meie aia õied

Kalle juba mitu päeva rääkis, et tule, tule vaata, mis meil seal kõik õitseb, enne kui ära õitseb… ja napilt jõudsin :)

toomingas on homseks juba õitsemise lõpetanud :)

püüdsin siis kirsse või kreeke või ploome…ma ikka arvan, et kirsse :)

tõsine kirsisalu ikka seal. Ma nagu Ketlin, teen palju pilte ja ei suuda kuidagi valida :)

erinevaid nartsisse olen ka näinud, aga need ilmuvad ja kaovad jube kiiresti. Need siin lõhnavad nii kõvasti, et kohe on tunda kui mööda lähed…. nendega tegelen järgmine aasta :)

tulbid ka. Kusjuures imekiirelt on seal umbrohi varsti põlvini. Naat ja murumättad või öelda otse et varsti on seal heinamaa :)

lisaks leidsin sealt lilli, mis pole veel õitsema hakanud, aga julgelt on nad aastate jooksul paljunenud, sest neid võib aias varsti sülega korjata

Mina ei tea mis lilled need kolmel viimasel pildil on :)…aga kohe varsti saan teada ;)

10 Responses to meie aia õied

  1. Brit says:

    Täna mööda vana haaapsalu maateed sõites mõtlesin, et lähen kakumäe peale jalutama ja teen niisama endale purki pistmiseks õitsvatest viljapuudest pilte..

  2. jaana says:

    kõige viimane meenutab vanaaegset liilia sorti :) hästi ilusad on minu emal, oranži värvi. aga ma pole kindel.

  3. Signe says:

    Eelviimasel pildil tunduvad olevat rukkilille moodi lilled, need mis aeda on kodustatud kasvama ja viimasel jah liiliad :) Elasin kunagi vanas korda tehtud talumajas ja just selliseid sealt aiast avastasin :)

  4. kommid says:

    Esimesel pildil on pärl-hõbeleht (hallid lehed; valged kuivatamiseks sobivad õisikud), teisel pakun, et mägijumikas (sinine suurt rukkilille meenutav õis. pärast õitsemist maha lõigates võib suvel veel teist korda õitseda) ja kolmandal võibolla tõesti on tuliliilia (martagoni liilia jaoks tunduvad pildi järgi liiga kitsad lehed).

  5. Köögikata says:

    Olen tuvastamise koha pealt Kommid’ga 100% nõus. Nartsissile annaks ka nime – poeedinartsiss, minu lemmikute lemmik. :o)

  6. helent says:

    oh, ma olen neid poeedinartsissi sibulaid taga ajanud. ilmselt valedest kohtades või siis vale nime alt :) kust saab – vihjed teretulnud

  7. Liina L. says:

    Oi need õhulised kirsid sobiks teile vabalt sinna uude helgesse elutuppa fototapeediks :P

  8. Nele says:

    Ja kujuta pilti, meil pole toomingad veel õitsema hakanudki :-) Aga viimasel pildil on jah oranzhid tähnilised liiliad, väga armsad lilled. Mul ka need aias vanast ajast.

  9. Kairi says:

    to Helent. Eelmisel sügisel Hansaplantis olid täitsa olemas, aga ma sain 3 pakist sibulatest 1! õie.

  10. sirja says:

    Oehhh, öied on lihtsalt üle köige!
    Lemmikud.

Leave a Reply

