikust on kuidagi meeleolukas ;)

Leave a Reply

