kodu korda 33

oi kus aeg venib. Oleks nagu juba viimane lihv, aga see võtab ikka jubedalt aega. Natuke siit ja natuke sealt ja päevad muudkui mööduvad…

Täna käisime pistikupesasid lugemas. Mingi loogika seal ikka oli, aga liiga palujud on kuskil seina sees peidus alles ja me Kallega arvasime, et küll Tarmo teab kuidas need sealt välja saab. Samas on mõnda tuppa ikka väga lahkelt ja ülenormi neid pandud :) aga see selleks. Kuna Kallel oli suht ükskõik, siis ma ikka pärast pikka mõtlemist otsustasin, et me võtame need nats retrokad ümmargused. Ma vahepeal oli täitsa loobumas neist, sest põrandakütte andureid pole me veel näinud, aga vaevalt nad retrod on :)

Pakkisime ka suure toa parketist paar latti lahti. Kas tõesti me tellisime sellise. No järelikult siis tellisime. Ise küll enam ei mäletanud :)

koridori seinad värvisime ära. Esimesest kihist 3/4 on minu värvitud1/4 Kalle ja lihvimise ja teise kihi tegi poiss. Värvisime välisfasaadi värvi,  täpselt see, mis ka välisuksel on. No ei jäänud minu nõudmine valgetele seintele peale. No ma ikka uksepiidad ja peegliraamid ja joperiiuli teen selle eest valged :)

sein lähedalt. Liivaprits tegi sellise mõnusa puidumustri ja nüüd kui värv peal, siis on väga mõnus.

vannitoas tehti täna sauna, aga kuna ma välku ei viitsinud võtta, siis seal oli liiga pime. Selle eest hoidsin näpu otsas 500 vatist prozet, et kõik meie vannitoa põranda laudu näeks. 25 senti laiad ja need tehti õhemaks, sest nad olid vist 5 senti paksud ka olnud :) Panime ilu järgi ritta :)

teisel korrusel lihviti ju ka põrandad ära ja värviti üks kiht valget peale, et mustus sisse väga ei läheks, aga ehitajatel ikka oma käigurada…

magamistoa põrand. Kusjuures seal vahetati 2 lauda ära, aga peale vaadates küll aru ei saa, millised. Väga hästi vahetatud.

all koridoris on põrand ja lagi tehtud palkseina lubas Kalle ka nädalavahetusel ära teha. See tuleb siis heledam kui köögis ja alumise laudise ja otsaseinad tulevad valged….jeeee, jeeee…. nii kaua kui ma seal teises koridoris ohkisin, et ma ikka tahaks valget, siis nüüd siin tulebki :)

köök ootab liiste ja mööblit. Siis kui mööbel paigas, siis pannakse alles plaadi seina.

korsten värviti nüüd ka juste eile ära ja ülejäänud pinnad tahavad tolmuvõtmist.

Ma ikka vahel mõtlen, et äkki oleks pidanud tubade planeeringu tegema kuidagi teistmoodi, aga üks ring majas lükkab igakord kõik mu kahtlused ümber.

Päike tõuseb ühest köögiaknast ja teeb ringi köögist suurde tuppa ja täna õhtul kell 7 ajal paistis nii mõnusalt suure toa ja  kabineti aknast sisse. Ainuke tuba kuhu päike ei paista on kahjuks külaliste tuba, aga noh, külalised peaks seal toas ka ainult magama :)

7 Responses to kodu korda 33

  1. Mari says:

    Teie uus kodu tuleb imeilus! Sinu ja Krenti blogi lugedes tuleb endalgi isu valge ja avara põhjamaaliku elamise järgi..

    Pisikestel tirtsudel on seal kindlasti väga armas ja ruumikas üles kasvada :)

  2. Heleena says:

    Täitsa lõpp, kui ilus ikka koridori mosaiik on! No teised toad ka, aga see on kohe eriti lahe.

  3. Kairi M. says:

    Tere Krista! Tegelikult oli see vist Kodu korda 28, kus pidi ütlema, et mina ka.. Ja tegelikult ei ela ma kaasa mitte ainult teie uue kodu ehitamisele vaid loen suure huviga tervet Sinu blogi. Ikka iga päev vaatan korra ega Sa midagi uut ei ole kirjutanud:). Sattusin Sinu lehele eelmisel aastal ja siis lugesin kogu blogi läbi, nagu juturaamatu.. väga mõnus lugemine oli. Suur aitäh Sulle, et Sa seda kõike meiega jagad. Igal juhul teie uus kodu on juba praegu väga ilus! Parimatega,
    Kairi M.

  4. A says:

    endiselt ilus :)
    aga elektripistikuid on alati liiga vähe! me projekteerisime endale kõigepealt vajalikud… siis panime igale poole varu otsa.. ja nüüd on ikka puudus :D

  5. krista says:

    A – jaaaa seda ma tean. Mul eelmises kodus oli vaba (rõhk sõnal vaba) pistikupesa just sellises kohas, et 10 cm jäi tolmuimejast puudu :)

    aga meil seal külalistetoas oli 9 pistikupesa ja seda ma arvan on kül nats liiga palju :)

    aga ma tean juba ette, et minu töölaua all 4 tükki on vähe…aga 10 tükki ritta panna tundub ka kummaline…ikka panen lõpuks ühe pikendusjuhtme ;)

  6. A says:

    :)))

    meil on kahe inimese töölaudade juures 5 + 5 ja kipub puudu jääma. teises seinas on veel paar tk, aga no üle põranda on ka totter juhtmeid vedada (eriti lastega).

    ja internetipistikuid on ka kuidagi liiga vähe saanud. nüüd siis looklebki köögist elutuppa üle põranda pikk netikaabel :(

  7. Anne-Mai says:

    Põrandad tulevad sul väga ilusad. Valge magamistoas ja eriti laudpõrand vannitoas. Ei jõua oodata, millal sul kodu täiesti valmis saab ja tubadest pildid paned. Ja pistikuid oleks alati parem rohkem kui vähem. Minul on paaris nurgas puudu ja jube tüütu on koguaeg pikendust vedada.

Leave a Reply

