tööpakkuja :)

Üks pisike beebi ootab mind järgmisel pühapäeval 6. juunil Tartusse külla. Ma nüüd siin mõtlesin, et äkki keegi teab kedagi, kes tunneb kedagi, kes tahaks, et ma neile ka külla läheks. Tartusse pikk maa ja ma nii harva käin seal kandis, et äkki siis võtaks mõne teise pere veel üles.

Ma seda juba tean, et Tartus on ilusad ja head inimesed nii et rõõm oleks vägagai minupoolne :)

Kirjutage mulle :)

6 Responses to tööpakkuja :)

  1. zelly says:

    Fantastiline pilt. Sellist tahaks kohe oma beebist ka. :)

  2. riin says:

    Meie pere oleks küll huvitatud! Isegi mu mees, kes muidu on üritanud pildi peale sattumist vältida, oli sellega nõus :D Jube kahju on ainult, et mu suurem poiss paar päeva tagasi ennast “ilusaks” lõikas, aga vast suudab mõni juuksur ta korda teha :P Ehk viitsid mulle infot saata, kui palju su teenus maksab – riintamm@gmail.com

  3. Liina says:

    Meie küll tahaks, aga meie kodu pole kahjuks veel selline, et fotograafi sisse lasta:)
    Aga kui küsida tohib, siis mis sessiooni hind on..äkki juhtuks ilus ilm olema ja saaks näiteks looduses olla…Juhul muidugi ku sa juba teist peret leidnud pole..

  4. elisabeth says:

    meil Liinaga sama lugu, õigupoolest on meil koduga üldse natuke keeruline, aga me ka väga tahaks oma väikest perekonda Sinu silma abiga jäädvustada… küsimus sama, mis sessiooni hind on ja kas äkki saaks ka õues mõned mõnusad klõpsud teha?

  5. Margit says:

    Tere!
    Kas pühapäevane päev juba väga tihe? Oleksime samuti huvitatud meie väikese pere jäädvustamisest! Uuriks mis pildistamise hind on, kaua see aega võtaks ja kuidas pildid hiljem endale saaksime (kas plaadi peal)?
    Kõike armast soovides,

    Margit

  6. Raili says:

    Oleks vaid varem seda postitust lugenud, aga viimasel ajal beebi nõuab oma osa ja seega jõudsin alles nüüd blogilugemisega siiamaale :)

Leave a Reply

