uued autfitid :)

Meie lähme homme terve perega pildi peale. Seda imet juhtub meil harva ja nii me siis valmistume päris tõsiselt. Näiteks kukkus Kärdu eile põsega vastu lauda nii, et suur sinikas on keset põske ja kõik lapsed on väikest viisi silmapõletikus, mis tähendab, et hommikuti on silmad rähmased. Õnneks punased pole. Pooled lapsed vajavad ka vahel taskurätiku abi, aga küll me hakkam saame ;)

Eks selline asi käibki minu väikese ärevusega kaasas. Mina omakorda loobusin kolme päevasest kiirest dieedist ja enda kilesse mässimisest ning sõin emadepäeval isuga kooki ja loodan photoshopi peale. Küll aga panin endale homseks aja meikari juurde, sest nii ma säästan mitu tundi pshotoshoppaja aega ja ma tean, et tema suudab minust palju ilusama inimese teha, kui ma tegelikult olen. Vaadake või seda ülemist meie pisikest peret ;)

Täna siis võtsime Ketlini ja Liisuga ette väikese poetreti, et leida midagi kolme tüdrukule. Kõige pealt alustame sellest, et unise peaga hommikul lubasin ma oma auto Kallele ja tema unise peaga võttis jälle mõlema auto võtmed kaasa. Laste suureks rõõmuks tuli meil jälle kasutada ühistranspordi teenuseid ja kui ma 11.47 vaatasin pidzaamas kella, siis 11.54 istusime kolmekesi bussis nigu mishkad. Kuidas see võimalik on…näete on… õnneks oli Liisul vaja selga panna ainult dressikas ja Ketlinil tossud ja dressikas, nii et põhiaur läks mul endale ja jooksusammudele :)

Poes valisime päris pikalt ja korjasin ikka mitu eirnevat komplekti välja. Lapsed olid nõus kõigega, aga minuarust polnud see ikka veel see… kuni siis Liisu mind allahinnatud vestideni juhatas. Vot näed ongi kolm tükki ja mis siis, et suurused pole päris need, sobivad ikka.

Kui meil lubatakse kostüümivahetust teha, siis praegu Ketlin valib kõigile kolmele juba kolmanadat varianti nii et terve diivan on riideid täis. Rõhutas ka, et fotograaf peaks tema nime küsima, et siis ta saab aru, mis ta tegema peab :)

Kodus tagasi proovisime siis veste selga ka ja kui juba kolm ühesugust pätti olemas on, siis kuidas ma neid ei pildista :).

Piltide pealt on ka näha, et meie Kärdut tuleb nüüd käte ja jalgadega kinni hoida. Ei mõista tema enam, et mis nauding see ühe koha peal istumine on….ikka kiirelt mingi kõrgema asjani ja püsti!

9 Responses to uued autfitid :)

  1. Ausalt, ma isegi ei kujuta ette, kuida sa nende kolmega riidepoes veel riideid suudad valida. Mulle näib see täitsa võimatuna tunduva ülesandena:)

    väga lahedad tulid igal juhul kokku.

  2. krista says:

    ma ei valinudki kolmega … kahega valisin. Ja poes ma nägin ühte ema kolme lapsega ka, kellest 2 olid nii umbes 3 aastased poisid, kaksikud vist ja natuke suurem tüdruk.
    Üldse mulle tundub, et kui ma olin rase, siis nägin ainult rasedaid ja nüüd siis näen ainult 3 lapsega emasid :)

  3. Kristi says:

    Fantastiliselt kaunid piigad!

  4. Maarja says:

    Ah, et ostsid vestid poest!? Ma enne lugema hakkamist vaatasin pilte ja mõtlesin, vaat kus usin, muudkui heegeldab.
    Lahedad pliksid!

  5. Mari-Ly says:

    Väga ilusad autfitid!
    Tüdruku on juba ammu teada, et ilusad :)

  6. Krentu says:

    Ma ka enne lugemist arvasin, et Sulle jäi teki heegeldamisest väheks ja lasid sama auruga ka kolm vesti valmis :)
    Kärt on juba nii suur, täitsa inimene juba!

  7. Marii says:

    Meil on samasugused ettevalmistused fotosessiooniks – Mialiisu jooksis eile otsmikuga vastu ukselinki ja nüüd on suur sinine muhk. Ei tea, kas peaks seda kuidagi peitma hakkama või jätaks selle väikese omapära pilti kaunistama :)
    Ahjaa, sessioon ise toimub laupäeval ja tundub, et fotograafiks oled sina ;)

  8. malle says:

    Liisu vestivalik on väga õnnestunud :)

  9. Kristi says:

    No näed, Liisu oskab :D Ma jään nüüd huviga pilte ootama, sa ju ikka mõnda jagad eksju ;)

Leave a Reply

