Sigrid ja Urmas

Kui keegi tahab teada kuidas korraldada pulmi kahe nädalaga, siis küsige nende käest. Ja mitte niisama korraldada, vaid saada ka kõik mida tahta :)

Isegi ilma. Meie kõige suurem mure oligi, et pulmapäevaks lubati 2-7 kraadi sooja ja vihma ning lörtsi. Meil oli olemas nii plaan b kui ka plaan c. Suur oli aga meie üllatus kui hommikul päike paistis ja kraadiklaasi vaadates kiskus nägu juba natuke naerule. Päeva peale saime isegi pluss 10 kätte ja päike saatis meid kuni õhtuni….aga alustame algusest…

Salong, kus pruuti tuuniti on super. Just loodud selliseks puhuks – ruumi ja valgust ja kõike muud – rääkimata tuunijast. Nii, et kui keegi tahab ilusaks saada, siis ma soovitan soojalt Õnne juurde minna.

Kusjuures me ei hakanud üldse majast kaugele minema…

nii et esimesed pildid tegimegi siinsamas maja hoovis.

jalutasime mööda tänavat natuke ühele poole ja natuke teisele poole…Ma mäletan kuidas ma alguses käisin enne pulmi koha peal vaatamas, et kus ja milliseid pilte ma teha võiks. Nüüd jätan kõik enda jaoks üllatuseks

üks mu lemmikpilte pruudist

:)

üks mu lemmikpilte

Natuke oli veel aega ja läksime otsisime midagi moodsat ka…

rotermanni majade vahelt leiab ikka…

mulle endale väga meeldivad just sellised pildid..

Pärast peo kohas leidsime ka poja üles :)

ja enne kui minu jaoks pidu läbi sai, leidsin köögist tordi ka üles ;). Ma nimelt Kärdu kõrvalt ei taha kuidagi poole ööni peol olla ja nii ma siis käingi ja otsin torti :)

ja kiirelt jooksime veel mere äärde ka…

Pulmad kuuluvad kindlalt minu lemmiktööpäevade hulka ja mul kalender suvel täitsa kirju juba…. aga kui keegi leiab, et just mina võiks piiluda kuidas teie päev möödub, siis kirjutage mulle :)

24 Responses to Sigrid ja Urmas

  1. A says:

    ohh, seekord on mul siin kohe mitu-mitu-mitu lemmikut! :)

  2. Marmelaad says:

    No siin on kõike – ilu, salapära, romantikat, krutskeid – fantastilised pildid.
    Neil vedas, et Sina tegid pilte, raudselt:)

  3. Sinitihane says:

    See vana maja trepil istumise pilt on võrratu!

  4. Liis says:

    Mul võttis kohe pisara silma. Esiteks on mul nende pärast nii nii hea meel ja teiseks on seekord kohe erakordselt võrratud pildid välja tulnud.

  5. siin on nii mitu-mitu superilusat/lahedat/põnevat/kunstilist pilti. väga kena pruut. ja soe aura.

    bravissimo:)

  6. ja kes pruudile nii eriliselt ilusa kleidi disainis?
    tead?

  7. N. says:

    Viimane pilt on väga-väga ilus:)

  8. Heleena says:

    Mitte et Su pildid muidu kuskilt otsast koledad oleks, aga seekord on vapustavad!!!! Täitsa lõpp, iga pilt on midagi uut ja kaunist! Tahaks nii aru saada, kuidas iga pilt tehtud on, aga ei saa. Palun, saada kõik kuhugi konkursile. :)
    Ja mis mulle meeldib Sinu pulmapiltide juures, et sinna kuuluvad ka lapsed nende vanemate ilusal päeval. Mul ühed tuttavad olid täitsa õnnetud, kui peale pulmi pilte vaadates oli nö. terve pere pildi peal ainult ühe tuttava-tuttava seebikas, mitte tellitud profifotograafil.

  9. janne says:

    Viimane pilt on minu lemmik :)

  10. krista says:

    aitäh, aitäh :)
    kui pruutpaar pildid kätte said, siis ütlesid, et nad said palju rohkem kui ootasid. Ikka võttis mul pisara silma ja hea tuju mitmeks päevaks.

    soodoma – kui ma ei eksi, siis minu vanas töökohas :)
    https://krista300.wordpress.com/2007/02/03/kuidas-ma-tool-kaisin/
    kusjuures mulle endale jubedalt meeldis see kleit ja kui ma kunagi seal töötasin, siis me ikka väga tahtsime, et pruudid ka midagi sellist julgeks selga panna. Meist täitsa aru saadav, sest me olime seal hommikust-õhtuni valge vahu sees.

    Heleena – sa võid mu msn-i panna ja ma võin sulle ikka natuke nippe jagada. Ma ei ole üldse kade inimene ja eks ma omad tarkused olen ka küsides-küsides ja veelkord küsides saanud :)

  11. Katariina says:

    Minu lemmik on ka see vana maja pilt. Ja see reklaamiga on väga lahe leid.
    Mulle meeeeeeldib :)

  12. Eva says:

    Mulle meeldib ka see vana maja pilt. Super!

  13. Marje says:

    Sa tead vist isegi, et sa ole krdi hea, aga ma ütlen sulle veelkord, et sa veel rohkem rõõmustaksid, sest sinusugustele inimestele, kes endast nii palju annavad, tulebki rõõmu valmistada:) Sa kohe ei väsi üllatamast.. igaljuhul tundub, et oled talvega palju ideid kogunud ja nüüd kõik see pääses paisu tagant välja ja tulemus räägib enda eest…

    Ja võin kinnitada omalt poolt, et Kirsta on tõepoolest äärmiselt lahke inimene. Mina olen talle väga väga tänulik just fotograafiaalases nõustamises ja abis. Ei ole just palju fotograafe, kes “konkurendile” siseinfot anda ei karda. Tänud veelkord:)

  14. Eve says:

    ma alati nii ootan Su pulma-teemalisi postitusi ja ei pea kunagi pettuma, super jällegi! seekord, nagu keegi ka enne ütles, on tõesti lisaks midagi teistsugust-uut ja eriti erilist :)

  15. Krista says:

    ma alati mõnulen su blogi lugedes, tänan ja soovin jätkuvalt kõike head

  16. T says:

    Kuidas saaks ajaratast tagasi keerata ja teha uued pulmad koos kristaga?

  17. A says:

    marje – see paistab ka sellest blogist kaugele ja ma jätan selle lugemise alati kõige lõpuks – nagu magustoiduks :)

  18. anna says:

    Ma olen sama mõelnud ausalt öeldes, mida T

    • Eve says:

      :D meil küll juba oli Krista… aga võiks ka vabalt uued pulmad teha ja ikkagi koos Kristaga :)
      äkki peaks kunagi ikka selle Trash the Dressi ära tegema alternatiiviks :P

  19. mugulad says:

    Krista, imeilusad fotod! Kohe tõesti täiesti imeilusad. Kaugele on näha, et Sa naudid seda, mida teed!

  20. liia says:

    Tõesti kenad pildid ja minagi tahaks aega tagasi keerata et sinuga oma pulmapäev veeta ;)
    Aga üks asi torkas mulle veel pähe. Et Kärdu sünni olite ka kenasti ära ajastanud. Pulmahooaeg hakkas lõppema, kui ta sündis ja nüüd kui hooaeg uuesti pihta hakkab, on ta juba nii suur, et kannatab emmest natuke aega ikka eemal olla :) Tõeline peresisene koostöö ja planeerimine

  21. maasikmari says:

    mulle ka meeldib see maja trepil tehtud pilt kõige enam, muidugi kõik on sellised erilise hõnguga, aga see kohe kuidagi eriti

  22. Liina L. says:

    Küll on kahju, et ma juba abielus olen ja pulmad peetud. No tõeliselt kahju kohe! :D

  23. Sigrid says:

    Oi, kui vahva avastus, et meie pulmapildid ka üleval :) Arvame samuti, et tegemist kunstiteoste, mitte ainult pulmapiltidega. Uskumatu on see, kuidas Krista on detailideni tabanud ära meie maitse ehk tükike teatraalsust, vanaaegset hõngu, kontraste, erinevaid punaseid toone, soojust.
    Ilusaid pilte oli veel ja veel ja veel, mis siia väljapanekusse ei ole jõudnud. Minu isiklik lemmik samuti see vana maja taustal seeria :) Issi-poja pildid samuti. Peokülalistest pildid on suurepärased jäädvustused mulle kallitest inimestest, mitte lihtsalt võtted üleüldisest saginast, vaid ilusad tabavad portreed õnnelikest nägudest, peredest, hetkedest… vaatasin neid pisarad silmas :)
    Ja muide- punane pulmakleit on olnud minu unistus alates lapsepõlvest :)
    Oli täiesti imeline päev, selle pea-pilvedes-õnnetunde ja ilu on Krista osanud jäädvustada ka neisse piltidesse, täpselt sellist värvi nagu see pulmaalbum ongi Meie Armastus.
    Aitäh Sulle!
    Sigrid ja Urmas

Leave a Reply

