kodu korda 35

Hommikul vara pakkisin täna omale pesuvahendid kaasa ja ütlesin, et mina nüüd hakkan kolima. Kõigepealt tuleb aga kõik puhtaks teha…pangu nad neid liiste või mitte :)

näete jah…pärast läks juba nii kiireks, et ei jõudnud ära oodata millal põrand ära kuivab, vaid oli vaja kiiresti pilti teha…

Pisitikupesade paigaldamisel tuleb palju krohviprandustöid teha ja osad lülitid ei taha hästi töötada. Osta siis veel kallist kraami. Me ikka loodame, et krohvitolmu süü, mis kuskile vahele sattus…aga mine sa hulle tea…

aknapaled tehakse siis kui välisvooder on pandud ja ust ka veel ei ole…aga muidu võid kabinetti sisse kolida..

suurde tuppa ka…puuduvad liistud ootavad ust ja kõik teavad, mida rippuvad juhtmed ootavad …las ootavad :)

külaliste tuba sai ka laudise ja liistud…

koridoris on palgid töödeldud…vot ma nüüd ei teagi millega, sest kalle ütleb selle kohta palmiõli…aga tegelikult oli midagi muud…

kahe viimase pildi valgeks värvitud laudis on vähemalt pool minu värvitud …jeeee :)

Vannituba ongi veel üks sussa-mussa. Täna värviti lubivärviga esimene kiht, aga kihte tuleb sinna vähemalt kolm. Laudpõrand on puhastatud ja peitsitud ja ootab nüüd oma kahte kihti laevalakki. Kui vann koos oma ümbrisega ka kohale jõuab, siis äkki hakkab juba looma. Dushi segisti on igatahes seina peal :)

Köögist on hetkel saanud ehituskoli viimane peatus ehk et sealt on tee ainult uksest välja…Köögimööbel tuleb ka järgmine nädal ja siis me hakkamegi kolima…jeeeeeeeee

14 Responses to kodu korda 35

  1. Liina says:

    Ideaalne kodu!!!
    Mina, kes ma alati tahan värvi, olen armunud nüüd täielikult valgesse!!!
    Ja aknaid ma jumaldan!!

  2. Brit says:

    Väga lahe! Võite väga uhked enda üle olla. Ilus!

  3. Signe says:

    Ja ongi asi nii kaugel! Super kaunis kodu! Nii mõnus võib olla asju paika sättida…

  4. mormelar says:

    Nii vahva! Ootan suure huviga pilte sellest, kui mööbel ja inimesed juba sees :)

  5. liia says:

    Oi kui vinge. Ma tahaks kohe pärast ekskursiooniele tulla :) Kasvõi raha eest.

  6. Anne-Mai says:

    Ilus on jah. Mulle meeldivad eriti ruutudega aknad ja uksed. Ja valge loomulikult:). Ma ei tea kuidas sul valgustitega on, aga mina muretseksin magamis- või/ja elutuppa ehtsa prantsuse lühtri, sellise suurema ja läbipaistvate kristallidega. Tõesti ilus jääb.

  7. patsifist says:

    Sinu kodupostituste lugemine (ja ilmselt ka meie oma majaehitus:) on minu aju viinud niikaugele, et täna öösel nägin Sind unes!
    Rääkisime remondist, ehitusmaterjalidest, eestlaste ja ungarlaste erinevast ehitus/sisustusstiilist, rahalistest võimalustest, lastest ja ma muudkui kiitsin teie uut kodu:)) Ja Sa õnneks ei öelnud, et ohmissanüüd, vaid olid tõeliselt uhke ja õnnelik oma valge kodu üle:))
    Te vist saate enne sisse kolida kui meie, aga meil ka juba valgus paistab tunneli lõpus, eile jõudis kohale sanitaartehnika ja radiaatorid, neid hakatakse siis järgmisel nädalal paigaladama. Ja täna-homme seisab mul ees plaaditud pindade ehitustolmust puhastamine. Oehh, jõudu meile!

  8. Kessu says:

    Oh, kui äge! Nii natukene ongi veel jäänud!

  9. Kairi says:

    Ideaalne kodu!

  10. anna says:

    Ma tahaks väga-väga teada, kas see laudis trepi juures jms on lihvitud või lihvimata? Endal lihvimata lauda terve (siiani väljaehitamata) ülemine korrus täis ja tahaks ka paari kohta esikus panna seda laudist, aga ma mõtlesin jättagi ta töötlemata ja samamoodi karedana seina pannagi. Aga tahaks teada, kas see on mõistlik ja reaalne mõte :D

  11. triin says:

    Kui Teil veel kõiki lampe ei ole, siis soovitan vaadata anttila.ee lehte. Neil seal uskumatult palju päris ilusaid ja soodsa hinnaga lampe. Endale lampi otsides olin käinud läbi lugematul hulgal lambipoode alates Hector Light´st kuni Laura Ashley ja erinevate ehituspoodideni, et leida midagi ilusat, lihtsat ja valget. Mulle tundus juba, et tahan midagi võimatut,kuni leidsin anttilast valge lambi Aurelia ja see maksis alla 500 krooni.Vahepeal olin valmis mitme tuhande eest ostma juba lambi Laura Ashleyst, aga vaadates nende kodulehte nägin, et Inglismaal on nende asjad kõik kolm korda odavamad, siis mitte ei olnud enam tahtmist. Nüüd leidsin Anttilast peaaegu sarnase lambi nimega Bella ja maksab jälle alla 500 krooni. Ja see on tore, et nende lambid tuuakse tasuta otse koju ja neid saab kohe tuppa proovida ja kui kohe üldse ei sobi võib ju alati tagasi saata :)

  12. Daam koerakesega says:

    Mul ei ole kahjuks mitu kuud aega olnud ühtegi blogi lugeda ja seega pole ka teie tööde arenguga kursis olnud, aga tore on näha, kui palju asjad on edenenud. Kõik on väga-väga ilusaks saanud. Ma pean tunnistama, et ma olen servast ikka päris kade – ma ise pole julgenud sellist suurt sammu ette võtta, kuigi unistanud olen sellest vist liigagi kaua. Aga kas sa, Krista, ka tead, kui populaarne su blogi tegelikult on? Mina sattusin mõni aeg tagasi oma maakodus naabrinaisega maast ja ilmast rääkima ja tuli välja, et temagi on teie tegemiste tulihingeline jälgija :)

Leave a Reply

