Kodu korda 34

Värvime ja värvime ja värvime veel. Eile näiteks tõin poole külalistetoa jagu laudu siia vanemate juurde ja värvisin õues. No Kärt ei ole eriti rahul sellega kui kõik inimesed ümberringi tegelvad millegiga ja keegi temale tähelepanu ei pööra.

Ma pilte ei teinud, sest midagi nii suurt seal muutunud ei ole ja kõik vabad pinnad on värviootel liiste täis. Põrandaliistud, laeliistud, külalistetoas laudis – ükskord vähemalt on kõike vaja veel värvida.Valget värvi jääb suure tõenäosusega üle ja siis saan ma pooled mööbliesemed sellega üle värvida – mõned toolid, riidenagi jne jne

Saunas käib tõsine ehitus ja seal peaks puutöödega homme ühele poole jõudma. Siis pannakse põrand maha.  Täna otsustas komisjon, et põranda laudadest käiakse ainult keemiaga üle. Need on vanad ja neid pole värvitud, nii et lihvima ei hakata. Eks siis ülehomme näe :)

Küsimus oli mul ikka ka. Nimelt tahaks ma endale hirmsast valget diivanit. Välja valisin SELLE. Kusjuures 50 euro eest saab kohe lisakatte ka osta. Kusjuures selle diivani juures mulle kõige rohkem meeldibki just see, et kui ma seda kuskil interjööris olen näinud, siis on näha, et inimesed õtesti elevad selle peal :) Minu igapäevase lektüüri hulka kuuluvad ka disainiblogid ja ütleks, et see on üks populaarseim diivan. Näiteks täna kui ma oma umbes 2500 lugemata postitust natukenegi vähendasin, jäid silma SEE ja SEE. Kusjuures seal viimases kodus on pisikesed lapsed.

Ja näiteks SIIN ka. Kusjuures see blogi on mu üks viimase aja leide. Nii armas, et keegi eesti keeles kõik mu lemmikud internetist nii kenasti ühte blogisse kogub.

Mis te arvate, kas on väüga hull mõte või vahet pole. Kui juba mökerdavad, siis mökerdavad ära ükskõik millise diivani. Ja sellise, mille puhul sa kõik õhtul pesumasinasse võid pista, on ikkagi äkki oma eelis :)

19 Responses to Kodu korda 34

  1. MJ says:

    Mul ON see Ektorp diivan-voodi versioon, mitte valge kattega aga ikkagi hele ja rohe-puna-triibulise mustriga. Vaga mugav istuda ja magada (ootamatute kylaliste jaoks!). Ja mul ON 2 vaikest last ja ON juba joonistatud vildikatega triibud peale. ON kyll pestav, aga kuna riie on triibuline, siis need joonistatud triibud on sinna minu laiskuse tottu alles jaetud :)

  2. patsifist says:

    Meie sõpradel ka on see valge kattega EKTORP. Küsisin praegast Skypes ekstra järele – eelmise aasta jõulude ajal soetatud ja selle aja sees 2 korda katet pestud. Pesus pole kokku läind ega muud sellist jama juhtund. Väiksed lapsi seal peres enam pole, aga kaks teismelist poissi küll:)
    Mis seal salata, kiikan ise ka selle diivani poole, aga valget katet kardan nagu tuld:) Tahaks küll, aga seekord valin vist mõne teise värvitooni…

  3. Köögikata says:

    Vapustavalt ilus on see esimene pilvedega pilt!

  4. Alice says:

    Meil on see Ikea sohva (ja sohvavoodi) olnud juba yle 7 aasta. Mitte kyll valge aga yks nendest heleda kattega. Katteid oleme korduvalt pesnud ja nendega ei juhtu midagi. Vahetasime oma sohva paar kuud tagasi ara aga seda pigem vahelduse mottes. Igati mugav ja kestev sohva.

    Meil kyll kolme last ei ole aga arvan et eks neid plekke tule sinna ikka. Noh kui pesus enam valja ei tule siis saab ju uue katte osta. Odavam igal juhul kui uue sohva muretsemine. Kuna see on Ikea klassikaline toode mida saadaval juba ‘sajandeid’ siis olen kindel et nad selle tegemist ei lopeta, pigem toovad aga uusi ja huvitavaid katteid tulevikus myygile…ning loomulikult ka valget.

    Jaan ootama pilte sellest sohvast sinu uues kodus. Kindlasti veel ilusamad kui need teiste omad mis sa siia lisasid.

  5. A says:

    mul on õel selline sohva, igapäevases kasutuses, pestud on katet ikka päris mitu korda ja pole tal häda midagi. kui mul endal sohvat olemas ei oleks, kaaluks ka selle ostmist :)

    sauna põrandalauad keemiaga? ma loodan, et mitte leiliruumi põrandal.

  6. K says:

    valget diivanit kardan nagu tuld – meil on hetkel veel 1 laps ja diivan on tume pruun ja dumba on valge ja noooo ei ole enam valge:) aga tume pruuni diivani valisime sellepärast, et isegi (minu arvates) teksadega diivani peal istumine määrib :( ja tumepruunile on läinud alates punasest veinist banaanini välja plekid peale ja ei mingit jälge:) ja kui keegi pudru peale ajab, siis saab lapiga ära tõmmata, mitte ei pea tervet katet kohe pesusse panema. Aga jah, see on minu arvamus, sest olen maailma kõige laisem inimene:)))

  7. anna says:

    Ma olen sedasama sohvat vaadanud IKEASs korduvalt ja arvan, et vabalt võib võtta selle. Just ainult sellepärast, et kate on eemaldatav, pestav ja vajadusel vahetatav. Mul on ainuke mure see, et 3kohaline üksinda jääb kindlasti väikseks ja 3+2 (seal oli vist see võimalus ka) on mõttetum kui nurgadiivan osta, sest viimasega tekiks nurgakoht ka juurde, 3+2 puhul jääb nurka auk. Kuhu küll muidu oleks väga mugav panna väike diivanilaud ja lamp…

  8. anu says:

    oleks mul maamaja, siis võtaks selle lillelise sohva hoopis :)
    aga minu lapsed määrivad tohutult – küll tullakse paljaste mustade jalgadega õuest ja otse diivanile, küll tuuakse salaja sööki tuppa ja siis kukub üht-teist diivanile, lisaks veel kass ja tema karvad. kirju on ainuvõimalik.

  9. oleneb, kui hullud te ise olete:)

  10. Katrin says:

    Mulle hirmsasti see diivan meeldib, ja kui pestav kate, siis kahe käega poolt ja kiidaks Su valiku heaks :)
    Ja see viimane blogi on tõesti lahe. Lummav…
    Aga! Kuidas läks teie fotosessioon?
    JA teine küsimus, mis parkett teil elutuppa tuleb?
    Jõudu ja jaksu Teile ehitusel!!!!! :)))

  11. Helen says:

    Meil on selline diivan http://www.tarmeko.ee/index.php?page=73&show=1&id=136. Rataste asemel lasime panna jalad ja värvus on naturaalvalge. On ta meil juba 4 aastat ja meie kolm last pole suutnud talle kahju tekitada. Padjakatted on lukkudega ja pesus on käinud mõned korrad. Naturaalvalge pole muidugi nii pretensioonikas värv kui lumivalge. Tugitoolide katted õmblesin ise lumivalgest linasest riidest ja need ainult pesus käivadki. Samas on pesemine muidugi lihtne.

  12. zelly says:

    ka mina olen juba aastaid ektorpi fann. aga kuna praegu teised sofad veel korralikud siis pean siiani piirduma ainult selle sarja tugitooliga magamistoas.
    kas tohiks paluda nende piltide blogilinke?

  13. krista says:

    ohh ma saan ikka julgustr juurde, et polegi niiiii hull mõte :)

    zelly
    http://niinanunelmia.blogspot.com/
    http://decorology.blogspot.com/

  14. Marmelaad says:

    Mina lahendaksin “diivani traumad”(šokolaadised näpujäljed, koogipuru, tomatipasta, mmm…jne) selliselt, et kataksin diivani samat tooni pleedidega (või mõned toonid siia-sinna) istumise -astumise teekonnad. Muidu kostaks minu suust järgmised karjatusi:
    “Kas käed on pestud, et lähed SINNA istuma!”
    “Palun kas me ei võiks veini TEISES toas TEISE diivani peal juua!”
    JNE….aga see olen mina.
    Samas tean omastkäest, et kui on MÕTE, siis see on pöördumatu ja tuleb teoks teha:D
    Niiet, elagu IKEA !!!

    p.s. kiidan ka Sinu blogi – nii põnev-nii põnev.:D

  15. k says:

    no mis ma oskan öelda – minu 5 aastat tagasi soetatud helebeežid diivanid näevad küll tänaseks välja nagu täielik second-hand – katted on küll lukuga eemaldatavad ja ma olen neid selle aja jooksul korduvalt pesnud, aga seal on ikka selliseid imeplekke peal, mis tavalise pesu käigus küll kuhugi ei kao. aga eks see sõltub ka lastest – mina pole viitsinud enda omasid eriti ahistada ja nii nad siis söövad oma kohukesi ja jäätiseid diivanil ja kui pastakas kätte satub, siis joonistavad mustrid peale:-D

    ja valgete diivanitega meenub mulle veel üks tore lugu, kuidas ühes valgete diivanitega kodus pereisa meile käterätid tagumiku alla sokutas, et me oma siniste teksadega diivaneid ära ei määriks:-DDD

  16. anna says:

    Et plekid päriselt välja saada, siis võib katted ehk keemilisse viia?
    Aga see “teksad vs valge diivan”-mure võib täitsa õigustatud olla tegelikult..

  17. KS says:

    Teksad määrivad vaid siis kui on uued ja sedagi mitte kõik teksad. Kui teksad nii hullut valget sohvat määriks siis oleks seda ju näha ka teist värvi heledatel sohvadel.
    Kui tuleb mingi püsiv plek sohvale siis heegelda mingi lilleke selle pleki peale või õmble mingi motiiv. Mida rohkem pleke seda lõbusam ja lillelisem :)

  18. nelladella says:

    Meie mitte küll valged diivanid on soetatud absoluutselt kindla mõttega – kui kõige väiksem laps saab umbes-täpselt viieseks, siis vahetame välja. Seni tehku, mis tahavad :-) Eks aegajalt saan patju puhastada, kõigest :-) Katted meil eemaldatavad pole, küll aga olen avastanud ühe super vahendi – täiesti loodusliku ensüümidel põhineva universaalse puhastusvahendi Chrisali sarjast. Tooidu plekid võtab KÕIk ära, ei ole võimalustki, et ei võtaks, ensüümid lihtsalt söövad toidu ära. Aga no sa oled keemik, küll mõistad.

    Nii et mina oma Chrisaliga ja mõttega, et 5 a pärast ostaks vähemalt uue vahetatava katte, soetaksin kindlasti selle ilusa diivani.

  19. Anne-Mai says:

    Aitäh Krista, et minu blogile viitasid! Alati on tore uusi lugejaid juurde saada. Aitäh, aitäh! Teen sulle ka ühe postituse valgetest diivanitest:)

Leave a Reply

