vastu päikest…

Seal kus emad foorumis perejutte räägivad leidub alati ka fotograafia huvilisi. Näidake mulle üks ema, kes ei tahaks oma nunnudest armsaid pilte teha. Meie foorumis on oma väike nurgake, kus me naiste moodi foto juttu ajame. Püüame anda endast parima, et kõik aru saaksid ja keegi ei tohi ega taha uhke olla :)

Viimati sattusime siis koos vaimustusse vastu päikest pildistamisest ja kuna mulle endale see jubedalt meeldib, siis ma ikka proovin ka…

Mul muidugi oli eile hea plaan, kuidas ma pulmas pruutpaari vastu päikest pildistan, aga mida polnud oli päike :). Selle eest õhtul kui ma koju jõudsin olid kirsipuude taga päike täpselt õiges kohas :)

10 Responses to vastu päikest…

  1. Sigrid says:

    Väga ilus ma olen ka täiesti lummatud vastu päikest piltidest (Y)

  2. nelladella says:

    No pagan.. Ma kohe näitan Sulle oma eilset vastu-päikest kirsioksa :-)

  3. A says:

    mulle meeldib ka vastu päikest pildistada. vahel saab väga häid kaadreid. tihti läheb muidugi untsu ka :)

    aaaaga mis foorum? :)

  4. […] üritus. Nii arvasin. Aga näed pole, vastupidi hirmilusad pildid tulevad. Vaadake näiteks krista pilte, no on ju […]

  5. nelladella says:

    Kusjuures ma fotoka displaylt vaatasin, et mitte midagi ei tulnud välja, aga naaaaaatuke ikka tegelikult tuli. Muidugi polnud ma nii julge nagu sina, et päike ka kaadrisse jääks, mul vastu päikest küll, aga päike täpselt kaadri servast väljas.

  6. Köögikata says:

    Imeilus!
    Mina ikka pildistan ka vastu päikest. Ja teen fotokaga üldse kõike, mida tegelikult ei tohiks (no ma lihtsalt ei tea, mida tohib, mida mitte :oP). Ükskord olin rannas, aga loojanguni oli liiga palju aega veel. Siis pugesin kivide vahele ja lasin päikesel kuidagi kaamerasse kumada kiviservast ja sain ikkagi oma loojangupildid kätte. :oP

  7. Inx says:

    Noogutan rõõmsalt kaasa :) Saab , saab, vastu päikest, väga vahvaid kaadreid saab :) Krista kirsiõied on imelised :)

  8. pille says:

    oh, peaks ka tulema sinna tädide fotofoorumisse uudistama! ma ka ju sihuke tüüpiline pereema, kes oma tittesid muudkui nunnult kaadrisse tahab sättida :D :P aitäh vihje eest!
    ja eks ole maailma kõige ilusam aastaaeg käes! kirsiõied…mmmm…

  9. tinn says:

    Pildid on v2ga ilusad. Huvitav samas see, et L6una-Eestis 6itsesid kirsid juba 1,5 nd. tagasi 2ra:)

  10. Margit says:

    I L U S ;)

Leave a Reply

